Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vrouw werken en de man thuis

Pagina's : [1] 2

LZN
26-09-2003, 21:25

salaam allemaal, waar is rougla gebleven van de mannen. wat vinden jullie ervan de vrouw werken en je man thuis?????? aangezien ik dit vaak zie? vroeger was het hsouma maar nu beginnen de rollen zich om te draaien ik vind het schandaalig. wat vinden jullie hiervan???????.

CyberZina
26-09-2003, 21:50
wat is daar nou mis mee als de man thuis blijft en de vrouw werkt? laten we nou eerlijk zijn, de meeste meiden zijn verder ontwikkeld dan de mannen en hebben een betere educatie genoten (MEESTE, NIET ALLEMAAL). in de meeste gevallen betekend dat ook een betere baan. Dus waarschijnlijk zal de vrouw in dat geval het meeste geld binnen halen, en dat ze nou toevallig een ku.tje heeft in plaats van een piemeltje.... ewa SO WHAT?! :boos: SO WHAT dat zij werkt en hij niet? Waarom denk je nou zo? echt een typische geval van a narrow minded girl!!!! wat een bekrompenheid zeg! een andere verhaal is als ze kinderen heeft, naar mijn mening is het de plaats van de vrouw om de eerste weken om voor het kind te zorgen. en als beide ouders overeenkomen met een papa-blijft-thuis-voor-de-kinderen-regeling dan moeten ze dat zelf weten. En meningen zoals hierboven beschreven zijn :rolleyes: en :jammer:..... Speciaal voor die damens: LEEF EN LAAT FU.CKING LEVEN!!!!!!!!!!!!! :boos:

MarocSistah
26-09-2003, 22:30
Origineel gepost door Nawera Vrouw binnenshuis werken, en man buitenshuis....Zowiezo als er kids zijn, vrouw moet thuis blijven, niks oppas en al die onzin....De wereld draait niet alleen maar om materiele dingen....Marokkaanse mannen hebben teveel trots om hun vrouw te laten werken en zijzelf thuis, kunnen ze niet mee aankomen bij de gemeenschap he!....Man die zn vrouw laat werken en zelf thuis zit komt bekant niet voor bij Marokkanen wel bij Turken....Vrouw gaat vroeg weg, met het busje naar de koekjesfabriek of bonen plukken en manlief gaat naar theehuis om het geld van zn vrouw te vergokken..... Waarom hsoema en waarom schandalig, genoeg mannen die er zelf voor kiezen!

CyberZina
26-09-2003, 22:35
Origineel gepost door MarocSistah Waarom hsoema en waarom schandalig, genoeg mannen die er zelf voor kiezen! ja vind ik ook!

habiba24
26-09-2003, 22:37

ja daaaaaaaaaaaaaaag, ik moet dus gaan werken en mijn man lekker de hele dag thuis liggen slapen?????? dat kan hij mooi vergeten, of samen of hij alleen of niemand, maar ik werken en hij niet??????????? NEVER!!!!!!!! by the way, ik vind dat mannen die hun vrouw de kost laten verdienen, niet eens echte mannen, dat is mijn mening.

tatouzient
26-09-2003, 22:46
ksnap eigenlijk ni waarom iedereen zich zo druk in maakt. so what hij blijft thuis en kga werke? en waarom zou het schandalig zn? als beide partners erover hebbe gesproke en het beide eens zijn met deze regeling wa is er dan mis mee? en een man die voor het gezinsleven kiest, is man genoeg zenne. is btw een belachelijke argument... maar ja... kvind als beide partners de pro's en contra's hebben besproke en er zn meer pro's dan contra's vind ik het persoonlijk geen probleem. maar ja, ... bisous xxx

MarocSistah
26-09-2003, 22:47
Origineel gepost door habiba24 ja daaaaaaaaaaaaaaag, ik moet dus gaan werken en mijn man lekker de hele dag thuis liggen slapen?????? dat kan hij mooi vergeten, of samen of hij alleen of niemand, maar ik werken en hij niet??????????? NEVER!!!!!!!! by the way, ik vind dat mannen die hun vrouw de kost laten verdienen, niet eens echte mannen, dat is mijn mening. Flauwekul!!! Mijn vader is een echt man, en toch is ie huisvader terwijl mijn moeder werkt.... Dus ja, zie het probleem niet! :confused:

Flipper
26-09-2003, 23:02
Origineel gepost door MarocSistah Waarom hsoema en waarom schandalig, genoeg mannen die er zelf voor kiezen! Ze spreek uit ervaring :hihi:

MarocSistah
26-09-2003, 23:04
Origineel gepost door Flipper Ze spreek uit ervaring :hihi: Juistem! :p

douniaberkania
26-09-2003, 23:27
Origineel gepost door Atikatetouan salaam allemaal, waar is rougla gebleven van de mannen. wat vinden jullie ervan de vrouw werken en je man thuis?????? aangezien ik dit vaak zie? vroeger was het hsouma maar nu beginnen de rollen zich om te draaien ik vind het schandaalig. wat vinden jullie hiervan??????? Sorry ik vind het nergens op slaan wat jij zegt, staat er ergens geschreven of zo dat het niet mag vrouwen werken en mannen thuis? Man hoeft niet altijd buiten te werken als ie bijv geen werk kan vinden ofzo, wat is daar nou mis mee, het is alleen die domme cultuur die het verpest.. :o

samira_el
26-09-2003, 23:39
Vind jij het schandalig? Ik ben bereid thuis te blijven als mijn man miljonair is, aangezien dat niet het geval wordt denk ik, ga ik zeker ook werken "independent" en mocht het zo zijn dat ik later meer verdien dan mijn man, dan lijkt het me vanzelfsprekend dat hij vaker bij de kinderen blijft dan ik :) Maar ik ben nog 17, dus I don't really Know

Flipper
27-09-2003, 00:18
Origineel gepost door MarocSistah Flauwekul!!! Mijn vader is een echt man, en toch is ie huisvader terwijl mijn moeder werkt.... Dus ja, zie het probleem niet! :confused: Tuurlijk is je vader een man...grappig dat je het woord, echte, gebruikt :hihi: en....hahaha...laat maar. Zo vader zo dochter?

Faris
27-09-2003, 00:59
Ik zou zeggen lees deze tekst het is van Sheik BIN BAZ,hij was een van grote geleerden in saudiearabie. http://www.selefiepublikaties.com/Artikelen/HetgevaarvoorVrouwen.pdf

Fitrah
27-09-2003, 01:03
Sommige mannen zijn watjes en zijn hartstikke lui...en vrouwen zijn stom dat ze die rollen om draaien...Ze3ma , ik ben onafhankelijk als ik werk en mijn man zit thuis uit zijn neus te eten...:rolleyes: Sommige mensen :jammer:

zoya
27-09-2003, 01:47

vind het niet erg als hij thuis zit (omdat hij geen werk heeft) maar het moet niet zo zijn dat ik het hele huishouden moet doen als ik van mijn werk kom.......now way...dan heb ik 2 banen mijn werk en het huishouden en hij niets....als hij thuis is dan moet er ook wat gebeuren. Ander gaat ie maar naar de koekjesfabriek of bonen plukken!!!!!

Pagina's : [1] 2