Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Salaam Alleikoum...

Pagina's : [1] 2

_MaJesTeiT_
26-09-2003, 10:19

Salaam Alleikoum luitjes, Hoe gaat het hierso na tijden geleden...... :rolleyes: Gaat alles naar wens, ik zie dat er heel veel nieuwe leden te gast zijn in ons pand......Ik heet alle nieuwe leden van harte welkom.... :) Ik zou zeggen, doe net of je thuis bent en maak het jezelf gemakkelijk.....en waar zijn de oude leden gebleven........niemand... :( is er niemand thuis.....oude leden..... :confused: ? Niemand me gemist..... :p Doe rustig aan he iedereen en take care... Ik wens iedereen een fijne middag en ik hoop dat iedereen vandaag aan het vrijdaggebed zal denken een dua zal doen voor elke mens op aarde...! Gegroet, Gastvrouw des Huizes des Marokko.nl... ;)

_MaJesTeiT_
26-09-2003, 10:24
Origineel gepost door MissOogappeltje :zwaai: He meiske....alles goed met je....dat is een tijd geleden..... ;) Wat spook je allemaal uit......je ondertekening is...:goedzo:... ;)

Ziaad
26-09-2003, 10:28
salam.. ben je er ook weer? dacht dat je getrouwd en thuis op gesloten zat....hehe..:D joking :)

MissBlaBla
26-09-2003, 10:28
De oude leden komen terug :D:D:D BlaBla

MissBlaBla
26-09-2003, 10:29

Origineel gepost door MissOogappeltje Gaat alhamdoelilah naar wens! en met jou? Ik heb het erg druk met school en ben nog opzoek naar en stageplek! helaas is alles vol en moet dus gaan kijken richting R'dam! Miss u :( BlaBla

_MaJesTeiT_
26-09-2003, 10:29
Origineel gepost door MissOogappeltje Gaat alhamdoelilah naar wens! en met jou? Ik heb het erg druk met school en ben nog opzoek naar en stageplek! helaas is alles vol en moet dus gaan kijken richting R'dam! In welke richting zoek je, als ik vragen mag, misschien kan ik je wel helpen.....als je wilt... ;)

_MaJesTeiT_
26-09-2003, 10:30
Origineel gepost door MissBlaBla De oude leden komen terug :D:D:D BlaBla zo mag ik het horen....... :D ;)

_MaJesTeiT_
26-09-2003, 10:31
Origineel gepost door Ziaad salam.. ben je er ook weer? dacht dat je getrouwd en thuis op gesloten zat....hehe..:D joking :) Ik ben ook getrouwd en heb twee kinderen...... :confused: joke.... ;)

Ziaad
26-09-2003, 10:33
i know....

_MaJesTeiT_
26-09-2003, 10:38
Origineel gepost door MissOogappeltje Onderwijs! docente, onderwijsassiste...ben ik in de goede richting.... islamitische basisonderwijs.... ;)

_MaJesTeiT_
26-09-2003, 10:40
Origineel gepost door MissOogappeltje Leerkracht...ZMLK Ik heb thuis een lijst met veel instellingen.....wanneer ik thuis ben, zal ik voor je kijken en je daarover pm, maar volgende week, als het kan...geen internet thuis meer.....ok

_MaJesTeiT_
26-09-2003, 10:48
Origineel gepost door MissOogappeltje Dank je wel lieverd! :Iluvu: Ik beloof het je, dat ik voor je zal kijken en je daarover zal pmen, maar volgende week als het kan.... Een medegenoot helpen kan geen kwaad, want dit is iets goeds zonder dat ik je haat. Het gaat erom dat jij krijgt wat je wilt, een wens die bij jou past zonder dat je gilt. Wees niet boos maar wees blij, voor alles wat je hebt zonder bij. Leef en denk niet aan het verleden, maar richt je op morgen en op het heden. Het leven kan zo voorbij gaan, zonder daarbij te staren naar de maan. Lach daarom voor maar één keer, naar jezelf en doe dat steeds meer. Een traan en een lach van blijdschap, maken jouw dag goed in dit landschap. Dit is maar een goed teken, zonder dat het duurt twee weken. Liefs van mij... ;)

Pagina's : [1] 2