Bekijk originele versie : Wat is in jou ogen: HOUDEN VAN
douniaberkania
26-09-2003, 22:55
Ik hoor sommige mensen die er heel makkelijk over praten: ja ik hou van ham/haar....na een week ik haat hem, en sommige zijn verlieft en zeggen van ik hou nog niet van hem dat is een te groot woord..ik snap het niet... :jammer:
Hoe denken jullie erover?
Ik zou het niet weteN :maf:
Dat is een gevoel die je hebt.. Bij bepaalde personen...
habiba24
26-09-2003, 23:07
houden van iemand kun je pas doen als je op die persoon verliefd bent geweest. na liefde komt houden van. de vlinders in je buik verdwijnen (niet helemaal) maar grotendeels en daarvoor komt houden van in de plaats.
ik bedoel, ik was zelf heel lang verliefd op mijn man en na ongeveer een jaar, anderhalf jaar, veranderde die verliefdheid in houden van. je gaat dan nog meer voor die persoon voelen dan toen je verliefd was.
en ja, om nu na een week tegen iemand te zeggen ik hou van je???
maar douniaberkania, dit moet je zelf meemaken.
ik hoop dat je hier iets aan hebt. groetjes
dima_zina85
26-09-2003, 23:20
houden van is moeilijk te beschrijven lijkt mij........maar zoals al eerder is gezegt, sommige verwarren verliefd zijn met houden van.......en roepen te snel.....IK HOU VAN JE.......terwijl het helemaal niet zo is, want zodra je van iemand houd, gaat het ook niet 1,2,3 weg;)
:zwaai:
douniaberkania
26-09-2003, 23:20
dankje meid ;)
MissyMaroc
27-09-2003, 21:09
Houden van is eenheeel moeilij woord. Veel mensen verwarren het met verliefd zijn. Maar vergis je niet, houden van kent geen tijd. Bij de een duurt het langer dan bij de ander. Je kan al na een dag van iemand houden of pas na een jaar of langer. Het kent geen tijd, het is een gevoel, een gevoel dat dieper gaat dan verliefd zijn. Wanneer je verliefd bent denk je de hele tijd aan een persoon, je wil de hele tijd bij die persoon zijn etc. Maar bij houden van gaat het dieper, je maakt je zorgen om die persoon, gaat het wel goed met hem/haar? Je bent er voor die persoon in goede en slechte tijden.
Het is moeilijk uit te leggen meid, maar als je het ooit mee maakt dan zal je het begrijpen!!!!!!!!!!1 Houden van is echt moeilijk, het slaat ook wel eens om in haten!!!!!
_l_wael_l_
27-09-2003, 21:11
houden van is: je leven geven voor iemand zonder 1 sec te twijvelen.
Zinagirl21
27-09-2003, 21:13
Ik snap er ook niets van :jammer:
hoor dan houden van is voor ieder1 anders ..en dat is persoonlijk een gevoel van diep uit je hart,,daar zit geen termijn niks aan verbonden..
en haat liefde houden van ligt heeeeeel dicht bij mekaar
houden van iemand...kan ieder1 zijn..houd gewoon in..alles voor diegene over hebben en je geen leven zonder diegen kan voorstellen :)
bij houden van is er vertrouwen een openlijk en verbondenheid van gevoelens.. dat is mijn mening :)
praatjes
27-09-2003, 21:20
Ik vind het niks waard
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.