Bekijk originele versie : WAAR is de hedendaagse respect gebleven VOOR ONZE zusters!!!!!!!!!!!
noortje1
26-09-2003, 15:53
JE KAN NOOOOOIT MAAR DAN OOK NOOOOIT FATSOENLIJK OP STRAAT LOPEN :jammer:
OF JE WORDT ACHTERNA GEZETEN TOTDAT JE BIJNA THUIS BENT!!!! :rolleyes: ( EN JIJ MAAR HOPEN EN HOPEN DAT DIEGENE OPROT ZODAT JE BUREN NIET IETS ZIEN EN GAAN RODDELEN)
OF JE WORDT NAGEVLOTEN EN ER WORDT VAN ALLES GEZEGD!! :rolleyes: ( WAARBIJ DE NIET MOSLIMS WEL RAAR VAN OPKIJKEN)
EN HET ZIET ER NAAR UIT DAT HET MET DE DAG ERGER WORDT....
WAAR GAAT HET TOCH HEEN MET DE JONGEREN EN OVERIGENS OOK DE OUDEREN :rolleyes: VAN TEGENWOORDIG....
JE ZOU KUNNEN DENKEN LIGT HET AAN MIJ??? DAT MEN ZO DOET...... MAAR DAT IS DUS NIET HET GEVAL :D
ZIJN HET DE ILLIGALEN DIE EEN SLACHTOFFER VOOR HUN PAPIEREN ZOEKEN???? MAAR DAN GA JE WEER DENKEN HOE KOMEN ZE AAN HUN RIJBEWIJS DAT ZE AUTO GAAN RIJDEN :confused: WANT MEESTAL ZITTEN ZE IN EEN AUTO
TJAH WAAROM VERTEL IK DIT.... TJAH HELAAAS HELAAAS HELAAS IS HET GEWOON WAARHEID EN KOMT HET ELKE DAG VOOR
MAAR WAT KUNNEN WIJ ALS MOSLIMAS ER TEGEN DOEN?????????????????????
GEWOON NIETS VAN AANTREKKEN????
GEWOON UITSCHELDEN????
GEWOON NIET MEER BUITEN LOPEN??? :rolleyes:
GEOWON IN DE KEUKEN BLIJVEN??? ( MET PLEZIER :D )
OKEYYYYY NOORTJE HEEFT HAAR FRUSTRATIES GEUIT :zwaai:
Ja wat kan je eraan doen...
niets van aantrekken natuurlijk....niet dat dat helpt ofzo..:jammer:
Miss_Honey
26-09-2003, 15:56
Join the club girl...ik deel dezelfde frustratie :(
esmaatjuuh
26-09-2003, 15:57
:goedzo:
Goed Gezegd,Noortje:goedzo:
noortje1
26-09-2003, 16:12
Ik trek me er niets van aan hamdoellilah ...daar gaat het ook niet om...
maar er zijn nog altijd dames die niet zo sterk zijn :( jammer genoeg en die laten zich meeslepen :jammer:
ik heb dat zovaak gezien dat er meiden zijn die er wel op in gaan??? dan ga je toch denken halloooooooooooooooo ben ik een stuk vuil ofzo dat jullie zo doen maar sommige meiden denken niet zo en die vinden het juist leuk dat ze alle aand8 krijgen :jammer:
Miss_Honey
26-09-2003, 16:15
Origineel gepost door noortje1
Ik trek me er niets van aan hamdoellilah ...daar gaat het ook niet om...
maar er zijn nog altijd dames die niet zo sterk zijn :( jammer genoeg en die laten zich meeslepen :jammer:
ik heb dat zovaak gezien dat er meiden zijn die er wel op in gaan??? dan ga je toch denken halloooooooooooooooo ben ik een stuk vuil ofzo dat jullie zo doen maar sommige meiden denken niet zo en die vinden het juist leuk dat ze alle aand8 krijgen :jammer:
De mannen die dit doen zien vrouwen niet als een persoon maar als een lustobject...:jammer:
Atlas_Gebergte
26-09-2003, 16:17
Gelukkig heb ik geen last van, gewoon negeren en ogen neerslaan.
Wa Sallaam Alikoum
noortje1
26-09-2003, 16:21
Origineel gepost door Atlas_Gebergte
Gelukkig heb ik geen last van, gewoon negeren en ogen neerslaan.
Wa Sallaam Alikoum
je bent dan wel heel uniek als je er geen last van hebt :D
negeren dat zoiezo... ogen neerslaan ook..... maar je oren :o daar kan je verder niets mee en die horen alles :o
MOcROzINA
26-09-2003, 16:21
SOOO WAT IK HAAT WANNEER ER MANNNEN ZIJN DIE JE GAAN VIERSIEREN DIE AL KINDEREN HEBBEN ECHT ZOO ZIELIG ...............
EN VOOR AL ILIES HAAT IK :kwaad:
Atlas_Gebergte
26-09-2003, 16:52
je bent dan wel heel uniek als je er geen last van hebt
negeren dat zoiezo... ogen neerslaan ook..... maar je oren daar kan je verder niets mee en die horen alles
Ja echt ik heb geen last van hoor, als ik samen met me man over straat loop, dan ga ik echt niet luisteren wat de anderen te vertellen hebben, ik meer oog voor me man dan voor dan ook. Als een marokkaanse man/jongen recht in me ogen kijkt, dan sla ik me ogen gewoon naar de grond toe, of ik kijk de andere kant op.
Wa Sallaam Alikoum
noortje1
26-09-2003, 16:55
Jij loopt samen met je man daarom heb je er geen last van :D
maar als je alleen zou lopen of met een vriendin dat is weer ander verhaal
just_fouad
26-09-2003, 16:55
Origineel gepost door MOcROzINA
SOOO WAT IK HAAT WANNEER ER MANNNEN ZIJN DIE JE GAAN VIERSIEREN DIE AL KINDEREN HEBBEN ECHT ZOO ZIELIG ...............
EN VOOR AL ILIES HAAT IK :kwaad:
:kwaad: ik ben ook een ilie he
:hihi:
wat is een ilie eigenlijk????? :confused:
Origineel gepost door babyboy
in de keuken blijven :)
er zijn nog meer opties bijv. mannen moeten hun ogen bij zich houden dat zou het een stuk makkelijker maken
Salaam Noortje...je hebt er precies ook veel last van hé...Nou, welcome to the club..ik maak net het zelfde mee, en je moet weten je moet geen ilie zijn om meisjes(met of zonder hoofddoek) lastig te vallen. Toen ik nog geen hoofddoek droeg, dacht ik dat het daaraan lag, en nu ik hem draag, is het alleen ERGER geworden. Dat vind ik raar, respect is er niet meer.....En de meeste kennen mijn broers, ze weten goed wie ik ben, ik ken ze ook, en toch vallen ze me lastig. Maar dat iemand hun zusjes zou lastig vallen horen ze niet graag. Wallah ik hoop dat Allah heb zal helpen om met zulke dingen te stopen.
Amien.
Ma3asalaam Liloesh
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.