Bekijk originele versie : Waarom kiezen vrouwen...................
Waarom kiezen vrouwen vaker voor een heidense levenstijl dan een islamitische leven?
Ik vraag me dat toch af? kan iemand mij dat uitleggen? :confused:
ja is dat zo ...wist ik niet..
Origineel gepost door naisha
ja is dat zo ...wist ik niet..
:confused: islam is het beste voor hen maar toch kiezen ze zelf voor het slechte.
Islam = mooi van begin tot einde (eeuwige paradise)
Heidenheid = mooi in het begin en lelijk op het eind (paradise van korte duur)
tjah daar zeg je me wat. ze kijken niet verder dan het wereldse leven:(
Origineel gepost door 0uidath
tjah daar zeg je me wat. ze kijken niet verder dan het wereldse leven:(
:jammer: :tranen:
Origineel gepost door YOUssouFF
als een meisje daadwerkelijk weet wat islam is, en als ze allah vreest, dan draagt ze islamitishc kleding.
dat is toch duidelijk? ik begrijp alleen niet waarom je zo confused bent ;)
nog een punt: islamitische kleding is ook heidendse levenstijl ;)
Wat heb je aan iemand die zich alleen islamitisch kleedt?
Islam draait niet om alleen kledingm, als dat zo was waren al die kafr's die zich islamitisch kleden ook moslim.
Eerst het hart (innerlijk) ==> (praktiseren) dan komt de rest (uiterlijk) ook.
Origineel gepost door TooCool
Heb jij daar soms cijfers over? Waaruit blijkt dat het de vrouwen zijn die vaker voor een 'heidense levensstijl' kiezen?
Het is toch werkelijk niet te geloven hoe ver sommigen gaan in hun stupiditeit.
Open je ogen misschien zou je het zien. Jongen hebben tegenwoordig voor het kiezen, er zijn er nu zo veel dat zelfs kafr's nog mee kunnen kiezen.
Najat_Dreriess
26-09-2003, 18:28
Hey fatoeman,
Kom jij vragen waarom VROUWEN voor het heidense leven kiezen i.p.v ee islamitisch leven. :o ten eerste, over welke vrouwen heb je het?
Ten tweede, meestal kiezen de mannen voor zo'n leven, omdat ze zogenaamd alle vrijheid daarvoor hebben. ten derde, je kiest niet voor de manier waarop je leeft. een arm iemend kiest toch ook niet voor een armoedig leven. :toink: :boogie:
jitidie :zwaai:
Ik denk niet dat je kunt zeggen, waarom kiezen vrouwen. Maar eerder waarom kiezen de MENSEN (die islamitisch opgevoed zijn), voor een heidense leefstijl, dan .......
dat komt door de vele invloeden van buiten af, religie staat niet meer op nr. 1, zoals voorheen.
Origineel gepost door Najat_Dreriess
Hey fatoeman,
Kom jij vragen waarom VROUWEN voor het heidense leven kiezen i.p.v ee islamitisch leven. :o ten eerste, over welke vrouwen heb je het?
Ten tweede, meestal kiezen de mannen voor zo'n leven, omdat ze zogenaamd alle vrijheid daarvoor hebben. ten derde, je kiest niet voor de manier waarop je leeft. een arm iemend kiest toch ook niet voor een armoedig leven. :toink: :boogie:
jitidie :zwaai:
Hey fatoevrouw,
Ten eerste: we hebben het over vrouwen die een islamtische achterground hebben.
Ten tweede: mannen kiezen er ook voor dus moeten de vrouwen er ook voor kiezen?
Ten derde: sorry maar je kiest zelf voor een hiedense of islamitische levensstijl
:zwaai:
GillDeLaTouret
26-09-2003, 18:36
Origineel gepost door angel21
religie staat niet meer op nr. 1, zoals voorheen.
echt jammer :jammer:
Origineel gepost door YOUssouFF
ja ja we weten allemaal dat het niet alleen om kleding gaat. heb ik ergens gezegd dat het alleen om kleding gaat? je leest verkeerd jij.
ik snap alleen niet waarom je je eerste afvraagt waarom mensen zich nie islamitishc kleden, en daarna gooi je dit er uit?
wat heeft dat met mijn reactie te maken?
het gaat idd om heel veel dingen ja....... innerlijk en uiterlijk kan je nie van elkaar afscheiden.
Akhie,
ik zei levenstijl niet kledingsstijl hahahha akhie akhie niet goed geslapen ofzo??? :stout:
LA HAWLA WA LA QWATA ILA BILAH AL A3LIE AL A3DIEM
Origineel gepost door TooCool
1. Het argument van de bekrompene! Waarom ga je ervan uit dat als men je wijst op 't feit dat jij je blind staart op de vrouwen, dat als excuus wordt aangevoerd dat mannen zich er al dan niet eveneens schuldig aan maken?
2. Wat is je punt dan? Een ieder kiest voor zichzelf. En een ieder draait op voor de consequenties van die keuze.
hahaha sorry maar ik moet even lachen ;)
punt 1.
ik probeer juist aan te geven dat vrouwen slimer kunnen zijn, mannen zijn vaak eigenwijs, vrouwen zijn in die zin slimmer want ze luisteren.
Als dit blindstaren is moge allah (swt) mij vergeven.
maar je moet niet denken dat ik het alleen heb op vrouwen, misschien zou het goed zijn als je mijn andere topic's zou lezen ;)
punt 2.
tja moet jezelf weten maar een gewaarschuwd mens telt voor 2
Najat_Dreriess
26-09-2003, 18:45
hey fatoemaker van een makeen,
kom niet dapper doen tegen Najat, want ik heb altijd gelijk. punt uit geen discussie mogelijk.
blabalablabalabalabalabalaba
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.