Bekijk originele versie : Jongen met Henna op zijn vinger!
TnawieMocro
26-09-2003, 19:42
ewa fain, in marokko, had ik henna op mijn pink gedaan ( paar dagen voor bruiloft), VET MOOI :D
ik werd helemaal verliefd :Iluvu: op mijn vinger, zo mooi was ie, maar helaas door het wassen nam de kleur af, en bleef mijn nagel nog oranje
DUS wat besloot DEZE MAROKKAANSE JONGEN GISTEREN???
ik vroeg me moeder of ze weer henna op mijn PINK kon smeren, mijn rechterpink, want ik vond het HEEL ERG MOOI :verliefd: :bril:
ewa dat deed ze dus, en nu loop ik weer met een oranje vinger, WEER TROTS:D
dus als je een 17 jarige Marokkaan door de kalverstraat ziet lopen met henna op zijn vinger:D ben ik het wel!
:hihi:
maar de vraag luidt als volgt:
" wat vinden de meiden van jongens die henna op hun pink hebben?"
en " moet dit de NIEUWE MODE worden onder de jongens?:"
zou toch wel leuk zijn, dat marokkaanse jongens dat doen:D
dan zie je zo dat die hangjongeren dat ook doen:D en alle ander mocro jongen
C'est La nouveau Mode!! hoera:
oooooo wat mooi...
ahahhaha je bent gek :p :giechel:
*kots* zegt dat genoeg:) ik doe het niet eens op mijn eigen nagels laat staan dat een jongen het op zijn nagel heeft:maf:
PACINOchick
26-09-2003, 19:46
:rolleyes: sorrie maar dat vind ik gadver,zelfde effect als jongen met lange pinknagel :rolleyes: :maf:
TnawieMocro
26-09-2003, 19:47
haha :D
die henna blijft wel lang, anderhalf maand geleden op mijn vinger gedaan, en een week geleden was de nagel nog oranje:D:hihi:
PACINOchick
26-09-2003, 19:50
:rolleyes: eggggggggggggh *kots* wallah ik werd ook keer misselijk een keer in me leven had ik henna werd rood zwart achtig ik heb zo hard met chloor geboent laatste keer henna :) maar jongens op hun pink alsjeblieft zeg jij weet wel hoe je mijn ontbijt omhoog kunt laten komen
TnawieMocro
26-09-2003, 19:50
Origineel gepost door PACINOchick
:rolleyes: sorrie maar dat vind ik gadver,zelfde effect als jongen met lange pinknagel :rolleyes: :maf:
Kifas, jij verward iets dat hram is met iets dat halal is, lastig hoor...
kijk lange nagels is hram, dus... dat zegt toch genoeg? of wil je nog wat van me horen? :ego:
TnawieMocro
26-09-2003, 19:52
:rolleyes: eggggggggggggh *kots* wallah ik werd ook keer misselijk een keer in me leven had ik henna werd rood zwart achtig ik heb zo hard met chloor geboent laatste keer henna :) maar jongens op hun pink alsjeblieft zeg jij weet wel hoe je mijn ontbijt omhoog kunt laten komen
haha LEKKER, ik vind het anders wel heel MOOI:D en tjah als je wilt kotsen kun je ook naar spiegel kijken:hihi:
MOcROzINA
26-09-2003, 19:52
ZOU HEEL MOOI ZIJN HOOOR BIJ EEN JONGEN VINDT IK HEEL STOER OOK .............DUS HELEMAAL GEEN GATVER
IK VND HET GEWOOON :Iluvu: :Iluvu:
PACINOchick
26-09-2003, 19:53
:rolleyes: nee nee als het kotsen is gaat dat echt wel om jouw henna pink :rolleyes: why?is echt totaal niet mannelijk :rolleyes:
MocrowGirlBella
26-09-2003, 19:55
Ieg Ik vind henna echt zoww smerig vooral die geur als je al me voedsel van die dag eruit wilt halen moet je die geur voor me neus schotelen :D maaar ik vind henna dus echt nikkzsss voor jongens dus doe maar niet staat van geen kante dus maar jah ieder zijn eigen mening Aightz:D
PACINOchick
26-09-2003, 19:56
:D precies aightzz :)
TnawieMocro
26-09-2003, 19:57
:rolleyes: nee nee als het kotsen is gaat dat echt wel om jouw henna pink :rolleyes: why?is echt totaal niet mannelijk :rolleyes:
hahah wolah hoe dom kan je zijn?
kijk voor de duidelijkheid henna komt uit de islam...
en ten tweede de mannen uit de tijd van onze profeet ( saw) die deden ook HENNA, wil gij zeggen dat zij niet mannelijk waren? wil jij zeggen dat ze mietjes waren. ... ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik weet wel dat ze ervoor hebben gevochten dat de ISLAM zou voortleven... en ze zijn mannelijker dan wie dan ook op deze wereld...
Uhem , ga je nog door?? of heb je genoeg gehoord?:ego:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.