Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : help stukje vlees in de wc geplast!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2

marcogirl
26-09-2003, 16:02

van de week ging ik naar de wc ik was volgens mij ook ongestelt en vond een stukje vlees net zo groot als mijn pink in de wc. kan iemand mijn a.u.b mij helpen en vertellen of dit normaal is en hoe het is gekomen ik ben namelijk heel erg bang...........

marcogirl
26-09-2003, 16:41
nee het was gewoon een stukje vlees ik bang en denk dat het een stukje maagdenvlies was want het was dun en net zo groot als mijn pink en het was niet via mijn anus

OuJdIa_L
26-09-2003, 16:45
Origineel gepost door NadiaNador :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: Nee joh gekkie, je maagdenvlies valt heus niet zomaar in de wc-pot. wallah ik ga hier dood :lol: hahahahahah sorry meid maar dit is echt grappig :haha: Het zal gewoon ongesteltheid zijn ofsjoh:)

OuJdIa_L
26-09-2003, 16:50
Origineel gepost door NadiaNador Dat denk ik ook. :giechel: Kom jij toevallig niet uit noord?:)

layla81
26-09-2003, 21:01

hoi meid ik heb dat ook ooit meegemaakt en dat was een kyste wie met mij menstruatie meekwam

S.samira
26-09-2003, 22:06
meid ga gewoon naar een dokter

miwoeren
27-09-2003, 16:32
DOKTER DOKTER DOKTER DOKTER DOKTER DOKTER!!!!! :zwaai:

Bent_Fes
27-09-2003, 22:01
Hahaahhaha meskiena....heb me dood gelachen!! Meid ben je voor het eerst ongesteld?? Dan kan ik het begrijpen dat het dan ff schrikken is... :D Nee hoor maak je niet drukkkk..... :p

doc25
27-09-2003, 22:12
zou het kunnen zijn dat je zwanger kan zijn ? met andere woorden: heb je sex gehad de afgelopen weken ?

Bent_Fes
27-09-2003, 22:28
Origineel gepost door doc25 zou het kunnen zijn dat je zwanger kan zijn ? met andere woorden: heb je sex gehad de afgelopen weken ? Ohhh god heb je weer spreek-uur... :rolleyes: :D

doc25
27-09-2003, 22:34
Origineel gepost door Bent_Fes Ohhh god heb je weer spreek-uur... :rolleyes: :D ja, ik moet het weer doen :D ik zie dat ze weer bezig met allerlei onzin: vlees uit je anus, en wat nog meer :jammer:

Bent_Fes
27-09-2003, 23:07
Origineel gepost door doc25 ja, ik moet het weer doen :D ik zie dat ze weer bezig met allerlei onzin: vlees uit je anus, en wat nog meer :jammer: Hahaahhaha........ahh meskien je hebt het laatste tijd wel druk hé, je draait gewoon overuren....van vlees uit de anus (heshakoem.. :o ) tot overmatig haargroei op de billen...

doc25
27-09-2003, 23:52
Origineel gepost door Bent_Fes Hahaahhaha........ahh meskien je hebt het laatste tijd wel druk hé, je draait gewoon overuren....van vlees uit de anus (heshakoem.. :o ) tot overmatig haargroei op de billen... dat laatste nog niet, er is niemand met die klacht gekomen :D

celine_4ever
27-09-2003, 23:54
je hoeft nergens zorgen om te maken..... dat stukje vlees die je tegen gekomen bent is oude menstruatie bloed van je vorige maand... dat heeft zich in gekropen in de baarmoeder en heeft zich met je menstruatie los gelaten.... je hoeft je nergens zorgen om me te maken.... je kan het ook op je maand verband zien dat het niet alleen bloed is... maar ook stukjes snotterige bloed tussen zit dat is gewoon oude menstruatie bloed.... maak je geen zorgen meid.... :goedzo:

LieveMarocBoy
28-09-2003, 19:15

eh doe ff gezond man celine_4ever

Pagina's : [1] 2