Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een kruisvaarder afgeslacht en twee gewond in het noorden van bezet Irak

Ezzedine
26-09-2003, 12:14

.S. Soldier Killed, Two Hurt in Iraq Friday September 26, 2003 10:29 AM BAGHDAD, Iraq (AP) - One soldier from the 173rd Airborne Brigade was killed and two others were wounded during an ambush in northern Iraq, the U.S. military said Friday. The incident occurred about 11 p.m. Thursday when someone fired a rocket-propelled grenade at the soldiers' vehicle in the oil-producing city of Kirkuk, about 145 miles north of Baghdad. The names of the victims were withheld pending notification of relatives. The death raised to 86 the number of U.S. soldiers killed by hostile fire since May 1, when President Bush declared an end to major combat in Iraq. Two hundred Americans have died in combat here since the United States launched military operations here on March 20.

amazigharifi
26-09-2003, 20:33
De Amerikaanse varkens wouden toch zogenaamd de Irakezen bevrijden. nu zullen die varkens wel afvragen wie hun gaat redden anders komen ze in een varkens slachthuis terecht en gaan ze als gare hamlappen terug naar Amerika.

redouan19
26-09-2003, 21:42
Waar haal je die berichten vandaan beste vriend? Het aantal geelimineerde bezetters is veel hoger dan het aantal genoemd in dat artikel!! Maar laat dat de vreugde niet dempen ;)

redouan19
26-09-2003, 22:14
Origineel gepost door Fethullah Die soldaten horen niet in Irak thuis, wat er op dit moment gebeurd is niet juist. Dat jullie vreugde tonen dat er mensen dood gaan is geen goed voorbeeld van een goede moslim zijn.Dat spijt me omdat hier te lezen. daoud Interessant. Mag een 'goede' moslim wel vreugde tonen wanneer de bevrijding van zijn land dichterbij komt? Ook in de Islam is er toch zoiets als een "state of war" en dan heb ik het niet over de innerlijke (grote) Jihad. Vanuit strategisch oogpunt juich ik omdat de Amerikaanse imperiale expansiepolitiek een slag wordt toegebracht door het aanhoudende verzet. Dat mijn moslimhart compassie voelt met de families van die arme latijns amerikaanse soldaten die daar voor een Green Card hun leven laten spreekt voor zich.