Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : je eigen weg

Pagina's : [1] 2 3

ZonderzonlevenD
26-09-2003, 23:39

je eigen weg het was maar een maand en toch, voor mij was je mijn leven een maand waarin ik mij een koning heb gewaand werden ze toch verhoord mijn smeekbeden je kwam op mijn weg terecht, juist die van mij een weg die zich nu heeft verspreid tot in het ontelbare was niet meer alleen, maar maakte onderdeel uit van een "wij" je bent verder weg dan ooit, van heel ver sla ik je gade ik loop achteruit en zie je steeds verder weg je was het mooiste en liefste van alles wat ik me kon wensen ik denk niet meer dat je bij me komt, wat ik ook doe of zeg je bent mijn droom, maar je hebt ook je eigen dromen beslama zonnetje, het ga je goed

twishiya
26-09-2003, 23:50
:love:tbarkallah

Zinagirl21
26-09-2003, 23:54
Nice :goedzo:

Just_a_Lady
26-09-2003, 23:56
Ah wat mooi en lief zeg Wou dat ik zo n lieve jongen als jou ontmoette :)

ZonderzonlevenD
27-09-2003, 00:21

soukrane allemaal p.s. just a lady goeie jongens zijn er alleen maar om te incasseren de klootzakken worden gelukkig

Meryam20
27-09-2003, 00:23
Origineel gepost door ZonderzonlevenD soukrane allemaal p.s. just a lady goeie jongens zijn er alleen maar om te incasseren de klootzakken worden gelukkig Dat moet je niet zeggen!!!!! Goede mensen vinden goede mensen slecht vinde slechte mensen!!! :o jij komt de ware ook nog tegen!!!

Just_a_Lady
27-09-2003, 00:30
Ikmoet je helaas gelijk geven Heb zelf ook zoiets ervaren, maar ga zo door met mooi gedichten Weet zeker dat mensen dat zullen waarderen :zwaai:

ZonderzonlevenD
27-09-2003, 00:35
Origineel gepost door Meryam20 Dat moet je niet zeggen!!!!! Goede mensen vinden goede mensen slecht vinde slechte mensen!!! :o jij komt de ware ook nog tegen!!! ja mijn ware is laat me uithuwelijken en dan zie ik wel :) liefde bladerdeeg

ZonderzonlevenD
27-09-2003, 00:36
Origineel gepost door Just_a_Lady Ikmoet je helaas gelijk geven Heb zelf ook zoiets ervaren, maar ga zo door met mooi gedichten Weet zeker dat mensen dat zullen waarderen :zwaai: ik had er meer maar heb ze allemaal weg gehaald, had een andere nick en als cina ze waardeert dan doen meer mensen dat zij kan schrijven joh, ben fan van haar zij van mij :D ga je mee op cursus, minder naief zijn :o

zoubida
27-09-2003, 01:14
:goedzo: ben verliefd op je woorden ;) Ga gauw door bro...... :zwaai:

ZonderzonlevenD
27-09-2003, 01:28
Origineel gepost door zoubida :goedzo: ben verliefd op je woorden ;) Ga gauw door bro...... :zwaai: hahaha soukrane bezaf zoubida en dank je wel voor je reactie op die vorige

zoubida
27-09-2003, 01:28
Graag gedaan lieve bro any time :)..... Ga je nog een mooie gedicht plaatsen wela???

ZonderzonlevenD
27-09-2003, 01:34
Origineel gepost door zoubida Graag gedaan lieve bro any time :)..... Ga je nog een mooie gedicht plaatsen wela??? ehm jammer voor je dat je andere niet hebt gelezen, toen had ik nog niet deze nick aangemaakt ik hou van schrijven, is mijn medicijn als je eerlijk tegen jezelf bent en gewoon op papier durft te zetten, dan is alles wel mooi denk ik. gevoel is toch wel het mooiste dat allah swt ons heeft gegeven liefde bestaat uit gevoel talent komt voor uit gevoel voor iets al7ayat marhoena wel moet safar ba3ied vrij vertaald life sucks en de dood is een verre reis mijn regeltje :D dus zal schrijven tot me dood

zoubida
27-09-2003, 01:43
Wat was je nick hiervoor?? Misschien heb ik er een aantal van gelezen. Ben gek op gedichten :) Maaruhhhh gaat u nog wel een andere plaatsen (speciaal voor mij :stout:) :zwaai:

MissBlaBla
27-09-2003, 01:45

Origineel gepost door ZonderzonlevenD soukrane allemaal goeie jongens zijn er alleen maar om te incasseren de klootzakken worden gelukkig Nietes! :kwaad: BlaBla

Pagina's : [1] 2 3