Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : he familia inoe

Pagina's : [1] 2

SweetxBaby
05-08-2002, 19:54

hallo iedereen ik heb jullie echt gemist:::::: na heel lang zoeken heb ik eindelijk een internet cafe gevonden: maar alle letters op het toetsenbord zitten door elkaar aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa maar in iedergeval wou ik effe kijken hoe het met jullie gaat :D het is hier bloedheet......en jullie willen echt niet weten wat hier allemaal rondloopt..... en oja alexei en sun sarah sine.....hoe gaat het met jullie schatjes :zwaai: :zwaai:

Asri
05-08-2002, 19:56
Origineel gepost door sweetbaby hallo iedereen ik heb jullie echt gemist:::::: na heel lang zoeken heb ik eindelijk een internet cafe gevonden: maar alle letters op het toetsenbord zitten door elkaar aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa maar in iedergeval wou ik effe kijken hoe het met jullie gaat :D het is hier bloedheet......en jullie willen echt niet weten wat hier allemaal rondloopt..... en oja alexei en sun sarah sine.....hoe gaat het met jullie schatjes :zwaai: Hey :zwaai: Pas maar op...Voor die ...je weet wel :D

miss_laghzala
05-08-2002, 19:56
sweetbaby wat loopt daar allemaal rondt :hihi:

Asri
05-08-2002, 19:57
Origineel gepost door miss_laghzala sweetbaby wat loopt daar allemaal rondt :hihi: Serrak a ziet ?? :D

igzeneej
05-08-2002, 20:19

Origineel gepost door sweetbaby hallo iedereen ik heb jullie echt gemist:::::: na heel lang zoeken heb ik eindelijk een internet cafe gevonden: maar alle letters op het toetsenbord zitten door elkaar aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa maar in iedergeval wou ik effe kijken hoe het met jullie gaat :D het is hier bloedheet......en jullie willen echt niet weten wat hier allemaal rondloopt..... en oja alexei en sun sarah sine.....hoe gaat het met jullie schatjes :zwaai: :zwaai: Mag ik me ook aangesproken volen als Een van jou schatjes !

Miss_Banana
05-08-2002, 20:41
Origineel gepost door sweetbaby hallo iedereen ik heb jullie echt gemist:::::: na heel lang zoeken heb ik eindelijk een internet cafe gevonden: maar alle letters op het toetsenbord zitten door elkaar aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa maar in iedergeval wou ik effe kijken hoe het met jullie gaat :D het is hier bloedheet......en jullie willen echt niet weten wat hier allemaal rondloopt..... en oja alexei en sun sarah sine.....hoe gaat het met jullie schatjes :zwaai: :zwaai: Heej meid, je zou me nog laten weten hoe het was gegaan met de vliegreis, je weet wel. Ik hoop dat het allemaal smooth verlopen is. Groetjes, Banana

SweetxBaby
06-08-2002, 14:27
Origineel gepost door Miss_Banana Heej meid, je zou me nog laten weten hoe het was gegaan met de vliegreis, je weet wel. Ik hoop dat het allemaal smooth verlopen is. Groetjes, Banana hoi lieverd nou het is alhamdolilah goed verlopen..... alleen 1 probleem die balharen in casablanca hebben de rolstoel van mijn mama gejat...... hij was nergens meer te vinden.... maar ze hebben mijn mama goed behandeld en geholpen........ he lieverd isschien zie ik je op de terugkomst wel op schiphol.... heel veel liefs een bruine baby :D

SweetxBaby
06-08-2002, 14:29
Origineel gepost door miss_laghzala sweetbaby wat loopt daar allemaal rondt :hihi: wallah ik heb echt ogen te kort.....er lopen hier de lekkerste dingen ... bijna allamaal breed gespierd en bruin:::ahahahahahaaaaaaaaaaaaaa die jongens uit frankrijk zijn echt sweety.......:melig:

SweetxBaby
06-08-2002, 14:30
Origineel gepost door Asri Serrak a ziet ?? :D :melig: :D

SweetxBaby
06-08-2002, 14:31
Origineel gepost door angel20 Heeeyyy sweetbaby, Hoe is het?!?!? En heb je het naar je zin, vast wel he. Hey vergeet niet om een zak pipa voor me mee te nemen!!! :D xxxjes angel20 he lieverd.... ik ben je ect niet vergeten.... de zak pipas zit al in de koffer :D speciaal voor jou...... gepelt en al lief he :D

Miss_Banana
06-08-2002, 14:33
Origineel gepost door sweetbaby hoi lieverd nou het is alhamdolilah goed verlopen..... alleen 1 probleem die balharen in casablanca hebben de rolstoel van mijn mama gejat...... hij was nergens meer te vinden.... maar ze hebben mijn mama goed behandeld en geholpen........ he lieverd isschien zie ik je op de terugkomst wel op schiphol.... heel veel liefs een bruine baby :D Hmmm.. dat is niet zo leuk om te horen dat ze die rolstoel hebben gejat. Maar ja, mgharba... Moehim... als je me een pm stuurt, dan zal ik kijken of ik dienst heb wanneer je terug komt. Misschien dat ik jullie op kan vangen bij het toestel. Ben in ieder geval blij om te horen dat het allemaal goed is gegaan op de heenweg.... nu nog de terugweg!

SweetxBaby
06-08-2002, 14:34
Origineel gepost door igzeneej Mag ik me ook aangesproken volen als Een van jou schatjes ! tuurlijk lieverd jij bent toch ook een schatje:blauwkus:

SweetxBaby
06-08-2002, 14:36
Origineel gepost door Miss_Banana Hmmm.. dat is niet zo leuk om te horen dat ze die rolstoel hebben gejat. Maar ja, mgharba... Moehim... als je me een pm stuurt, dan zal ik kijken of ik dienst heb wanneer je terug komt. Misschien dat ik jullie op kan vangen bij het toestel. Ben in ieder geval blij om te horen dat het allemaal goed is gegaan op de heenweg.... nu nog de terugweg! :blauwkus:

SweetxBaby
06-08-2002, 14:43
het is hier bloedheet....de standen zitten vol met mensen..... je kan niet eens normaal auto rijden....of lopen het is hier echt druk..... maaar supergezellig...... ik ga jullie wee verlaten...... beslama familia inoe :zwaai: :zwaai:

ChebaB
06-08-2002, 14:59

Beslamaaa en nog fijne vakantie toegewenst!! Vergeet niet een kaartje te sturen hè :D -xxx- :zwaai:

Pagina's : [1] 2