Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Striemen

pps
19-06-2007, 15:03

Dames, Hebben jullie na de bevalling ook last van striemen? Zijn er daar middelen voor, want ik heb gehoord dat het erfelijk is en mijn moeder heeft ze ook (niet echt mooi op je 21ste) Dankje

cateraar
19-06-2007, 15:05
Ik ben nu bijna 7 maanden zwanger en heb ook striemen. Striemen zijn niet erfelijk volgens mij, ligt aan je huid hoe elastisch deze is. Mijn moeder heeft 8 kinderen gebaard en geen enkele striem zie je op haar buik. Ik ben pas zwanger van mijn eerste en zit al onder. Je hebt middeltjes die het kunnen verminderen, maar hoor vaak dat ze toch niet helpen, hoop geldverspilling, want die cremes zijn duur. Maar na de bevalling schijnen ze wel te vervagen, dan worden ze lichter van kleur. Maar helemaal weggaan, gebeurt nooit.

MOHABBATEIN
19-06-2007, 15:18
Ik heb striemen aan de onderkant van mijn buik...en zwangerschapsstriemen kan je nooit weg krijgen. Je moet je buik goed insmeren als je zwanger bent om het te verminderen..meer kun je niet doen.

serenity
19-06-2007, 15:20
Goed scrubben met zo'n zwart Marokkaans washandje, dat stimuleert de doorbloeding en het opgehoopte vet (daar bestaan die striemen uit) kan dan afgevoerd worden. De striemen worden dan stukken minder.

Ikiekiki
19-06-2007, 17:21

Ik gebruik nu olivia tegen zwangerschapstriemen helpt goed en is niet duur je kan het bij de etos kopen. Ik ben nu 35 wkn zwanger en heb hmdl nog geen striemen na de zwangerschap ga ik door met smeren en zorg ik ervoor dat ik mijn buik elke dag strak ga binden (schijnt te helpen )

benie-Touzine87
19-06-2007, 18:14
Ik ben nu bijna 7 maanden zwanger en heb ook striemen. Striemen zijn niet erfelijk volgens mij, ligt aan je huid hoe elastisch deze is. Mijn moeder heeft 8 kinderen gebaard en geen enkele striem zie je op haar buik. Ik ben pas zwanger van mijn eerste en zit al onder. Je hebt middeltjes die het kunnen verminderen, maar hoor vaak dat ze toch niet helpen, hoop geldverspilling, want die cremes zijn duur. Maar na de bevalling schijnen ze wel te vervagen, dan worden ze lichter van kleur. Maar helemaal weggaan, gebeurt nooit. salaam wa3likoem meid, als je striemen krijgt zie je ze dan al voor je gaat bevallen:confused: of is het pas te zie na de zwangerschap? en welke vrouwen krijgen eerde last van striemen.. dikke vrouwen of dunne vrouwen?? alvast bedankt

VaniLLa_flavour
19-06-2007, 18:59
De ene vrouw krijgt striemen tijdens de zwangerschap, de andere krijgt striemen tijdens de bevalling, anderen krijgen pas striemen bij hun 3de of 4de kind en weer andere vrouwen krijgen ze niet. Het hangt er allemaal vanaf hoe elastisch je huid is en welke ''huidkwaliteit'' dat je hebt. Bij de ene vrouw scheurt haar huid bij het minste in, bij de andere rekt ze gewoon uit. crèmes helpen niet, die kunnen namelijk je ''huidkwaliteit'' niet verbeteren. Het enige wat je kan doen is je huid goed hydrateren en insmeren met amandelolie om je huid goed soepel te houden. Na de bevalling vervagen striemen geleidelijk, de kleur vervaagt en wordt bijna hetzelfde als je huidskleur maar het reliëf blijf je zien. @ benie-touzine87: dikke vrouwen of dunne vrouwen, het maakt geen verschil. Het is door de gewichtstoename en het groeien van de buik dat de huid inscheurt, dus het maakt niet uit of je mager of dik bent. @ikiekikie: let op met je buik strak binden, je kan dat doen maar niet de hele tijd. Omdat je dan je buikspieren de kans niet geeft om te herstellen waardoor je een hangbuikje kunt krijgen. Het beste is gewoon een hydraterende crème smeren en een slip aan te doen waar een een steunrand ofzo aan zit. Beschouw die striemen als een aandenken dat je baby heeft achtergelaten...;)

shariza
19-06-2007, 19:04
Ik Heb T Ook Door Mn Zwangerschap Gehad, En Dit Aan T Eind Van Mn Zwangerschap Pas!......jammer.......heb Me De Hele Zwangerschap Ingesmeert En Noem Maar Op.....indd. Ook Met De Marokaanse Zwarte Schuurwashand Geschrubt.....maar Toch! Aleen Zit Niets Op Mn Buik Maar Heupen En Dijen, Alsof Ik Besprongen Ben Door Een Tijger, Zo Zit T Echt Eruit.................

2_Heartbreak_3
19-06-2007, 19:23
Ze zeggen als zwangere vrouwen dagelyks olyfolie op hun buik smeren dat ze geen striemen zullen krygen & volgens my staat dat ook in de boek ' Geneeswyze van de Profeet (vzmh) '

waterlelie
19-06-2007, 19:26
ben 33, heb twee kids en geen enkele striem....

LoveBaby20
19-06-2007, 20:19
Het is persoonsgebonden... De een hoeft maar iets aan te komen en zit al vol striemen.. de andere heeft hele zwangerschappen doorstaan en heeft geen enkele striem Goed insmeren helpt, vitamine E.., olie,vaseline, de huid zo soepel mogelijk houden..

oemtarik
19-06-2007, 20:34
2 kids gebaard, hamd o lilah geen last van striemen, heb verder tijdens mijn zwangerschappen niks gesmeerd

Hamida27
19-06-2007, 21:16
slakkegel das wat jullie moeten gebruiken het vervaagt. ik ben bijna 8 maanden maar geen striem op me buik. mijn borsten wel. mijn striemen zijn daar paars maar door slakkegel is het na een week vervaagt.

eva2
19-06-2007, 21:46
Dames, Hebben jullie na de bevalling ook last van striemen? Zijn er daar middelen voor, want ik heb gehoord dat het erfelijk is en mijn moeder heeft ze ook (niet echt mooi op je 21ste) Dankje die striemen noemen we striae en helaas veel vrouwen krijgen dat in hun zwangerschap de een krijgt niks en de ander zit letterlijk vol. je kan hier weinig aan doen ,je kan je buik goed insmeren met huidolie van kneip bijvoorbeeld of andere cremes (Die doordringen tot de onderhuid) maar voorkomen doe je het gewoon niet. in de verloop van tijd worden ze wit maar weg gaat het nooit