Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mag een vrouw zichzelf mooi maken voor haar verloofde ?

dienislaam
19-06-2007, 11:43

in de naam van allah de barmhartige de genadevolle aangezien zuster die verloofd zijn en zich zelf mooi willen maken voor hun verloofde heb ik hier een antwoord op voor zusters die verloofd zijn. en graag willen weten of het wel toegestaan is in de islaam. Nee, Het is niet toegestaan voor de vrouw om zichzelf mooi te maken voor haar verloofde, want zij wordt nog steeds gezien als een Adjnabiyah (vreemde vrouw) voor hem. oegtie fie dienislaam

stille_2006
19-06-2007, 11:51
shoukran voor je informatie.. wist ik niet..

Sundous
19-06-2007, 12:24
in de naam van allah de barmhartige de genadevolle aangezien zuster die verloofd zijn en zich zelf mooi willen maken voor hun verloofde heb ik hier een antwoord op voor zusters die verloofd zijn. en graag willen weten of het wel toegestaan is in de islaam. Nee, Het is niet toegestaan voor de vrouw om zichzelf mooi te maken voor haar verloofde, want zij wordt nog steeds gezien als een Adjnabiyah (vreemde vrouw) voor hem. oegtie fie dienislaam Kan je de bron erbij toevoegen...?

opvallend
19-06-2007, 13:26
achterlijke ze hebben geen bruiloft akte zewzia ofzo iets dus ze is niet zn vrouw en het is haram om elkaar te zien zonder mahram