Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hebben jullie het ook wel eens.....

doudia
26-09-2003, 12:50

salaam allemaa Mensen hebben jullie het ook weleens dat je willen gillen, huilen, springen dat je vol met emoties zit. Want ik heb daarnu zo'n last van en het is al een tijdje zo. Ik wordt gek van me zefl

diesel49
26-09-2003, 12:59
gek doen is gezond! :zwaai:

7eloua
26-09-2003, 13:01
Origineel gepost door diesel49 gek doen is gezond! :zwaai: Dan ken ik ook nog wel een paar hele gezonde mensen... :D

doudia
26-09-2003, 13:05
Origineel gepost door diesel49 gek doen is gezond! :zwaai: dat is het hem nou juist het is anders dan gek doen. ik vol emoties

diesel49
26-09-2003, 13:05

Origineel gepost door 7eloua Dan ken ik ook nog wel een paar hele gezonde mensen... :D vertel? :confused:

7eloua
26-09-2003, 13:07
Origineel gepost door diesel49 vertel? :confused: Je zegt toch gek doen is gezond...ken wel een paar gekke mensen die dus heel gezond zijn wat dat betreft :D snappez-vous? of nie :( :)

diesel49
26-09-2003, 13:09
Origineel gepost door doudia dat is het hem nou juist het is anders dan gek doen. ik vol emoties Emoties, poorten naar je Ziel Jij kunt zelf je emoties kiezen. Als je hier bewust van bent, hebben emoties geen macht meer over jou, maar heb jij de macht over je emoties! Koester jouw emoties, ze zijn die jouw Zelf wenst. Zoals je gedachten verbonden zijn met het fysieke lichaam, zijn de emoties verbonden met het spirituele lichaam. Emotie is creatieve kracht in beweging. Je emoties zijn de sleutels naar je gevoel, de poort naar je Ziel. Ze tonen jou je creatieve kracht. Heb geen oordeel op je emoties. Durf je emoties te voelen. Ga erin staan, geniet ervan. Zie, ervaar wat het in je doet. Projecteer ze echter niet op iets of op iemand anders, zoals misschien tot nu toe je reactie is geweest. Zeg tegen jezelf: Ik geniet van al mijn emoties. En bezie ze zoals je geleerd hebt je gedachten te bezien en om te buigen. Zo kan je ook je emoties ombuigen. Jij bent degene die kiest. Blijf ik erin zwelgen of kijk ik hoe ze tot stand komen? Besef dat jouw emoties je geuren, je voeding zijn. Hiermee haal je naar je toe of stoot je af. Zoals een bloem haar geur (liefde) geeft, geven wij mensen onze emotie als levende liefde; nu nog vaak vernietigend gericht. Veroordeel jezelf niet. Maar zie, verander, kies. Je emoties kennen en beheren leidt naar: Levende liefde, levende waarheid, levende vreugde Zijn. Ervaar wat je emoties je willen vertellen, zodat je de poort open zet naar je werkelijke Goddelijke Zelf. Je emoties verbinden je met je persoonlijke identificatie, wat opent naar je Goddelijke identificatie. Je gedachten observeren en positief richten zonder oordeel ken je. Probeer nu je emoties te observeren. Ben toeschouwer in al je emoties, zonder oordeel. Ervaar. Durf alles te ervaren. Daarvoor ben je op planeet Aarde! Zo maak je de herinneringen in je lichaam wakker. Kijk dan, nadat je je emotie erkent, gevoeld hebt, hoe die het bekende rijtje: vertrouwen, liefde, vreugde, waarheid, gelukzaligheid, vergeving, schoonheid, dienstbaarheid, harmonie, vrede, vrijheid, broeder/zusterschap, licht, volmaaktheid, overvloed, eenheid of welk ander goed, dient. Welk patroon ligt hier aan ten grondslag? Kies ik hiervoor vanuit de liefde van mijn Hoger Zelf of voor de bevrediging van mijn ego? Maak een besluit hoe je de volgende keer handelt en bedank je Zelf voor wat je getoond is. Zo krijgt je Hoger Zelf de heerschappij in je leven. Van bewust worden, groei je naar bewust Zijn vanuit jouw Hoger Zelf: jouw bewustzijn leven. Kies wie of wat in jou voor jou belangrijk is. Is dat de verbinding met je Hoger Zelf, of wil je nog langer meegesleurd worden in de spelletjes van je persoonlijkheid? Zoals: ik kan niet, ik mag niet, ik durf niet, ik ben niet slim of goed genoeg, ik ben niet zuiver genoeg. Word je bewust dat JIJ degene bent die kan kiezen in alles. Zie wat je NU belangrijk vindt. Maak daar 's morgens vroeg je intentie voor die dag mee. Geef het door aan je Gidsen. Vraag hulp aan het Hoger Zelf en geniet van alles wat je die dag weer verder in je Goddelijke verbinding brengt. Neem stap voor stap afstand van het kleine ik door een liefdevolle omhelzing en groei in je steeds groter wordende bewustzijn van het werkelijke Zelf, jouw Goddelijke blauwdruk, jouw IK BEN. Voel dat je klaar bent om steeds meer van je werkelijke Zijn toe te laten; jouw gelukzaligheid toe kunt laten, toe mag laten. Durf helemaal JA te zeggen tegen je Grootsheid; de Godsmens die je NU aan het worden bent. Toon jezelf de weg en daarmee de anderen! Bepaal zelf wat jouw geur is. De emotie die je uitstraalt, is wat je met de wereld deelt! :zwaai:

diesel49
26-09-2003, 13:10
Origineel gepost door 7eloua Je zegt toch gek doen is gezond...ken wel een paar gekke mensen die dus heel gezond zijn wat dat betreft :D snappez-vous? of nie :( :) zijn het bekende mensen of leden op deze forum? :confused:

7eloua
26-09-2003, 13:12
Origineel gepost door diesel49 zijn het bekende mensen of leden op deze forum? :confused: Nee ik ken ze persoonlijk, maarre hoezo reageer je zo verbaasd? Dat mensen op het forum gek gaan doen, dat moet je natuurlijk met een kilo zout nemen.... :D

Zinagirl21
26-09-2003, 13:36
Origineel gepost door doudia salaam allemaa Mensen hebben jullie het ook weleens dat je willen gillen, huilen, springen dat je vol met emoties zit. Want ik heb daarnu zo'n last van en het is al een tijdje zo. Ik wordt gek van me zefl Als je wilt huilen je lichaam dat nodig heeft dan ga je toch gewoon een potje huilen, schreeuwen als niemand bij jouw in de buurt is.. lucht vast op ;)

doudia
26-09-2003, 14:31
Origineel gepost door diesel49 Emoties, poorten naar je Ziel Jij kunt zelf je emoties kiezen. Als je hier bewust van bent, hebben emoties geen macht meer over jou, maar heb jij de macht over je emoties! Koester jouw emoties, ze zijn die jouw Zelf wenst. Zoals je gedachten verbonden zijn met het fysieke lichaam, zijn de emoties verbonden met het spirituele lichaam. Emotie is creatieve kracht in beweging. Je emoties zijn de sleutels naar je gevoel, de poort naar je Ziel. Ze tonen jou je creatieve kracht. Heb geen oordeel op je emoties. Durf je emoties te voelen. Ga erin staan, geniet ervan. Zie, ervaar wat het in je doet. Projecteer ze echter niet op iets of op iemand anders, zoals misschien tot nu toe je reactie is geweest. Zeg tegen jezelf: Ik geniet van al mijn emoties. En bezie ze zoals je geleerd hebt je gedachten te bezien en om te buigen. Zo kan je ook je emoties ombuigen. Jij bent degene die kiest. Blijf ik erin zwelgen of kijk ik hoe ze tot stand komen? Besef dat jouw emoties je geuren, je voeding zijn. Hiermee haal je naar je toe of stoot je af. Zoals een bloem haar geur (liefde) geeft, geven wij mensen onze emotie als levende liefde; nu nog vaak vernietigend gericht. Veroordeel jezelf niet. Maar zie, verander, kies. Je emoties kennen en beheren leidt naar: Levende liefde, levende waarheid, levende vreugde Zijn. Ervaar wat je emoties je willen vertellen, zodat je de poort open zet naar je werkelijke Goddelijke Zelf. Je emoties verbinden je met je persoonlijke identificatie, wat opent naar je Goddelijke identificatie. Je gedachten observeren en positief richten zonder oordeel ken je. Probeer nu je emoties te observeren. Ben toeschouwer in al je emoties, zonder oordeel. Ervaar. Durf alles te ervaren. Daarvoor ben je op planeet Aarde! Zo maak je de herinneringen in je lichaam wakker. Kijk dan, nadat je je emotie erkent, gevoeld hebt, hoe die het bekende rijtje: vertrouwen, liefde, vreugde, waarheid, gelukzaligheid, vergeving, schoonheid, dienstbaarheid, harmonie, vrede, vrijheid, broeder/zusterschap, licht, volmaaktheid, overvloed, eenheid of welk ander goed, dient. Welk patroon ligt hier aan ten grondslag? Kies ik hiervoor vanuit de liefde van mijn Hoger Zelf of voor de bevrediging van mijn ego? Maak een besluit hoe je de volgende keer handelt en bedank je Zelf voor wat je getoond is. Zo krijgt je Hoger Zelf de heerschappij in je leven. Van bewust worden, groei je naar bewust Zijn vanuit jouw Hoger Zelf: jouw bewustzijn leven. Kies wie of wat in jou voor jou belangrijk is. Is dat de verbinding met je Hoger Zelf, of wil je nog langer meegesleurd worden in de spelletjes van je persoonlijkheid? Zoals: ik kan niet, ik mag niet, ik durf niet, ik ben niet slim of goed genoeg, ik ben niet zuiver genoeg. Word je bewust dat JIJ degene bent die kan kiezen in alles. Zie wat je NU belangrijk vindt. Maak daar 's morgens vroeg je intentie voor die dag mee. Geef het door aan je Gidsen. Vraag hulp aan het Hoger Zelf en geniet van alles wat je die dag weer verder in je Goddelijke verbinding brengt. Neem stap voor stap afstand van het kleine ik door een liefdevolle omhelzing en groei in je steeds groter wordende bewustzijn van het werkelijke Zelf, jouw Goddelijke blauwdruk, jouw IK BEN. Voel dat je klaar bent om steeds meer van je werkelijke Zijn toe te laten; jouw gelukzaligheid toe kunt laten, toe mag laten. Durf helemaal JA te zeggen tegen je Grootsheid; de Godsmens die je NU aan het worden bent. Toon jezelf de weg en daarmee de anderen! Bepaal zelf wat jouw geur is. De emotie die je uitstraalt, is wat je met de wereld deelt! :zwaai: thank you

SweetRose
26-09-2003, 14:45
Ik ken dat..kheb dat ook soms...:(

beppie_truus
26-09-2003, 14:46
Origineel gepost door doudia salaam allemaa Mensen hebben jullie het ook weleens dat je willen gillen, huilen, springen dat je vol met emoties zit. Want ik heb daarnu zo'n last van en het is al een tijdje zo. Ik wordt gek van me zefl I know the feeling :(

doudia
26-09-2003, 14:58
Origineel gepost door zin 'n midar Ik ken dat..kheb dat ook soms...:( gelukkig iemand die me begrijpt dach al dat ik gek aan hett worden was.

doudia
26-09-2003, 15:00

Origineel gepost door beppie_truus I know the feeling :( erge he echt om ziek van te worden en dan voel ik me misschien een uurtje goed en dan begint het weer.