Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tips nodig!!

oem_moe3ad
19-06-2007, 13:03

Salaam aleikum wara7amtoellahi dames.. Ik heb een vraagje...mijn lieve nichtje is langsgeweest gister..en nou heeft ze mijn hele koelkast ondergekrast met balpen..ik heb van alles geprobeerd maar weet niet hoe ik het eraf moet krijgen...heeft er iemand tips voor me....want het ziet er echt niet uit...??? Baraka allaahoe Feekum.....

-Zonnestraal-
19-06-2007, 13:07
Echt een lieverd :iblies: Nee :hihi: Probeer eens Dasty op een doekje te spuiten en dan wegvegen.. LET OP!! Dasty is heel sterk en best agressief, dus je moet het niet rechtstreeks op je koelkast spuiten.. Daarna met een natte schone doek eroverheen en dan droog maken..

schatje26
19-06-2007, 13:08
Dasty van de Wibra die haalt het er zo af :o

latifa_soussia
19-06-2007, 13:10
Wat is dat toch tegenwoordig, moeders die met hun kroost op bezoek gaan en ze van alles en nog wat laten doen in andermans huizen....:rolleyes: Geen manieren...:maf: Bel de moeder van je nichtje maar op om het vandaag weg te zien schrobben.

oem_moe3ad
19-06-2007, 13:13

hahaah...dat dacht ik ook eerstg latifa..of volgende keer geef ik mijn zoontje een pen...maar dames Dusty is mijn alles..ik heb het geprobeerd..maar wil nog steeds niet eraf

noona
19-06-2007, 13:17
gebruik parfum, parfum laat pennevlekken gelijk vervagen. ik had een keer op het werk met zwarte markerstift op een landkaart getekend:o:o en toen kreeg ik eht er ook af met parfum succes!

mientje007
19-06-2007, 13:17
Echt een lieverd :iblies: Nee :hihi: Probeer eens Dasty op een doekje te spuiten en dan wegvegen.. LET OP!! Dasty is heel sterk en best agressief, dus je moet het niet rechtstreeks op je koelkast spuiten.. Daarna met een natte schone doek eroverheen en dan droog maken.. oooh oke vandaar die rare stippen op mijn koelkast.:maf2: wallah en ik maar afvragen hoe dat komt.

shariza
19-06-2007, 13:34
Wat is dat toch tegenwoordig, moeders die met hun kroost op bezoek gaan en ze van alles en nog wat laten doen in andermans huizen....:rolleyes: Geen manieren...:maf: Bel de moeder van je nichtje maar op om het vandaag weg te zien schrobben. HAHAHAHA..............MOET ECHT OM JOU REACTIE LACHEN

oem_moe3ad
19-06-2007, 13:48
Noona ik ga het zo proberen..ik hoop dat het eraf gaat ..ziet er niet uit nu...

oem_moe3ad
19-06-2007, 13:56
Noona MEID geweldig het is eraf...ik ben zo blij mijn koelkast ziet er weer normaal uit!!! Baraka Allaahoe feek!!!

noona
19-06-2007, 13:58
Noona MEID geweldig het is eraf...ik ben zo blij mijn koelkast ziet er weer normaal uit!!! Baraka Allaahoe feek!!! ik wist het !:bril: ik bewaar nu standaard een oud flesje dat ik niet meer gebruik

oem_moe3ad
19-06-2007, 14:01
ik wist het !:bril: ik bewaar nu standaard een oud flesje dat ik niet meer gebruik Ja ga dat nu voortaan ook doen!!

-Zonnestraal-
19-06-2007, 14:10
ik wist het !:bril: ik bewaar nu standaard een oud flesje dat ik niet meer gebruik Superwomen!! Schone koelkast die ook nog fris ruikt!! :hihi:

noona
19-06-2007, 14:16
Superwomen!! Schone koelkast die ook nog fris ruikt!! :hihi: met pen bekrastte spullen ruiken bij mij standaard naar een oude Hugo Boss:hihi:

Doua_Amri
19-06-2007, 20:25

nagelremover helpt echt ook op behang vinyl enzzzzz succes