Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik vind mezelf lelijk

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

love_nador
19-06-2007, 19:25

meidn ja ik weet wat jullie allemaal gaan zeggen wees Allah dankbaar met hoe je eruit ziet en dat sommige mensen gehandicapt blind zijn enz. Ik ben Allah heel erg dankbaar met wat ik heb maar wat mij probleem is ik denk dat het een ziekte die in me hoofd speelt ik moet iedere minuut in de spiegel kijken en ik vind mezelf zoo lelijk ik meen het ik heb wallen en zulke bolle wangen en vind me gezihct misvormd vroeger was ik wel knap vind ik maar nu:jammer: me bolle wangen waren veel erger maar was begonnen met dieeten enzo en nu zijn me wangen iets beter ze hangen niet meer maar toch ik vind mezelf lelijk en mensen vertellen me ook van je bent lelijk enzo. als ik kleren ga kopen ik vind niks bij me passen ik heb maatje 40 en ik wil afvallen maar het lukt me maar niet als ik niet eet voel ik me niet goed ik moet wel een zak chips eten anders word ik misselijk chagerijnig ik haat het zo erg en ik denk steeds geen 1 jongen gaat later met me willen trouwen want ben zo lelijk en zo zit ik in mezelf te treuzelen over me uiterlijk sorry dames dit wou ik ff kwijt:jammer:

Pindakoesje
19-06-2007, 19:36
ahhh meid iedere vrouw of ieder meisje heeft weleens zo een gevoel! Zoiets heet onzekerheid! En op sommige leeftijden heb je er gewoon meer last van! Als je echt wilt afvallen om je zo beter te voelen! Kan ik je alvast zeggen dat je nog zoveel kan afvallen als je niet aan je binnenkant werkt ga jij je ook niet beter voelen wanneer je een maatje 34 hebt Maar wil je toch afvallen, vraag je vriendinnen of ze je willen helpen of zoek hier op het forum een beetje steun in 1 van de 1000 topics over afvallen!! Toch moet ik afsluiten met: alles wat door Allah is aangeraakt is mooi, dus ook jij meid;)

love_nador
19-06-2007, 19:44
meid ik ben bestwel blij met me figuur heb alleen een buikje maar me gezicht:(

Pindakoesje
19-06-2007, 19:53
je gezicht! iedereen heeft dingen die minder die ze minder vinden in hun gezicht of op hun lichaam!! Er zullen weinig meiden zijn die 100% tevreden met zichzelf zijn! De oplossing hiervoor is: de mooie dingen aan jezelf accentueren!!! Je ogen, wimpers, lippen!! :kus: Ik zie persoonlijk in elk gezicht wel wat moois, iets unieks!! Wees gewoon tevreden met je gezichtje, want het hoort op je lijfje:hihi: :rolleyes:

insaf18
19-06-2007, 20:00

hey meid .. Kvoel me ook zo lelijk.. Is normaal is toch beter dan u eigen knap vinden. Weet je wat je moet doen laat u eens opmaken.. Dan zal je verschieten.. En kvind het gwn erg dat iemand gwn tegen je zei da je lelijk bent.. Zoiets zeg je gwn niet.. Als je lief bent.. Ben je zowiezo knap.. Uw karakter betoverd uw gezicht..!! Groetjes xx je mag me pm'en als je wilt praten..

Naminam
19-06-2007, 20:13
belachelijk.....mensen die jou lelijk noemen hebben iets veel ergers...een lelijk karakter......en als mensen zoiets zeggen..wie zegt dat het waar is....meestal is het jaloezie en zit het nu in je hoofd dat het echt zo is

love_nador
19-06-2007, 20:16
dankjewel meiden voor jullie lieve reacties:D ik dacht dat ik de enige was dit zo over zichzelf denkt maar ik wil mezelf wel knap vinden of gewoon normaal vinden als ik op straat loop en zie al die mooie knappe meiden voel ik me echt niet op me gemak:( trouwens me neven noemen me lelijk:jammer:

love_nador
19-06-2007, 20:41
Meid geloof me, er zijn altijd wel mensen die je waardeloos laten voelen, Sommigen genieten daar zelfs van. Maar laat eens een andere kant van je zien. En loop recht op, wees trots op wie je bent, je bent net zo veel waard als elk ander :) Ik heb er ook heel lang mee geworsteld, wil niet zeggen dat ik er al overheen ben, Maar dat is allemaal weggegooid tijd. Aan twijfelen: oo wat zal die en die denken over mij? Echt zonde van je kostbare tijd op deze wereld. IK accepteer mezelf zoals ik ben en ben ALllah zoo erg dankbaar Alhamdoelilah en het boeit me echt totaaaal niet meer wat de ander vind van mij. En dan??? Als mensen je dik,lelijk of misvormd vinden, wie zijn zij om dat te zeggen? Allah SWT houdt van mijn als ik mezelf bewijs en praktiseer inshallah Mijn ouders houden van mij. MEER hoef ik niet Meid JE BENT HET WAARD :)! ik probeer mezelf te accepeteren ik doe me best maar het is zo moeilijk!! ik haat het zo erg als mensen me afkraken of als ze over me neus beginnen:kwaad: dan lijk ik net bezeten en weet ik niet wat ik terug moet zeggen

Ave_Maria
19-06-2007, 20:55
Dom van de mensen die jou lelijk noemen, die zijn iets té eerlijk :jammer: Ik snap dat jij je daardoor heel onzeker gaat voelen Maar meid, ik voel me soms ook heel erg lelijk. Het is heel gek bij mij. Ik voel me vaak lelijk en zo, maar toch krijg ik meestal van mensen te horen dat ze mij iets vinden hebben, dat ze mij mooi vinden, dan voel ik me even goed en even later denk ik: ze liegen :confused: dan voel ik me weer lelijk. Dan krijg ik weer te horen dat mensen me mooi vinden, en even voel ik me weer goed en na een paar seconden voel ik me weer lelijk Maar soms denk ik: schijt, ik ben wie ik ben Meid maak je niet druk aub, anders eindigt het dalijk nog op een vervelende manier: het zal je opvreten van binnen Je bent wie je bent meid

lala_oujdia15
19-06-2007, 20:57
meid ik weet precies wat je bedoelt ik zou niet weten wat je moet doen ik stop het diep weg ik word af en toe weleens geconfronteerd en ik weet dat ik het allemaal opkrop maar het enige wat me op de been houd is het wegstoppen en er niet aan denken,, soms heb ik echt momenten dat ik instort :maf:

R_achida
19-06-2007, 20:57
meidn ja ik weet wat jullie allemaal gaan zeggen wees Allah dankbaar met hoe je eruit ziet en dat sommige mensen gehandicapt blind zijn enz. Ik ben Allah heel erg dankbaar met wat ik heb maar wat mij probleem is ik denk dat het een ziekte die in me hoofd speelt ik moet iedere minuut in de spiegel kijken en ik vind mezelf zoo lelijk ik meen het ik heb wallen en zulke bolle wangen en vind me gezihct misvormd vroeger was ik wel knap vind ik maar nu:jammer: me bolle wangen waren veel erger maar was begonnen met dieeten enzo en nu zijn me wangen iets beter ze hangen niet meer maar toch ik vind mezelf lelijk en mensen vertellen me ook van je bent lelijk enzo. als ik kleren ga kopen ik vind niks bij me passen ik heb maatje 40 en ik wil afvallen maar het lukt me maar niet als ik niet eet voel ik me niet goed ik moet wel een zak chips eten anders word ik misselijk chagerijnig ik haat het zo erg en ik denk steeds geen 1 jongen gaat later met me willen trouwen want ben zo lelijk en zo zit ik in mezelf te treuzelen over me uiterlijk sorry dames dit wou ik ff kwijt:jammer: Wat een aanstelster:rolleyes: Dus de hoofdreden dat je je lelijk vindt is omdat je zogenaamd een maatje meer hebt, 40 dan nog maar:kweetnie: Als ik me niet vergis heb je hamdoulilah benen en armen gekregen om het overtollige vet te gaan wegtrainen als je hier werkelijk last van zou hebben. Door elke dag zelfbeklag te tonen kom je inderdaad nergens en mij lijkt dat je het ook niet genoeg zelf wilt dan: afvallen. Ik vraag me af: moest het "schoonheidsideaal" volslank zijn, zou je je dan ook zo slecht voelen of zou je niet juist trots zijn? Je houdt je te veel bezig met je uiterlijke en voeding, waardoor je er een soort van obsessie door creëert, het lukt me niet enz.. In de spiegel zul je inderdaad niets moois terugvinden met die houding, ook al vinden zovelen je wel mooi. Je bent een creatie van Allah swt hamdoulilah en ik ben er zeker van dat je mooi bent! Wees gezegend dat je dit berichtje kunt typen en neem het niets als een vanzelfsprekendheid! Je kunt zien, gebruik je lichaamsdelen om wat aan je "probleem" te doen. Velen zijn je voorgegaan en zullen achter je komen! Weet je wat zij doen? De basis aanpakken en zorgen dat het probleem weggaat en niet elke dag een potje janken om niets! Daar bestaan baby's voor! Dit is werkelijk NIETS, want je kunt het oplossen. Dus straks ga je naar de spiegel en knijp je eens hard in die schattige bolle wangetjes:love: (Ik heb ze ook en ben er dol op:love:) Always look at the bright sight of things: je bent letterlijk om in te bijten:hihi: Je kijkt nog een keertje in de spiegel en in de plaats je op de minder goede kantjes te focusen, complementeer je jezelf. Je stelt een afspraak met jezelf en beloont jezelf eens je je doel hebt bereikt. Sluit je eventueel op de afvalrace hier op de site aan en ga er samen tegenaan. Deze meiden hebben zelf een maatje meer. Maatje 40 valt echt goed mee!! En je vraagt je af of je wel ooit aan een man zou komen? Die redeneerwijze vind ik sowieso verkeerd, maar vergeet niet dat ze niet liever hebben! Hoe meer houvast des te beter, dus denk nou maar niet aan! Stel doelen voorop, vraag hier raad als je niet weet hoe het aan te pakken, maar als je topic nogmaals begint met "ik vind me lelijk" of iets in die trant kom ik de wijsheid in je hoofd slaan! Met heeeeeeeeeeeem veel liefde:hihi: Nee serieus zoeteke, dit klinkt misschien allemaal hard maar met woorden als je bent mooi enz enz kom je momenteel nergens. Dit is meer psychologisch. Doordat je jezelf niet mooi vind, zal niemand anders het inderdaad doen. Benadruk je tussentijds op je mooiere kanten en rondingen zijn echt knap bij een vrouw, wees er trots op. Stel je eens de andere situatie voor en wat als je niet kon bijkomen en je ziet er uit als een "plank"? Hier kun je zeker wat aan doen! Allah y hawen:kus:

2_Heartbreak_3
19-06-2007, 21:10
Hallo meid ik ben ook een maatje 40 & nu? Ik ga u iets zeggen. Jy bent NIET lelyk ; bolle wangetjes zyn SCHATTIG ; je ziet er dan JONGER uit. Door u laag zelfbeeld zie je nix positiefs in jezelf! KYK GOED & je zult vinden wat mooi is aan uzelf. Iedereen heeft iets moois dus jy ook! Jy bent UNIEK & jy bent jy & that's the way it is! Accepteer jezelf Zo simpel ist!

love_nador
19-06-2007, 21:20
Wat een aanstelster:rolleyes: Dus de hoofdreden dat je je lelijk vindt is omdat je zogenaamd een maatje meer hebt, 40 dan nog maar:kweetnie: Als ik me niet vergis heb je hamdoulilah benen en armen gekregen om het overtollige vet te gaan wegtrainen als je hier werkelijk last van zou hebben. Door elke dag zelfbeklag te tonen kom je inderdaad nergens en mij lijkt dat je het ook niet genoeg zelf wilt dan: afvallen. Ik vraag me af: moest het "schoonheidsideaal" volslank zijn, zou je je dan ook zo slecht voelen of zou je niet juist trots zijn? Je houdt je te veel bezig met je uiterlijke en voeding, waardoor je er een soort van obsessie door creƫert, het lukt me niet enz.. In de spiegel zul je inderdaad niets moois terugvinden met die houding, ook al vinden zovelen je wel mooi. Je bent een creatie van Allah swt hamdoulilah en ik ben er zeker van dat je mooi bent! Wees gezegend dat je dit berichtje kunt typen en neem het niets als een vanzelfsprekendheid! Je kunt zien, gebruik je lichaamsdelen om wat aan je "probleem" te doen. Velen zijn je voorgegaan en zullen achter je komen! Weet je wat zij doen? De basis aanpakken en zorgen dat het probleem weggaat en niet elke dag een potje janken om niets! Daar bestaan baby's voor! Dit is werkelijk NIETS, want je kunt het oplossen. Dus straks ga je naar de spiegel en knijp je eens hard in die schattige bolle wangetjes:love: (Ik heb ze ook en ben er dol op:love:) Always look at the bright sight of things: je bent letterlijk om in te bijten:hihi: Je kijkt nog een keertje in de spiegel en in de plaats je op de minder goede kantjes te focusen, complementeer je jezelf. Je stelt een afspraak met jezelf en beloont jezelf eens je je doel hebt bereikt. Sluit je eventueel op de afvalrace hier op de site aan en ga er samen tegenaan. Deze meiden hebben zelf een maatje meer. Maatje 40 valt echt goed mee!! En je vraagt je af of je wel ooit aan een man zou komen? Die redeneerwijze vind ik sowieso verkeerd, maar vergeet niet dat ze niet liever hebben! Hoe meer houvast des te beter, dus denk nou maar niet aan! Stel doelen voorop, vraag hier raad als je niet weet hoe het aan te pakken, maar als je topic nogmaals begint met "ik vind me lelijk" of iets in die trant kom ik de wijsheid in je hoofd slaan! Met heeeeeeeeeeeem veel liefde:hihi: Nee serieus zoeteke, dit klinkt misschien allemaal hard maar met woorden als je bent mooi enz enz kom je momenteel nergens. Dit is meer psychologisch. Doordat je jezelf niet mooi vind, zal niemand anders het inderdaad doen. Benadruk je tussentijds op je mooiere kanten en rondingen zijn echt knap bij een vrouw, wees er trots op. Stel je eens de andere situatie voor en wat als je niet kon bijkomen en je ziet er uit als een "plank"? Hier kun je zeker wat aan doen! Allah y hawen:kus: bolle wangetjes schattig het staat niet bij me:( ik probeer mezelf mooi te vinden maar tis moeilijk maatje 40 oke daar overdrijf ik wel een beetje mee daar heb je gelijk in maar met me figuur ben ik bestwel tevreden me gezicht vind ik nou het probleem

Beauty_angel
19-06-2007, 21:20
Oh meisje toch.... Om te beginnen moet je jouw neven negeren. Let niet op ze, ze weten niet waar ze het over hebben. En de meisjes die jij op straat ziet lopen lijken misschien mooi, maar haal die kilo's make-up maar van hun gezicht dan schrik je rot!:eek: en misschien hebben die meisjes ook onzekerheden, want de gras is altijd groener bij de buren............. Leer jezelf te accepteren zoals je bent, en probeer positief te denken. Uiterlijk is iets tijdelijks,het vergaat maar je innerlijk is belangrijk want dat blijft voor altijd. Iedereen heeft mooie en minder mooie kanten, geen mens is perfect, alleen Allah is perfect. Leren gelukkig te zijn: wacht niet op zorgeloze dagen om gelukkig te zijn, want altijd zal er een probleem zijn dat je zorgen geeft. wacht niet op waardering van iedereen om gelukkig te zijn, want altijd zal er iemand kritiek op je hebben. wacht niet op een dag zonder fouten om gelukkig te zijn, want altijd maak je ergens wel een grote of kleine blunder. wacht niet tot iedereen vriendelijk tegen je is om gelukkig te zijn, want altijd zal er iemand jaloers op je zijn. wacht niet tot iedereen je gelijk geeft om gelukkig te zijn, want altijd zal iemand denken het toch veel beter te weten. Succes:goedzo:

KijkVoorJeBitch
19-06-2007, 21:31

meidn ja ik weet wat jullie allemaal gaan zeggen wees Allah dankbaar met hoe je eruit ziet en dat sommige mensen gehandicapt blind zijn enz. Ik ben Allah heel erg dankbaar met wat ik heb maar wat mij probleem is ik denk dat het een ziekte die in me hoofd speelt ik moet iedere minuut in de spiegel kijken en ik vind mezelf zoo lelijk ik meen het ik heb wallen en zulke bolle wangen en vind me gezihct misvormd vroeger was ik wel knap vind ik maar nu:jammer: me bolle wangen waren veel erger maar was begonnen met dieeten enzo en nu zijn me wangen iets beter ze hangen niet meer maar toch ik vind mezelf lelijk en mensen vertellen me ook van je bent lelijk enzo. als ik kleren ga kopen ik vind niks bij me passen ik heb maatje 40 en ik wil afvallen maar het lukt me maar niet als ik niet eet voel ik me niet goed ik moet wel een zak chips eten anders word ik misselijk chagerijnig ik haat het zo erg en ik denk steeds geen 1 jongen gaat later met me willen trouwen want ben zo lelijk en zo zit ik in mezelf te treuzelen over me uiterlijk sorry dames dit wou ik ff kwijt:jammer: hier een liedje moet je keihard opzetten ga je je goed voelen tenminste dat hoop ik:kus: http://www.youtube.com/watch?v=BePkLgDWdSI

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6