Bekijk originele versie : Je neef stelt je voor aan zijn vriend
Shahinez
26-09-2003, 21:06
Je neef stelt je voor aan zijn vriend ... je kunt er supergoed mee overweg.Hij is vandezelfde streek van marokko als jij,jullie spreken hetzelfde,hebben dezelfde interesses,hij is lief,aantrekkelijk,is goed bezig met zijn geloof (wat je de laatste tijd niet echt vind) ... plots komje te weten dat hij ook de beste vriend is van je broer ... hoe ga je er mee weg?
Alles stopzetten,of gewoon verder kennismaken ...
douniaberkania
26-09-2003, 21:12
ik zou er niet aan begonnen zijn.....maar in dat geval zou ik verder gaan, want je zet het niet stop voor Allah swt maar voor je broer, sorry ik voel me bij dat soort situaties altijd in het begin al schuldig dat ik verkeerd bezig ben..
hoe ga ik ermee weg? niet ver. :D
Shahinez
26-09-2003, 21:17
Origineel gepost door douniaberkania
ik zou er niet aan begonnen zijn.....maar in dat geval zou ik verder gaan, want je zet het niet stop voor Allah swt maar voor je broer, sorry ik voel me bij dat soort situaties altijd in het begin al schuldig dat ik verkeerd bezig ben..
Waarom niet?Ik bedoel,je neef wilt enkel het beste voor je,en hij weet dat die jongen een goede jongen is en dat hij serieus is en dat hij aan zijn toekomst denkt.Want tegenwoordig vind je niet zo snel weld anas en weld lehlal
Origineel gepost door Shahinez
Je neef stelt je voor aan zijn vriend ... je kunt er supergoed mee overweg.Hij is vandezelfde streek van marokko als jij,jullie spreken hetzelfde,hebben dezelfde interesses,hij is lief,aantrekkelijk,is goed bezig met zijn geloof (wat je de laatste tijd niet echt vind) ... plots komje te weten dat hij ook de beste vriend is van je broer ... hoe ga je er mee weg?
Als ik geinteressert ben, ga ik er voor.. ;)
hahaha mijn neven zouden mij niet voorstellen aan hun vrienden en noww need....... hahahaha
Als eerst vraag ik mezelf.....hoe goed kent mijn broer hem, zijn ze goed bevriend of juist het tegen over gestelde........als ze goed bevriend zijn..ga ik hem leren kennen :stout:
Shahinez
26-09-2003, 22:10
ervoor gaan?k weet het niet zeker ... het is de beste vriend van mijn broer,ze zijn samen opgegroeid,ik wist dat niet,omdat hij niet van antwerpen zelf komt,hij woont buiten antwerpen ... fak man
ervoor gaan?k weet het niet zeker ... het is de beste vriend van mijn broer,ze zijn samen opgegroeid,ik wist dat niet,omdat hij niet van antwerpen zelf komt,hij woont buiten antwerpen ... fak man
Ga ervoor............je broer kan goed met hem opschieten en zou het niet zo erg vinden.........(als het mijn broer zou zijn).....alleen sommige kunnen er ook niet tegen dat hun zus iets met de beste vriend heeft......hms..meid laat je niet gek maken en doe wat je hartje wilt :)
heej nogg een vragie wat is dan het verschil tussen je nee en je broer??? je nee is tog ook een goeie vriend van hem
Shahinez
26-09-2003, 22:29
Origineel gepost door B_Girl
Ga ervoor............je broer kan goed met hem opschieten en zou het niet zo erg vinden.........(als het mijn broer zou zijn).....alleen sommige kunnen er ook niet tegen dat hun zus iets met de beste vriend heeft......hms..meid laat je niet gek maken en doe wat je hartje wilt :)
Dank je wel zinna ... we zien wel ... we zaten zo te praten,en ik zei voor de grap,ewa kom volgende zaterdag samen met je mams en je paps mij aanvragen,and the case is closed ... opeens werd hij stil,hij zei dat hij met zijn vader kon komen en de vrouw van zijn vader,want zijn moeder meskiena allahy rhamha is paar jaar geleden gestorven .. wallah ik vond dat erg,ik wist niet hoe ik me moest gedragen,ben niet bepaald goed in het troosten van mensen wallah :rolleyes:
Shahinez
26-09-2003, 22:33
Origineel gepost door moiself
heej nogg een vragie wat is dan het verschil tussen je nee en je broer??? je nee is tog ook een goeie vriend van hem
nee kijk,je broer is toch anders of niet?Er is zoiezo een afstand ts je neef en jijzelf ... ik heb niet echt een superhechte band met mijn neven,gewoon zahmak style van neef nichtje begrijpje ... terwijl je broer nog anders is ... ik weet niet hoe ik het moet uitleggen...
_SaHaRa_
26-09-2003, 22:37
what happend with Don Armando??..:confused:
Shahinez
26-09-2003, 22:39
Origineel gepost door _SaHaRa_
what happend with Don Armando??..:confused:
Don armando is just a friend soefy ...
Don armando is just a friend soefy ...
Hey schat...
Als je die knul leuk vind en andersom ook... Leg het uit ana je broer en je broer zal het wel moeten accepteren...
Trouwens had vandaag een echo en alles is goed...
Alleen...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.