Bekijk originele versie : Wat zou jij doen.
Sallaam dames.
Stel je leent je auto uit aan een familie lid en hij/zij brengt hem met een beschadiging terug.
Vindt je dan dat hij/zij voor de kosten moet draaien of niet.
En het ergste is hij/zij verteld niet dat er een beschading in zit.
Wat zou jij doen.
dahab_lokje
18-06-2007, 17:37
als je iets leent aan iemand dan hoor je het terug te geven indezelfde staat,en hij is zeker verantwoordelijk voor de schade en het ergste van al is dat die niks heeft gezegd,dan zou ik er zeker iets van zeggen.
Ik heb der ook wat van gezegd maar de gene weigerd om voor de kosten de draaien, en nou moet ik voor de kosten draaien omdat ik de auto heb uitgeleend zonder mijn mans toestemming.
speedygirl
18-06-2007, 19:57
pffff typisch MArokkanen, word ik zo moe van....
Gypsymeid
19-06-2007, 01:03
Zoo echt een klote streek. Me vader en een vriend hadden ook ooit zoiets en die man wilde ook niet betalen... Toen hebben ze zijn mercedes afgepakt en hij heeft em nooit terug gekregen. Eigen schuld. Ga bij hem thuis met broers van je spullen bij hem weghalen. Simpel
mimi_tangaouia
19-06-2007, 01:08
Zoo echt een klote streek. Me vader en een vriend hadden ook ooit zoiets en die man wilde ook niet betalen... Toen hebben ze zijn mercedes afgepakt en hij heeft em nooit terug gekregen. Eigen schuld. Ga bij hem thuis met broers van je spullen bij hem weghalen. Simpel
Dat is gewoon stelen en haraam.
Je raadt haar nu aan om een zonde te plegen.
Hoe vervelend dit ook is je kan er niks verder aan doen dan zelf voor de kosten op draaien en voortaan geen auto meer lenen.
Zoals mijn vader altijd zegt een auto is net een vrouw en die ook niet te leen
Gypsymeid
19-06-2007, 01:11
tjah haram, ik kom uit een zigeunergezin, geen moslim gezin. En sommige mensen vragen er om hoor. Als iemand mij dit zou flikken zou ie echt geld moeten gaan neerleggen en anders neem ik het wel pppfff.
tjah haram, ik kom uit een zigeunergezin, geen moslim gezin. En sommige mensen vragen er om hoor. Als iemand mij dit zou flikken zou ie echt geld moeten gaan neerleggen en anders neem ik het wel pppfff.
Haha.
2_Heartbreak_3
19-06-2007, 01:38
Ok ten 1ste is het niet uw wagen lees ik maar die van u man.
Waarom leen jy in hemelsnaam spullen uit die niet van JOU zyn?
Jy als vrouw zynde hoort de spullen van JOU & van U MAN te BESCHERMEN.
Dat zul je volgende keer denk ik niet meer zo snel doen.
Ja nu moet je maar voor de kosten opdraaien & niet meer zulke dingen gaan uitlenen.
Weet je gelyk hoe diegene is & ook aan anderen niet want als een famielid u al zoiets aandoet dan zal een buitenstaander zich daar ook niet voor schamen.
bentoujda00
19-06-2007, 01:44
ik zeg altijd
allah zal diegene straffen
als je alles heb geprobeerd neem het heft niet in handen!
probeer het rustig uittepraten? leg uit wat het probleem is..
doen ze moeilijk.
captainamerika
19-06-2007, 01:46
Sallaam dames.
Stel je leent je auto uit aan een familie lid en hij/zij brengt hem met een beschadiging terug.
Vindt je dan dat hij/zij voor de kosten moet draaien of niet.
En het ergste is hij/zij verteld niet dat er een beschading in zit.
Wat zou jij doen.
uitpoepen dat geld!!!
ik werk niet voor saus !!
pffff typisch MArokkanen, word ik zo moe van....
Wat is dit voor domme opmerking. Dat jij je aangesproken voelt wil niet zeggen dat gelijk alle Marokkanen zo zijn.
Mama4, je hebt geen poot om op te staan. Je kan hem misschien voor de lol aangeven maar ja, of dat het waard is en of ze het serieus nemen, i dont know. Maar verder kan je niks doen, leer van je fouten en leer kennen wie je echt kan vertrouwen en wie niet.
schatje26
19-06-2007, 09:12
:jammer: meid zoals anjari al zegt je kan hem/haar helaas niks maken maar goed je weet nu wel wat je aan die persoon hebt en dat je hem/haar nooit meer iets zullen lenen!
Je had je man toestemming moeten vragen voordat je het ging lenen maar goed het is nu gebeurt en zie het als een les voor de volgende keer :hadj:
Ik leen mijn auto nooit uit ook door een ervaring die ik heb meegemaakt en doordat ik hem niet uitleen waren sommige mensen zelfs boos op mij maar oprotten :ego:
nadia2007
19-06-2007, 09:13
Voortaan eerst aan je man vragen,als ik jou was....
cuisinetje
19-06-2007, 09:16
:jammer: meid zoals anjari al zegt je kan hem/haar helaas niks maken maar goed je weet nu wel wat je aan die persoon hebt en dat je hem/haar nooit meer iets zullen lenen!
Je had je man toestemming moeten vragen voordat je het ging lenen maar goed het is nu gebeurt en zie het als een les voor de volgende keer :hadj:
Ik leen mijn auto nooit uit ook door een ervaring die ik heb meegemaakt en doordat ik hem niet uitleen waren sommige mensen zelfs boos op mij maar oprotten :ego:
Ik leen mijn wagen ook nooit uit...........en mijn man doet dat ook niet........en hierdoor zijn er idd ook veel mensen in onze omgeving die ons dat kwalijk nemen............:moe:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.