Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Belangrijk!

Selly
18-06-2007, 10:20

Mijn man wordt 35 binnenkort, een mijlpaal waar ik niet zomaar aan voorbij kan gaan dacht ik zo :moe: Wie kan me helpen aan een leuk idee en cadeau, het moet anders zijn dan anders. Pelikaan jij misschien, jouw man heeft die mijlpaal immers ook al(lang) gehad :hihi: Of Noona :confused: Help me out here

HoneyBee
18-06-2007, 10:30
Zwarte haarverf. Ze beginnen al grijs te worden. :hihi: Mijn man is 36 en die begint ook al grijze haartjes te krijgen. Nee, ik zou het echt niet weten. Wij doen niet aan verjaardagen vieren. Cadeautjes aan elkaar doen we gewoon zonder aanleiding. Maar misschien kun je een weekendje parijs boeken. Is altijd leuk en romantisch.

noona
18-06-2007, 10:32
ikzelf doe niet aan verjaardagen. cadeautjes varieren van parfum, horloge, schoenen, merk outfit, etc. zowel mijn man als kinderen beloon ik met cadeautjes, zomaar krijgen ze ze niet:o

HoneyBee
18-06-2007, 10:37
K heb meer grijze haren dan mijn man :moe: hij heeft er echt geen één!!!!!!!!!!!!!!!!pfffffffffffffffffffffff! :hihi: shreftie ouela? Jij maakt je waarschijnlijk veel drukker om dingen dan je man. Nee hoor, laat die mannen maar grijs worden. Wij zijn nog jong! Mijn man is 9 jaar ouder dan ik. En dan zeg ik altijd. Als jij 40 wordt, dan pas ben ik 31! :stout:

Selly
18-06-2007, 11:03

K heb meer grijze haren dan mijn man :moe: hij heeft er echt geen één!!!!!!!!!!!!!!!!pfffffffffffffffffffffff! Ja hier nog 1 :moe: en dan is hij nog die 6 kilo kwijt, voel me helemaal een oma als ik naast 'm loop, het lijkt net een jongetje :hihi: Dat porsche idee is geen slechte trouwens, ik zag dat je ook kadobonnen kunt kopen voor 1 uurtje racen in een race auto op circuit in zandvoort Weekendje parijs zit er niet in, ik wil geen geregel van de kinderen naar oppas etc.

Selly
18-06-2007, 11:04
wat heb je je man gegeven vorige week dan Doenja??