Bekijk originele versie : Ik was even naar....
buiten gegaan toen ik de schrik van me leven kreeg. Liep naar de overkant van mijn werk. Liep nog een kleine stukje door om over te steken. D8 ga wat lekkers halen en neem gelijk koffie mee voor mijn collega's. Saffie kom ik bijna bij die winkeltje aan keek aan mijn rechterkant. Zag dat het eruggg druk was. Ik keek goed naar waarom ze zo aan het kwijlen waren was gewoon een h***enstraat :eek:. Waar ik helemaal van schrok was dat het allemaal allochtonen waren en meer een deel marokkanen :jammer:
OuALLAH ik had geen zin meer om wat te eten zo vies. Ik kreeg gewoon de schrik van mijn leven. Ik woon zolang in den haag werk hier zolang en nooit is het mij opgemerkt tfoe.
Zo dit moest ik even mededelen ... Schrik van mijn leven heb ik net opgelopen :tranen:..
Heb er een hele trauma aan over gehouden :verdriet:
Zinagirl21
26-09-2003, 13:52
Meskiena :jammer:
MOcROzINA
26-09-2003, 13:57
Origineel gepost door zoubida
buiten gegaan toen ik de schrik van me leven kreeg. Liep naar de overkant van mijn werk. Liep nog een kleine stukje door om over te steken. D8 ga wat lekkers halen en neem gelijk koffie mee voor mijn collega's. Saffie kom ik bijna bij die winkeltje aan keek aan mijn rechterkant. Zag dat het eruggg druk was. Ik keek goed naar waarom ze zo aan het kwijlen waren was gewoon een h***enstraat :eek:. Waar ik helemaal van schrok was dat het allemaal allochtonen waren en meer een deel marokkanen :jammer:
OuALLAH ik had geen zin meer om wat te eten zo vies. Ik kreeg gewoon de schrik van mijn leven. Ik woon zolang in den haag werk hier zolang en nooit is het mij opgemerkt tfoe.
Zo dit moest ik even mededelen ... Schrik van mijn leven heb ik net opgelopen :tranen:..
Heb er een hele trauma aan over gehouden :verdriet:
TFOEEEEEE EN DAN NOG MAROKANEN DAAR
ECHT GEEN LEVEN........... :kwaad:
ja zo d8 ik ook ja gelijk mijn eetlust verpest k*t marokkanen :jammer:
Hoe lang werk je daar al?..En waarom kom je daar nu pas achter?..Die straten bestaan namelijk al een tijdje dus ik vind het raar dat ze je nu pas zijn opgevallen.. :rolleyes:
MOcROzINA
26-09-2003, 14:02
JAAAAAA ECHT LEVENLOOOS TFOEEEEEE JAH VIEZE MENSEN
beppie_truus
26-09-2003, 14:06
de 3 hoeren straten zijn al eeuwen bij iedereen bekent in den haag.
alleen de doubletstraat zit verstopt :hihi: ben er vroeger toen ik jonger was ook per ongeluk door heen gelopen :hihi:
minous21
26-09-2003, 14:09
Origineel gepost door beppie_truus
de 3 hoeren straten zijn al eeuwen bij iedereen bekent in den haag.
alleen de doubletstraat zit verstopt :hihi: ben er vroeger toen ik jonger was ook per ongeluk door heen gelopen :hihi:
:hihi: per ongeluk....je was gewoon nieuwschierig...:hihi:
Alles goed?
:blauwkus:
Beppie truus ewa ik kende dus niet 8er boekhorst straat bij stille veerkade.
Ken er 2 en ik voorkom het ook altijd die 2 straten ewa ja en deze weet ik nu ook en daar zal ik ook niet meer langs gaan :)
Noena ik werk er maanden maar de kant die ik vandaag ben op geweest ben ik nooit eerder geweest.
En ja deze kende ik niet en nu wel en zal er niet meer langs komen .....
Ken er 2 ik d8 dat het er maar 2 waren :( vergist dus
beppie_truus
26-09-2003, 14:47
Origineel gepost door minous21
:hihi: per ongeluk....je was gewoon nieuwschierig...:hihi:
Alles goed?
:blauwkus:
shhhhht je moet me hier niet voor schut zetten met de waarheid:hihi:
toppie aan deze kant:blauwkus:
beppie_truus
26-09-2003, 14:48
Beppie truus ewa ik kende dus niet 8er boekhorst straat bij stille veerkade.
Ken er 2 en ik voorkom het ook altijd die 2 straten ewa ja en deze weet ik nu ook en daar zal ik ook niet meer langs gaan :)
hahahaha daar was ik toen dus ook door heel gelopen omdat ik op de amsterdamse veerkande moest zijn en ik kwam van de zuidwal en ik dacht heel slim ik snij een stukie af :D
nou wat ik toen zag :eek:
het heeft trouwens wel geholpen ik was sneller op de amsterdamse veerkade want ik heb gerend voor het leven :hihi:
Beppie Truus hahahaha gekkerd heb je er geen trauma aan over gehouden????
beppie_truus
27-09-2003, 11:31
Beppie Truus hahahaha gekkerd heb je er geen trauma aan over gehouden????
nee niet echt gelukkig behalve dat als ik nu rode lichten zie dat ik het dan op een lopen zet :hihi:
missroses_nadia
27-09-2003, 12:17
weeh meskiena zo ergg :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.