Bekijk originele versie : Lipgloss waar je dikkere lippen van krijgt
sabrine_65
20-06-2007, 23:47
Dames,
Wie weet waar je dat kan kopen, het liefst transparant(zonder kleur) maar met kleur mag ook. En wat daar de prijzen van zijn.
Groetjes Sabrine
thefa2girl
20-06-2007, 23:54
ik had laatst bij de Douglas gezien, mn vriendin had het op haar lippen gedaan, en ze had er hele rode lippen van grekegen en het prikkelde heel erg...
sabrine_65
20-06-2007, 23:57
ik had laatst bij de Douglas gezien, mn vriendin had het op haar lippen gedaan, en ze had er hele rode lippen van grekegen en het prikkelde heel erg...
Weet je ook wat voor merk het was en hoeveel het kostte?
Ja ik heb ook gezien in douglas maar ik weet niet meer welke merk dat het was kost wel 28,50 geloof ik maar help wel.....
LipFusion XL transparant en in kleur.
Douglas + Ici Paris
Prijs = 50,- ong.
_Amani_22
21-06-2007, 00:35
kruidvat heeft 'm ook, 't merk essence is maar 1,99. :)
Ja ik denk dat ik maar die ga proberen de prijs bevalt mij prima :D .
Werkt het niet dan kan ik het alsnog als lipgloss gebruiken !!
Ik heb de LipFusion ook eens getest en ik merkte niet ZOVEEL verschil.
Je lippen lijken zoiezo groter als het glanst dus ik weet niet zeker wat er aan de hand was :maf: .
melkmetsmaak
21-06-2007, 02:54
omg ik had precies hetzelfde hahahah:hihi:
bentbled
21-06-2007, 10:27
op die van de kruitvat staat dat je hem niet mag gebruiken op gevoelige en irriterende lippen dus pas er maar mee op dadelijk doet het iets
Mami_Vanilla
21-06-2007, 11:37
die merk essence die werkt niet eens
geeft alleen een glans
_Amani_22
21-06-2007, 11:49
zowel van degene die je bij douglas koopt als degene die je bij kruidvat koopt voor 1.99 gaan je lippen prikkelen/ tintelen. Het bloed in je lippen word op die manier gestimuleerd waardoor 't bloed naar de oppervlakte van je lippen komt en op die manier voller lijken.
En natuurlijk door de glans. een lijntje in de kleur van je lippen om je lippen heen voordat je de lipgloss op doet helpt ook :-)
LipFusion XL transparant en in kleur.
Douglas + Ici Paris
Prijs = 50,- ong.
:maf: ja hoor, en die van de kruidvat zal net zo goed zijn als die van 50.- :rolleyes:
LoveBaby20
21-06-2007, 12:28
Ik zag ze bij de douglas,ongeveer 50 euro was die!!
Ik dacht meteen:NO WAY dat ik 50 euro aan lipgloss uit ga geven
Berberinn_
21-06-2007, 13:23
die van essence doet niks hoor, je voelt wel een tinteling maar dat komt doordat er een soort mint-smaakje aan zit.
:maf: ja hoor, en die van de kruidvat zal net zo goed zijn als die van 50.- :rolleyes:
Nee natuurlijk niet :maf: !!!!
De 1 is niet voor niets duurder dan de ander.
Sommige zijn ervan overtuigd dat ze dikkere lippen ervan krijgen en anderen voelen weer helemaal niets.
Maar als je al volle lippen hebt moet je ook niet verwachten dat ze NOG groter worden !!!!!
En als je hélé dunne lippen hebt moet je ook niet verwachten dat je gelijk een groot verschil zult merken.
Er is maar 1 oplossing tot vollere lippen en dat is plastisch chirurgie.
PS. voor de beste resultaat moet je wel veel water drinken als je dat op je lippen hebt.
Ik heb het op een site gelezen dat alleen zo de werking plaats kan vinden als je veel vocht binnen krijgt.
Want je kan net zo goed 3 van deze lipglosjes halen dan ben je al over de 150 euro en als je het echt wilt zet je gewoon nog een 150 eurotje erop en dan kan je je lippen laten opvullen d.m.v. siliconen en dat blijft ong een half jaar ofzo.
Maar dat is dan echt voor de mensen die er echt wat aan willen doen.
En niet voor de dames die een nachtje vollere lippen willen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.