Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : WElke SUperwoman komt er met een SUPER PLAN?!

Pagina's : [1] 2

zinalady
26-09-2003, 16:54

Aloha People, ALles flexxie today?! Ik heb vandaag zo iets geks meegemaakt..... tha story zit zo: er zit een jongen bij mij op school en hij ziet er gewoon mooi uit...je weet toch hele mooie aparte ogen voor een marokkaan enz. MOhiem hij krijgt veel aandacht van de ladý's. En nu zit hij sinds een tijdje achter mij aan....omdat ik hem nooit echt vertrouwd heb heb ik nooit echt serieus genomen wat hij allemaal zegt enz..maar ineens kwam ik vandaag heel toevallig een meisje tegen op school die mij aansprak vanwege ( een truitje) we begonnen te praten en ineens op de 1 of andere manier begonnen we over jongens te praten..toen vertelde zij dat ze ""hem'' een leuke jongen vind en dat ze met hem heeft gezoend.( I know triest he) ANyway toen begon erbij mij al een lichtje te branden .....maar om het nog gekker te maken daarna echt een halfuurtje later bots ik tegen een meisje op de trap...En zij praat ook ineens over dezelfde jongen tegen haar vriendinnen.....dat hij nooit tijd voor haar heeft......en al die bla. IK moest toen echt lachen en ging dus op research uit.. Die loser heeft dus al 4 vriendinnetjes (op 1 school haha) En omdat ik vind dat ie daar eens goed voor gepakt moet worden wil ikhem met al die 4 lady''s gaan terugpakken maar hoe?! Heeft iemand een super plan........die hij derest van zijn LOSer leventje niet meer vergeet?! Tell me yallah superwomens..............can you help?! :giechel: Beslama

MOcROzINA
26-09-2003, 16:58
AHAHAHA DIE IS GOED ALLEEN WEET IK GEEN PLANNETJE BEN NIET ZOO SLIM WEET JE VEEL SUCCES VEDER EN PAK HEM HE ;);)

misSanae
Wat een flasher zeg, het is maar goed dat jij hem doorhad. Ze moeten maar met een heel goed plannetje komen om hem een hard lesje te leren:D

just_fouad
:D snij zn pipi eraf :D

Shanaaz
26-09-2003, 17:00

versier hem maak hem helemaal gek zeg dat je van hem houdt en als hij na een aantal weken niet meer zonder je kan zeg je:WAT DACHT JIJ NOU DAT IK ECHT VAN JE HOU IK WAS OOK MET JE AAN HET SPELEN PLAYERTJE VAN ME

zinalady
26-09-2003, 17:10
NAssira.....aan de ene kant heb je gelijk meid, ik ben ook gewaarschuwd door andere want het is laat ik zeggen een apart figuur...Hij vind zich zelf ook geweldig. Maar aan de andere kant ik zit er eigelijk zelf ook al in. Ik bedoel ik ben voor hem juist aantrekkelijk geworden omdat ik niet reageer niet op zijn slappe praatjes inga...het is voor hem een uitdaging geworden hij moet en zou me ook krijgen Zegma, ik heb hem en slap smoesje aangesmeerd dat ik geen relatie wil enz. Hij heeft zelf ook gezegd dat hij als hij iets wilt toch wel gaat krijgen...en diegene die hem kennen zeggen ook dat hij doorgaat... Ik weet ook dingen van hem die ik heel goed tegen hem kan gebruiken. Ik weet niet man....maar 2van die meiden zijn ook echt van hem gaan houden en zijn echt goed gekwetst. Ze zijn verder alle 4 echt leuke meiden hoor alleen erg naief. En ja ik hem denk ik soort van terugversieren...op zijn praatjes ingaan. EN dan na paar weken ergens met hem afspreken en dan al die chicka's laten komen naar die plek en hem daar dan goed voor *** laten zetten...Dit was mijn plan A maar eigelijk vind ik dat er nog een beter en harder plannetje moet zijn..

Shanaaz
26-09-2003, 17:12
vond je mijn plannetje niets?

zinalady
26-09-2003, 17:12
Wuahhahaahahhahaahhah FOUAD.....zijn Pip eraf snijden?wuahahahahahaa VOlgens mij moet ik dan eerst maar een goeie vergroot glas halen want er valt denkik niet veel te snijden :giechel: Maar je hebt gelijk het zou een optie kunnen wezen......DeZe SLa ik op thanks :D

zinalady
26-09-2003, 17:16
Shanaz......Meid ik vind je plan echt goed wallah....ik zat ook aan zoiets te denken. Alleen ik moet dan wel een paar weken echt goed kunnen spelen je weet toch hem laten weten dat ik hem ech tLEUk vind :eek:

B_Girl
26-09-2003, 22:05
Spreek met hem af...dat je samen met hem wat wilt gaan drinken, omdat je hem leuk vindt bla bla bal :hihi......spreek met de dames af dat je ook met hun wat wilt gaan drinken in dezelfde snackbar/mcdonalds/caffe/ en dan begint het feest :D

moiself
26-09-2003, 22:12
k zou t niet weten maar als je wat van plan ben vertel je het ons wel hejj :D

Zinagirl21
26-09-2003, 22:13
Origineel gepost door B_Girl Spreek met hem af...dat je samen met hem wat wilt gaan drinken, omdat je hem leuk vindt bla bla bal :hihi......spreek met de dames af dat je ook met hun wat wilt gaan drinken in dezelfde snackbar/mcdonalds/caffe/ en dan begint het feest :D Dat zou leuk worden :D

moiself
26-09-2003, 22:15
hahahah jaah dat moet je doen die is goed :D :D maar laat ons wel weten hoe het zit hejj meiss ben nieuwsgierig :D

zinalady
27-09-2003, 00:08
TUurlijk ga ik jullie op de hoogte houden :D ..ik elke keer als er iets is gebeurd het hier neerzetten. Ik vraag me ook af of hij zelf ook hier op marokko.nl zit......Hmmm dan hoop ik echt dat ie zich goed aangesproken voelt! :giechel: Bye

BentDagilia
27-09-2003, 00:22

Zinalady... Als iets je niets aangaat dan moet je , je er niet mee bemoeien.. houd je op de achtergrond en niet op de voorgrond want je zoekt wel een beetje Trobies.. maar ja ik adviseer je alleen maar ;) want stel die meiden keren zich allemaal tegen jou of stel die jongen die wil jou eens flink terugpakken :rolleyes:

Pagina's : [1] 2