Bekijk originele versie : Marokkanen op de stations
BigHayat
27-09-2003, 11:08
Zijn jullie ooit in aanraking gekomen met die Marokkanen die op de stations hangen?
QueenBiatchII
27-09-2003, 11:11
Yeps, dat zijn ook mensen die naar hun werk en school reizen :p
Fou_La_Merde
27-09-2003, 11:11
hoezo?ik paseer bijna dagelijks langs het station en ik zie wel veel marokanen maar hoe bedoel je in aanraking??
BigHayat
27-09-2003, 11:22
ik bedoel: hebben jullie gehoord dat er n groepje Marokkanen in de weekend om 3 uur snachts op centr.R'dam waren. En toen kwam er een meisje langs; die Marokkanen vroegen tegen haar.. wil je verkracht worden of een smiley. En zij koos voor een smiley. Hij pakte toen een mes en snee de zijkanten van haar mond, zodat het een smiley wordt.
Dit bedoel ik met aanraking komen, maar het hoeft niet zo erg zijn als dit hier boven.
kickgirl
27-09-2003, 11:25
Origineel gepost door BigHayat
ik bedoel: hebben jullie gehoord dat er n groepje Marokkanen in de weekend om 3 uur snachts op centr.R'dam waren. En toen kwam er een meisje langs; die Marokkanen vroegen tegen haar.. wil je verkracht worden of een smiley. En zij koos voor een smiley. Hij pakte toen een mes en snee de zijkanten van haar mond, zodat het een smiley wordt.
Dit bedoel ik met aanraking komen, maar het hoeft niet zo erg zijn als dit hier boven.
Nou ik dnek niet dat wat her boven staat echt gebeurd is.
Hmm je bedoelt dus een negatieve aanraking met marokaanse jongens.
Ik heb het zelf twee keer gehad dat een jongenmn nr wou. Maar niet wou luisteren wat nee betekende. Vervolgens begonnen ze hardhandig te worden en ik ook.
Ik heb ze knallen verkocht en goed ook. Meteen wisten ze wat Nee betekende! :bril:
BigHayat
27-09-2003, 11:27
Jawel, het is wel echt gebeurd! Omdat iemand uit mijn omgeving die meisje kende. Het is mij trouwens nooit gebeurd zoiets.
Maar wel goed hoor dat je ze knallen hebt verkocht. Maar waren ze kleiner dan jou dat je ze aankon
Origineel gepost door kickgirl
Nou ik dnek niet dat wat her boven staat echt gebeurd is.
Hmm je bedoelt dus een negatieve aanraking met marokaanse jongens.
Ik heb het zelf twee keer gehad dat een jongenmn nr wou. Maar niet wou luisteren wat nee betekende. Vervolgens begonnen ze hardhandig te worden en ik ook.
Ik heb ze knallen verkocht en goed ook. Meteen wisten ze wat Nee betekende! :bril:
:goedzo:
kickgirl
27-09-2003, 11:43
Jawel, het is wel echt gebeurd! Omdat iemand uit mijn omgeving die meisje kende. Het is mij trouwens nooit gebeurd zoiets.
Maar wel goed hoor dat je ze knallen hebt verkocht. Maar waren ze kleiner dan jou dat je ze aankon
Nee jongens van mijn leeftijd gewoon.
Ik was toen 19 en die jongens waren ook rond de 19. Niet jonger in iedergeval.
BigHayat
27-09-2003, 11:45
Ja precies, dat dacht ik ook! maar ik denk niet dat ze zoiets zou verwchten. Ik schrok echt toen ik dit hoorde. Er zijn gewoon echt gekke mensen tussen ons.
beppie_truus
27-09-2003, 11:46
op station Utrecht staat altijd een marokkaans welkoms comite :hihi:
Fou_La_Merde
27-09-2003, 11:46
ey ja woelah das hier ook bij ons gebeurd int stad zo van die smeiley
BigHayat
27-09-2003, 11:49
Fou la Merde, waar kom je vandaan, want ik weet dat t een bekend groep in R'dam is, maar in andere plekken weet ik niet.
Ik denk dat de politie ze nog steeds niet hebben opgepakt.
En hoe laat was dat dan gebeurd, ook zo laat
Fou la merde en Big hayat.................meiden dit verhaal was verzonnen, t is onzin, want heb t vaker gehoord ..........eerst was t in rdam later in antwerpen!!! Gelukkig is t niet waar!!!
Fou_La_Merde
27-09-2003, 11:54
in belgie wasdat gebeurd en ja ook zo laat maar niet in het station
kickgirl
27-09-2003, 11:54
Origineel gepost door beppie_truus
op station Utrecht staat altijd een marokkaans welkoms comite :hihi:
Yep en daar heb ik die twee halvegaren geslagen! :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.