Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vraag een de meiden..

Pagina's : [1] 2

ze3maze3ma
26-09-2003, 20:34

mogen jullie uit gaan van jullie ouders?? zo ja.? waar gaan jullie heen en hoelaat komen jullie thuis.. ik zelf mag dat niet en zal het ook niet doen :) ik wil geen slechte naam hebben :)

Nadia_
26-09-2003, 20:34
Ik mag het niet en ik heb er ook geen behoefte aan.

Liloesh
26-09-2003, 20:37
Nou meestal ga ik gewoon naar de dicht bijzijnde discotheek maar aangezien soms mijn vader mij brengt kies ik de verste disco en de leukste ook. Dan moet mijn vader mij niet meer komen ophalen..is handig weet je ;) Nou type discotheek hangt er gewoon van af, ik heb graag waar goed muziek gedraaid wordt, goed om op te dansen met je partner :D enne ik kom vroeg thuis hoor......vroeg in de morgend :D maar je moet het is proberen, is best wel leuk. :D (btw: ben je een moslima?)

ze3maze3ma
26-09-2003, 20:44
okaayy...ik weet nu dat je de hele veraal lult maar oke..:maf:

PACINOchick
26-09-2003, 20:45

:rolleyes: nee joh ik ben echte huismuis :rolleyes: :nerd:

Liloesh
26-09-2003, 20:47
Origineel gepost door ze3maze3ma okaayy...ik weet nu dat je de hele veraal lult maar oke..:maf: Meen je dat nou??? damn...BETRAPT!!! :( :D

ze3maze3ma
26-09-2003, 20:53
ja maar ja.. er zijn wel meiden die wel mogen weet je ik was gewoon nieuweschierig:D

MarocSistah
26-09-2003, 22:44
Origineel gepost door ze3maze3ma mogen jullie uit gaan van jullie ouders?? zo ja.? waar gaan jullie heen en hoelaat komen jullie thuis.. ik zelf mag dat niet en zal het ook niet doen :) ik wil geen slechte naam hebben :) Nee mag het niet, en heb die behoefte ook niet! Ik snap niet wat mensen leuk vinden aan die drukte, dronke mensen, harde (lelijke) muziek, en de stank leuk vinden :maf:

Chyhaan
26-09-2003, 22:51
Origineel gepost door ze3maze3ma mogen jullie uit gaan van jullie ouders?? zo ja.? waar gaan jullie heen en hoelaat komen jullie thuis.. ik zelf mag dat niet en zal het ook niet doen :) ik wil geen slechte naam hebben :) mogen jullie uit gaan van jullie ouders?? zo ja.? waar gaan jullie heen en hoelaat komen jullie thuis.. Ja, dat mag ik.. Ik ga nu gewoon wat drinken met vrienden maak t niet al te laat.. Sinds ik een dochter heb... en tweede kind op komst is... Nu ga ik ook niet echt feesten... En als ik uit ben geweest ga ik naar huis..En blijf ik bij niemand meer slapen

Bachelorette
26-09-2003, 23:00
wat is uitgaan? uit eten? iets drinken? of is uitgaan per se naar een discotheek? want dat eerste doe ik zeker 1 x in de week je weet wel koffie

MissRif
26-09-2003, 23:04
Uitgaan kun je gebruiken in 2 zinnen: -uitgaan als naar de disco enz. -uitgaan als wat drinken met meiden, naar de bios etc. etc. Uitgaan doe ik jah, maar dan in de zin van wat drinken met meiden, naar de bios, een keertje wat gaan eten. Vele andere meiden doen/mogen dat.......Dus ga der nie gelijk van uit dat uitgaan wordt bedoeld met de zin van disco. :)

0uidath
26-09-2003, 23:27
nee nu niet meer;)

samira_el
26-09-2003, 23:36
Uit naar de disco of naar raiparty's daar doe ik niet aan. Maar uit eten, naar de bios of gewoon naar prive-feestjes in de avond dat doe en mag ik natuurlijk wel. Als het later dan een uur of 2 is, blijf ik meestal bij een dichtsbijzijnde bekende slapen :) (wel na het 100 keer uitgelegd te hebben aan mams)

Zinagirl21
26-09-2003, 23:39
Ik ga uit: de disco heet koezina terwijl me ma rammelt met de pollepel op de pannen en me pa Cheb achmed een liedje zingt gaan ik en me zussen zdek zdek :boogie: dansen en als het grote feestje afgelopen is dan is er nog een afterparty in de Living room om gezamelijk munthee te drinken met veel Nah3 nah3.... Let`s party :hoera: :boogie:

TemsoenT
26-09-2003, 23:41

ik mag niet en zou het ook niet doen ..

Pagina's : [1] 2