Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik hou van........................

Pagina's : [1] 2 3

NoreJihan
26-09-2003, 15:50

Ik hou vvan mannen die lang zijn en mooi glad stijl haar hebben Zijn er nog jonge mannen die erzo uitzien Ik wil alleen weten of ze bestaan :D

NoreJihan
26-09-2003, 15:53
Origineel gepost door Corleone :bril: Jij??????????? Effe serieus???

naisha
26-09-2003, 15:54
Origineel gepost door NoreJihan Ik hou vvan mannen die lang zijn en mooi glad stijl haar hebben Zijn er nog jonge mannen die erzo uitzien Ik wil alleen weten of ze bestaan :D die bestaan....alleen waar ze zijn kan ik je niet vertellen.. :p

NoreJihan
26-09-2003, 15:56
Origineel gepost door emen20 tsszz ik ben lang redelijk breed heb prachtig haar maar niet voor jou bestemd :p :kwaad:

Corleone
26-09-2003, 15:57

Origineel gepost door NoreJihan Jij??????????? Effe serieus??? Nah, Ik ben nog beter als wat jij beschrijft :bril:

NoreJihan
26-09-2003, 15:57
Origineel gepost door emen20 tsszz ik ben lang redelijk breed heb prachtig haar maar niet voor jou bestemd :p Je bent een sahraoui Ik val op licht getinte caramel kleurige jongens En hij mag alleen brede schouders hebben en een smalle taille (heupen)

NoreJihan
26-09-2003, 15:58
Origineel gepost door Corleone Nah, Ik ben nog beter als wat jij beschrijft :bril: Mezian Ga vaker naar buiten dan,want ik zie ze nooit Ik zie alleen schapenkoppen met vogelnesten op hun hoofd

Corleone
26-09-2003, 16:03
Origineel gepost door NoreJihan Mezian Ga vaker naar buiten dan,want ik zie ze nooit Ik zie alleen schapenkoppen met vogelnesten op hun hoofd :hihi: Ik heb het wel eens geprobeerd om naar buiten te gaan, maar de vrouwen begonnen als een kudde dieren achter me aan te rennen :( Wat heb jij te bieden naast eisen stellen?

NoreJihan
26-09-2003, 16:04
Origineel gepost door Corleone :hihi: Ik heb het wel eens geprobeerd om naar buiten te gaan, maar de vrouwen begonnen als een kudde dieren achter me aan te rennen :( Wat heb jij te bieden naast eisen stellen? Een lange meid met glad stijl haar en een licht getinte caramel kleurig huidje :D

Miss_Honey
26-09-2003, 16:06
Ik vind een lange man, met een licht getint caramelkleurig huidje met mooie KRULLETJES veel mooier :Iluvu:

Corleone
26-09-2003, 16:08
Origineel gepost door NoreJihan Een lange meid met glad stijl haar en een licht getinte caramel kleurig huidje :D dus je zoekt een even beeld :D Leuk....

NoreJihan
26-09-2003, 16:08
Origineel gepost door Miss_Honey Een lange man, met een licht getint caramelkleurig huidje met mooie krulletjes veel mooier :D Nee man Ik wil mijn elke dag mijn handen en mijn vingers door zijn haar en het moet glad aanvoelen Als hij krullen heeft blijf ik klemmen :D

NoreJihan
26-09-2003, 16:10
Origineel gepost door Corleone dus je zoekt een even beeld :D Leuk.... Ik zoek een zeldzame marokkaanse jongens die er zo uitziet! Hij moet daarnaast ook zon strakke kaaklijn hebben en een sikje

babyboy
26-09-2003, 16:11
Origineel gepost door NoreJihan Ik hou vvan mannen die lang zijn en mooi glad stijl haar hebben Zijn er nog jonge mannen die erzo uitzien Ik wil alleen weten of ze bestaan :D en als iemand hieraan voldoet, maar super lelijk is. hou je daar ook van :D

B_Girl
26-09-2003, 16:11

Bacardi Breezer, Colaatje wodka en Tropische mixen :) Oh jah en van B&J ijs :D

Pagina's : [1] 2 3