Bekijk originele versie : Vraagje aan vrouwen die bevallen zijn of gaan bevallen?
Majda_80
18-06-2007, 15:51
Wie heeft er ervaring met de geboorte-tens.??
Majda_80
18-06-2007, 15:56
iemand ervaring of ken je iemand die dat heeft?
http://www.geboortetens.nl/home.html
dan klik op ervaringen....
ben je van plan dat zelf te doen ?
Majda_80
26-06-2007, 12:48
Bedankt maysa
Majda_80
26-06-2007, 12:53
Ik vraag me alleen af of veel marokkaanse vrouwen wel wat aan pijnbestrijding hebben gedaan?
Vooral rugweeen zijn pijnlijke weeen.
Vaak doordat je niet ontspannen bemt duurt een bevalling langer.
Ik ben benieuwd of mensen hun ervaringen willen vertellen? :nijn:
Ik zou inchaAllah over 7 weken moeten bevallen en ik heb ENORM veel schrik!!!! Ik krijg er echt nachtmerries van, maar die geboortetens zegt mij eerlijk gezegd niet veel. Dat lijkt zelfs te mooi om waar te zijn. Geef mij dan toch maar een ruggeprik hoor ...
Ouafae21
26-06-2007, 13:39
heb geen pijnbestrijding gehad, ben thuis bevallen, ging elhamdolillah goed, maar had op het laaste moment wel pijnbestrijding nodig (altans vond ik zelf) de verloskundige zei dat het te laat is en dat ik al persweeen had.
achteraf ging het wel goed! pijn is weer snel vergeten
Majda_80
26-06-2007, 14:36
Ik ben met de eerste ook thuisbevallen zonder pijnbestrijding ging ook goed alhamdoelilah..
Alleen de rugweeen waren enorm pijnlijk ik kon 15 uur niet zitten of liggen is vermoeiend toen ik moest persen was ik zo moe dat ik af en toe in slaap viel en wakken werd door een wee.. maar alhamdoelilah mag niet klagen is goed gegaan
Ouafae21
26-06-2007, 14:40
ik had meer dijweeen
ik had meer dijweeen
Wat zijn dijweeën? :confused:
hai ik ben 8 weken geleden bevallen............op een natuurlijke manier zonder pijnstillers en die krijg je hier in nl ook niet zommaar, alhoewel ik erom smeekte............achteraf ben ik heel erg blij dat ik t niet heb gekregen.
bevalling moe je meemaken zoals t hoort.........ben nu alles al vergeten!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.