Bekijk originele versie : SOMMIGE marokanen...
Smeetje_Mocro
26-09-2003, 20:39
Maak maar af,...wat vind jij van sommige marokanen.... :)
Sommige mocro's zijn gewoon :jammer:
Smeetje_Mocro
26-09-2003, 20:42
Origineel gepost door Liloesh
Sommige mocro's zijn gewoon :jammer:
Oke praat je nu over mij? ...want zo'n gevoel heb ik STIEKEM... :D
Origineel gepost door Smeetje_Mocro
Oke praat je nu over mij? ...want zo'n gevoel heb ik STIEKEM... :D
Heb ik dat gezegd??
Smeetje_Mocro
26-09-2003, 20:48
Heb ik dat gezegd??
hahaha zet het knopje van je hersens aan en LEES....
Ik vraag jou wat..ik ZEG toch niet dat jij iets hebt gezegd...damn liloesh INDERDAAD sommige marokanen....whahahahahahah
kijk meid...ik ben nog wat moe van school, en daarmee ook wat sloomachtig...als ik actief ben dan dan.....dan...moehim je weet wel :D
Smeetje_Mocro
26-09-2003, 20:52
kijk meid...ik ben nog wat moe van school, en daarmee ook wat sloomachtig...als ik actief ben dan dan.....dan...moehim je weet wel :D
dan dan dan..moet ik bang worden? Of moet ik uitkijken? Nee ik weet niet wat je wilt zeggen...
Maar wil je weten wat ik van jou denk..nu al...? Ik mag jou niet...maar dat vind je toch niet erg? Jij kent me niet en ik jou niet dus er is nix ergs aan? Ik mag jou niet :)
Doei lieverd :zwaai:
Smeetje_Mocro
26-09-2003, 20:56
Origineel gepost door Smeetje_Mocro
dan dan dan..moet ik bang worden? Of moet ik uitkijken? Nee ik weet niet wat je wilt zeggen...
Maar wil je weten wat ik van jou denk..nu al...? Ik mag jou niet...maar dat vind je toch niet erg? Jij kent me niet en ik jou niet dus er is nix ergs aan? Ik mag jou niet :)
Doei lieverd :zwaai:
Hahaha niet gelijk schelden he..you know i love you you know i care whenever you need me ill be there:blauwkus:
Smeetje_Mocro
26-09-2003, 21:03
Liloesh ik ga....wat zal jij blij zijn...maar ik ben ook blij dat jij vandaag mijn blije slachtoffertje wou spelen je hebt me blij gemaakt en nu zijn we samen blij....
Ik kom een ander xtje terug zodat we samen nog blijer worden
Doei LILOESHA DJELTIE :blauwkus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.