Bekijk originele versie : Zelfgemaakte Haarmaskers?
Zelfgemaakte Haarmaskers
Weet iemand hoe je je haar een oppeppertje kan geven met een eigengemaakt haarmasker?
Ik heb gehoord dat olie en ei heel goed zijn om in je haar te smeren..maar ik zou liever een compleet recepje van een van jullie willen.
Op google kan ik namelijk nix vinden..
alvast bedankt! :).
wardaroosje
27-09-2003, 12:52
Ik had er ook een topic over geopend..en die is ineens pleitos:(...daar had je veel tips op kunnen doen...
maar goed..ik doe heel vaak; een ei en een beetje olie (olijvenole, puur..) en dan mixen..en dan in me haar smeren...je kunt het er zolang inlaten als je wil...maar niet echt 5 uur...snappie...veel succes...
Liefs Mokaltum...
DOUKALIA18
27-09-2003, 23:01
advocado schillen en dan helemaal fijn prakken daarbij doe je 2 grote eetlepels olijfolie goed mengen en dan in je haren doen min. 1 uurtje in laten werken
je kan i.p.v advocado ook een banaan gebruiken!
als je gewoon de normale olijfolie gebruikt moet je die wel eerst eff op een vuurtje zetten zodat het zout verdampt want dat is slecht voor je haar
ik hoop dat je er iets aan hebt boesa
SweetRose
28-09-2003, 14:19
What tha fak is een haarmasker?
:D
hakima321
28-09-2003, 14:28
ik gebruik een olijfolie, een eitje en ook honing! zo te zien doet iedereen dat hier:D
kisses from hakima321 :verliefd: :zwaai: :) ;) :p :D :Iluvu:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.