Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voetballer ********** in voorarrest

ZiLaaL
22-09-2003, 20:05

Abde.llaoui spoorloos 22-09-2003 Yassine Abde.llaoui is maandag niet op de training verschenen bij de De Graafschap. Trainer Frans Adelaar had de linkerspits wel verwacht en omdat de coach niets hoorde nam hij contact op met de aanvaller. "Ik heb hem een paar maal gebeld, maar niet bereikt", zei Adelaar tegen RTV Gelderland. "We hopen niet dat hij een ongeluk heeft gehad." Abde.llaoui was de afgelopen weken wisselspeler bij De Superboeren. In het begin van de competitie had hij ook een aantal malen kritiek op zijn medespelers en dan vooral op de verdedigers. Of zijn afwezigheid daar iets mee te maken heeft, is onbekend. [Copyright 2003, Novum Nieuws / Infostrada Sports] K*TMaRoKKaaN Weer he?! :hihi: Altijd Te LAAT!

farkous
22-09-2003, 21:22
Origineel gepost door Kenitrya Abde.llaoui spoorloos 22-09-2003 Yassine Abde.llaoui is maandag niet op de training verschenen bij de De Graafschap. Trainer Frans Adelaar had de linkerspits wel verwacht en omdat de coach niets hoorde nam hij contact op met de aanvaller. "Ik heb hem een paar maal gebeld, maar niet bereikt", zei Adelaar tegen RTV Gelderland. "We hopen niet dat hij een ongeluk heeft gehad." Abde.llaoui was de afgelopen weken wisselspeler bij De Superboeren. In het begin van de competitie had hij ook een aantal malen kritiek op zijn medespelers en dan vooral op de verdedigers. Of zijn afwezigheid daar iets mee te maken heeft, is onbekend. [Copyright 2003, Novum Nieuws / Infostrada Sports] K*TMaRoKKaaN Weer he?! :hihi: Altijd Te LAAT! hij weer :(

RaZer
23-09-2003, 09:51
die gast heeft zoveel talent. Alleen hij doet er niets mee. Echt zonde. Volgens mij is dit al de 5 club waar hij niet normaal is weggegaan.

smahen
23-09-2003, 10:16
Nou ik hoop dat hij snel gevonden wordt

morpheus
23-09-2003, 10:41

Ik snap hem niet hoor, een geweldige speler, ooit zelfs als een van Nederlands meest belovende talent bekroond, en toch verpest hij het iedere keer voor zichzelf.

Peej
27-09-2003, 07:47
Ik hoorde vanmorgen op het radio1 journaal dat hij gevonden is. Hij is opgepakt en zit vast wegens vermeende belastingfraude.

Ezzedine
27-09-2003, 11:02
Voetballer ********** in voorarrest Bron: ANP De Graafschap-speler Yassine ********** zit al sinds maandag vast op verdenking van belastingfraude. Afgelopen donderdag werd het voorarrest van de voetballer met 10 dagen verlengd. De in Nederland geboren **********, die ook de Marokkaanse nationaliteit bezit, kwam niet opdagen tijdens de training van De Graafschap. Omdat de aanvaller zich niet had afgemeld kondigde trainer Frans Adelaar al disciplinaire maatregelen tegen hem aan. Daarop maakte het bestuur van De Graafschap bekend dat ********** vast zit. De kwestie zou niets te maken hebben met De Graafschap of een andere club in het betaalde voetbal.

Ezzedine
27-09-2003, 11:04
Abde.louie

farkous
27-09-2003, 13:07
Origineel gepost door vikker http://www2.telegraaf.nl/sportlink/article4589071.ece Voetballer ********** aangehouden DOETINCHEM - Yassine ********** is afgelopen maandag in Breda aangehouden. De aanvaller van De Graafschap zou betrokken zijn bij een financieel, fiscaal delict. De speler hoorde donderdag dat zijn hechtenis voorlopig met tien dagen is verlengd. ********** verscheen deze week niet op de training van De Graafschap. De spits had zich niet afgemeld en trainer Frans Adelaar kondigde al disciplinaire maatregelen aan. Na afloop van de gewonnen wedstrijd tegen AGOVV maakte het bestuur van De Graafschap bekend dat ********** is aangehouden. De advocaat van de aanvaller heeft de Doetinchemse club laten weten dat de kwestie niets te maken heeft met De Graafschap of een andere club in het betaalde voetbal. Is Abde.llaoui soms een vies woord. :D hebben ze nooit genoeg geld die voetballers

Hajar24
27-09-2003, 13:29
Farkous wat *** je nou dat Yassine is betrokken bij een financieel fiscaal delict hij had wat prive problemen verder niets ga niet zomaar dingen lullen

farkous
27-09-2003, 13:33
Origineel gepost door Hajar24 Farkous wat *** je nou dat Yassine is betrokken bij een financieel fiscaal delict hij had wat prive problemen verder niets ga niet zomaar dingen lullen waar heb je het over?ik heb niks gezegt

Hajar24
27-09-2003, 13:39
excusses je hebt gelijk ik keek snel zonder de bron te zien

farkous
27-09-2003, 13:41
Origineel gepost door Hajar24 excusses je hebt gelijk ik keek snel zonder de bron te zien geef niks :)