Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hormonenen ?...bedwingbaar of niet?

Mizz_Teeq
05-08-2002, 19:24

hormonenen ?...bedwingbaar of niet? mensen ..de reden dat ik denk dat mensen een relaties aan gaan vanwege het feit dat je dat wel meer ziet in onze cultuur is omdat ik denk dat de hormonen van deze generatie niet echt onder controle is te houden..... in ieder geval ...vertel me es jullie mening ..of gebruiken julle medicijnen om ze onder controle te houden

igzeneej
05-08-2002, 19:29
Origineel gepost door Mizz_Teeq hormonenen ?...bedwingbaar of niet? mensen ..de reden dat ik denk dat mensen een relaties aan gaan vanwege het feit dat je dat wel meer ziet in onze cultuur is omdat ik denk dat de hormonen van deze generatie niet echt onder controle is te houden..... in ieder geval ...vertel me es jullie mening ..of gebruiken julle medicijnen om ze onder controle te houden Heb je het alleen over onze cultuur ?

Mizz_Teeq
05-08-2002, 19:32
ja het gaat over onze cultuur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Analfabeet
05-08-2002, 19:41
Origineel gepost door Mizz_Teeq hormonenen ?...bedwingbaar of niet? mensen ..de reden dat ik denk dat mensen een relaties aan gaan vanwege het feit dat je dat wel meer ziet in onze cultuur is omdat ik denk dat de hormonen van deze generatie niet echt onder controle is te houden..... in ieder geval ...vertel me es jullie mening ..of gebruiken julle medicijnen om ze onder controle te houden Impossible om die te bedwingen...Als je een relatie met iemand hebt ...en je hart naar diegene verlangt , dan verlang je zowel geestelijk als lichaamelijk naar je wederhelftje...die lichaamelijke verlanging moet er een keer uit komen die je kun je niet negeren , want dan wordt je geestelijk gestoord... Ik praat nu uit ervaring , Ik had me ooit voorgenomen om een meisje met geen vinger aan te raken , hoe graag ik me daar ook aanwilde houden het ging niet , zowel voor mij als voor haar niet...Een relatie zonder Intimiteit : Bullshit...

Hot_n_Spicy
05-08-2002, 19:45

Origineel gepost door Analfabeet Impossible om die te bedwingen...Als je een relatie met iemand hebt ...en je hart naar diegene verlangt , dan verlang je zowel geestelijk als lichaamelijk naar je wederhelftje...die lichaamelijke verlanging moet er een keer uit komen die je kun je niet negeren , want dan wordt je geestelijk gestoord... Ik praat nu uit ervaring , Ik had me ooit voorgenomen om een meisje met geen vinger aan te raken , hoe graag ik me daar ook aanwilde houden het ging niet , zowel voor mij als voor haar niet...Een relatie zonder Intimiteit : Bullshit... Groot gelijk analfabeet!!!! :goedzo:

Mizz_Teeq
05-08-2002, 19:52
mooi gesproken analfabeet :goedzo:

igzeneej
05-08-2002, 19:56
Origineel gepost door Mizz_Teeq ja het gaat over onze cultuur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vindt je jezelf dan niet een beetje een racist ?

Analfabeet
05-08-2002, 19:57
Origineel gepost door igzeneej Vindt je jezelf dan niet een beetje een racist ? Hoezo datte ? Onze cultuur is waar ze prive toch mee geconfronteerd wordt , wat heeft ze met een andere cultuur te maken ?

Apophis
06-08-2002, 01:54
Origineel gepost door Mizz_Teeq hormonenen ?...bedwingbaar of niet? Nee, onmogelijk. Geloof mij maar.