Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zus 4 jaar weggelopen vergeven?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

greeneyezlady
20-06-2007, 23:59

Zouden jullie je zus vergeven als ze 4 jaar van huis is weggelopen en vervolgen weer doodleuk thuis langskomt? Ze was me t haar Indonesische vriend weggelopen toen ze 19 was, omdat mn ouders er niet mee instemden, omdat hij geen moslim was. Ze heeft nooit gebeld of een brief gestuurd, en dat terwijl ze altijd mn voorbeeld zus was en ik zoveel van haar hield, nooit iets van haar laten horen, en mn moeder meskiena huilde maanden om haar.. En vorige week was ze doodleuk na 4 jr langsgekomen. Ik wist niet hoe ik erop moest reageren en of ik haar kan vergeven. Aan de ene kant was ik blij, want ik heb haar gemist, maar aan de andere kant vind ik hetniet door de bocht kunne wat ze gedaan heeft, heel dubbel dus. Zouden jullie je zus kunnen vergeven?

Chance
21-06-2007, 00:01
Wauw...heavy! Hoe reageerde je ouders erop?

captainamerika
21-06-2007, 00:06
Zouden jullie je zus vergeven als ze 4 jaar van huis is weggelopen en vervolgen weer doodleuk thuis langskomt? Ze was me t haar Indonesische vriend weggelopen toen ze 19 was, omdat mn ouders er niet mee instemden, omdat hij geen moslim was. Ze heeft nooit gebeld of een brief gestuurd, en dat terwijl ze altijd mn voorbeeld zus was en ik zoveel van haar hield, nooit iets van haar laten horen, en mn moeder meskiena huilde maanden om haar.. En vorige week was ze doodleuk na 4 jr langsgekomen. Ik wist niet hoe ik erop moest reageren en of ik haar kan vergeven. Aan de ene kant was ik blij, want ik heb haar gemist, maar aan de andere kant vind ik hetniet door de bocht kunne wat ze gedaan heeft, heel dubbel dus. Zouden jullie je zus kunnen vergeven? tuurlijk vergeef ik t' haar :goedzo: w8 ff mn shotgun pakken

greeneyezlady
21-06-2007, 00:07
Wauw...heavy! Hoe reageerde je ouders erop? Nou mn vader keek haar niet eens aan, en wou haar niet spreken. Mn moeder zei deze jaren dat ze weg was, altijd tegen mij van Zij is mn dochter niet meer, dit dat, maar toen ze haar na 4 jaar zag kon ze niks anders dan haar omhelzen en huilen.. Maar ja blijft een moeilijke situatie, aan de ene kant ben ik echt woedend op haar. :jammer:

Its_Just_Me
21-06-2007, 00:09

pffff is wel erg wat je zus heeft gedaan:moe: ...je familie opgeven voor een man:moe: maarya, ik zou het haar wel vergeven..wie ben ik om haar niet te vergeven want stel he, dat ze op een dag overlijdt...en je hebt het haar niet vergeven, dan krijgt ze het toch moeilijk op de dag des oordeels:confused: snap je... je moet verder denken dan je neus lang is... dus vergeef het haar..tenminste ik zou dat wel doen... maar wat ik me nu afvraag he, waarom komt ze pas na 4 jaar?....heeft haar vriend/man haar verlaten? en nu ze niemand heeft keert ze terug?? of zijn ze nog steeds bijelkaar...

Sel
21-06-2007, 00:09
en ergens ga je toch een plekje in je hart vinden die het haar vergeeft...en daarna ga je het zelfs vergeten... trust me on that one ;)

Chance
21-06-2007, 00:10
Nou mn vader keek haar niet eens aan, en wou haar niet spreken. Mn moeder zei deze jaren dat ze weg was, altijd tegen mij van Zij is mn dochter niet meer, dit dat, maar toen ze haar na 4 jaar zag kon ze niks anders dan haar omhelzen en huilen.. Maar ja blijft een moeilijke situatie, aan de ene kant ben ik echt woedend op haar. :jammer: Begrijpelijk...je zit nu met gemengde gevoelens. Heeft ze een poging gedaan om vergeving aan jullie vragen? Of om het uit te leggen? Ik zou willen dat ik je kon zeggen wat je moest doen...maar alleen jij weet wat het beste is. Neem alleen mee dat je haar al vier jaar hebt moeten missen en elke dag dat je haar hebt moeten missen was een kostbare dag. Neem de tijd om zelf goed over na te denken, als ze moeite doet om met je te praten, gun haar die tijd ook... Heel veel sterkte meid!

moOie_mOker
21-06-2007, 00:11
Ik zou het haar echt niet direct vergeven, eerst mij een beetje laten zitten 4 jaar lang en dan opeens komt ze doodleuk: HI im back :zwaai: NOWAAY

greeneyezlady
21-06-2007, 00:11
pffff is wel erg wat je zus heeft gedaan:moe: ...je familie opgeven voor een man:moe: maarya, ik zou het haar wel vergeven..wie ben ik om haar niet te vergeven want stel he, dat ze op een dag overlijdt...en je hebt het haar niet vergeven, dan krijgt ze het toch moeilijk op de dag des oordeels:confused: snap je... je moet verder denken dan je neus lang is... dus vergeef het haar..tenminste ik zou dat wel doen... maar wat ik me nu afvraag he, waarom komt ze pas na 4 jaar?....heeft haar vriend/man haar verlaten? en nu ze niemand heeft keert ze terug?? of zijn ze nog steeds bijelkaar... Nee haar vriend is twee jaar geleden overleden aan een overdosis drugs. Dus het was ook nog eens een drugsverslaafde voor wie ze dit gedaan heeft. Ik ben vanbinnen echt boos op haar, maar ik ben toch superblij dat ze weer terug is gekomen. Al blijft ze toch op haarzelf wonen.. Maar ja ik begrijp wel dat mn vader haar niet meer wil spreken. Mn broer doet trouwens wel normaal tegen haar en was ook blij dat ze terugwas.

norklik
21-06-2007, 00:13
vergeven natuurlijk..

greeneyezlady
21-06-2007, 00:14
Begrijpelijk...je zit nu met gemengde gevoelens. Heeft ze een poging gedaan om vergeving aan jullie vragen? Of om het uit te leggen? Ik zou willen dat ik je kon zeggen wat je moest doen...maar alleen jij weet wat het beste is. Neem alleen mee dat je haar al vier jaar hebt moeten missen en elke dag dat je haar hebt moeten missen was een kostbare dag. Neem de tijd om zelf goed over na te denken, als ze moeite doet om met je te praten, gun haar die tijd ook... Heel veel sterkte meid! Ja ze legde uit dat ze zich een gevangene voelde, en ongelukkig was. En daarom heeft ze het gedaan. Ze heeft altijd van ons blijven houden zegt ze, alleen moest ze even afstand houden. Maar ja 4 jr.. k snap nog steeds niet hoe je 4 jaar lang niks laat horen aan je familie die zoveel van je houdt.. :jammer:

_ButterFlies_
21-06-2007, 00:15
Je hebt maar 1 zus en t leven is te kort om de hele tijd boos te zijn. Ik had hetzelfde met mn broer,hij was er ineens vandoor,toevallig ook met een indo meisje....en toen hij paar jaar terug kwam,had hij ineens 2 dochtertjes. We konden niets anders doen dan blij zijn dat hij gezond en wel terug kwam. Hij is en blijft mn broer no matter what!!

Faatje_1987
21-06-2007, 00:18
Ik zou het haar wel vergeven,maar niet vergeten. De pijn en verdriet die ze haar ouders heeft aangedaan is te erg voor woorden. Ze zal eerst ook vergiffenis moeten vragen aan Allah swt en ze moet haar spijt betuigen en toegeven dat ze verkeerd heeft gehandelt. Allah smahna men walidien. Ik hoop dat je ouders haar ooit zullen vergeven voor wat ze hun heeft aangedaan, want zonder hun zegeningen kom je nergens! 'Het paradijs ligt onder je moeders voeten'!

Mocro_tram
21-06-2007, 00:18
Ik zeg je eerlijk het gevoel dat ik alleen al krijg van het lezen ervan wordt ik al m3eseb. Laat staan als het mij echt zou overkomen. Ik zou haar denk ik niet vergeven. Ik zou me moeten inhouden om dr knieschijven niet te breken. Ik hoef dr kop niet te zien. Ik zou haar alleen niet doodmaken, want dan moet ik vast gaan zitten (zou ma niet leuk vinden) plus voor je moeder. Want je weet dat die ma's hoe dan ook van hun kinderen houden. Maar ik zou dr wel een zware stevige woord geven, dus met vuisten tegen de tafel roepen 'tering h0er, je weet niet wat je ons aangedaan hebt. Ik zie jou niet als mens, dus verwacht geen humane behandeling van mij. Qewed, want ik zie jou als een gaswolk. Schadelijk voor mijn gezondheid. Je bent niks meer voor mij en je zal voor altijd niks voor me blijven. Verdwijn uit mijn zicht vuile ****!'. Zoiets.

fat0shjj
21-06-2007, 00:19

Vergeef het d'r. I know how you feel. :)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20