Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : As the world turns....

Pagina's : [1] 2

Ahlam_20a
05-08-2002, 18:50

Salaam mensen, Spijtig genoeg heb ik "as the world turns" een tijdje niet kunnen volgen. Aangezien ik elke dag moeten werken van 8.00 tot 17.00 mis ik `t telkens. Ik baal ontzettend! want `t is namelijk heel spannend.... Voor de mensen die `t wel elke dagen volgen.. Zouden jullie mij een plezier kunnen doen en kunnen vertellen wat er de afgelopen dagen gebeurd is? O,jaaa...Voor wie heeft Lily nou gekozen.. Voor Simon? Amai zeg! :Iluvu: dat is echt een droom man waar elk vrouw van droomt (qua uiterlijk dan he). Simon valt bij mij onder de categorie "super mooi! en bij jullie? Liefs, Ahlam.

miss_maghrebia
05-08-2002, 18:51
Origineel gepost door Ahlam_20a Salaam mensen, Spijtig genoeg heb ik "as the world turns" een tijdje niet kunnen volgen. Aangezien ik elke dag moeten werken van 8.00 tot 17.00 mis ik `t telkens. Ik baal ontzettend! want `t is namelijk heel spannend.... Voor de mensen die `t wel elke dagen volgen.. Zouden jullie mij een plezier kunnen doen en kunnen vertellen wat er de afgelopen dagen gebeurd is? O,jaaa...Voor wie heeft Lily nou gekozen.. Voor Simon? Amai zeg! :Iluvu: dat is echt een droom man waar elk vrouw van droomt (qua uiterlijk dan he). Simon valt bij mij onder de categorie "super mooi! en bij jullie? Liefs, Ahlam. haha helaas niet voor simon, maar voor holden. ze gingen vandaag nog naakt zwemmen :D

DieselGirly
05-08-2002, 18:52
ooohh........ahlam....ik heb gehoort dat lilly voor de live holden heeft gekozen....ben ik wel blij om...en qua simon......simon is HOT.....hahhahah

DieselGirly
05-08-2002, 18:53
naakt zwemmen......ooh dat moet ik weer missen...hahahah.....ik ga morgenvroeg kijken ..en ahlam ik mail je wel okee.......alles in detail!

DieselGirly
05-08-2002, 18:54

meiden hoe is het dan met die enge Andy...weet je wie ook lekkerrr is Big Ben......hahahahah...en Izaac

Miss_Banana
05-08-2002, 18:55
Ik denk dat Holden stiekem liever Rose heeft. Hij kust met Lily, maar denkt aan Rose. Ik geef die serie nog een maandje voor Rose en Holden samen zijn! En wat betreft die blackbox van jack zijn vrouw: ik denk dat Jack er iets mee te maken heeft.

meandme
05-08-2002, 18:57
vind je isaac lekker??ik vind hem dus echt niet leuk..!! ik vind simon inderdaad wel hot, maar dan moet ie niet 10 potten gel in z'n haar hebben, en chris is ook wel leuk... ik heb het de laatste paar dagen ook niet gezien... kan iemand wat vertellen over die hoorzitting?? kisses

miss_maghrebia
05-08-2002, 18:58
Origineel gepost door Fouzia19 meiden hoe is het dan met die enge Andy...weet je wie ook lekkerrr is Big Ben......hahahahah...en Izaac haha wat je lekker vindt ok andy??? die heeft gezegd dat ie eigenlijk wel kan lopen. zijn vader was boos op hem

DieselGirly
05-08-2002, 18:59
hey ........ik weet er wat gaat gebeuren........maar ik zeg niets....mijn gemene collega heeft alles veraden....ze is naar amerika geweest...en daar zijn ze dus....voor......maar ik ga zeggen...er gaat nog een boel gebeuren.....

Ahlam_20a
05-08-2002, 19:11
A tamsoeeent!!....... Je maakt me nu echt heeeel nieuwsgierig hoor.. vertel vertel vertel.... Ik sta te poppelen wat er gaat gebeuren!

miss_maghrebia
05-08-2002, 19:13
Origineel gepost door Ahlam_20a A tamsoeeent!!....... Je maakt me nu echt heeeel nieuwsgierig hoor.. vertel vertel vertel.... Ik sta te poppelen wat er gaat gebeuren! zet je tv aan!!! zap naar rtl 4. ga naar teletekst. en dan 243 (denk ik) dan lees je wat er de komende dagen gaat gebeuren :D :zwaai: veel plezier met het lezen :haha:

Ahlam_20a
05-08-2002, 19:17
We hebben helaas geen afstandbedienig meer...

DieselGirly
05-08-2002, 19:18
nee nee wil je het horen ik weet al wat er gaat gebeuren in feb'03.......ahhahah......en het word......lekker spannend.....hahahahah....

DieselGirly
05-08-2002, 19:20
geen afstandbediening.........nee dames willen jullie weten wat er gaat gebeuren....kijk op de site van as the world turns.......daar lees je alles....wat er gaat gebeuren....ik heb het zelf nooit gedaan....maar was zo nieuwsgierig en me collega kon haar mond niet houden zoals ik zei........

mihan
05-08-2002, 20:31

Origineel gepost door Miss_Banana Ik denk dat Holden stiekem liever Rose heeft. Hij kust met Lily, maar denkt aan Rose. Ik geef die serie nog een maandje voor Rose en Holden samen zijn! En wat betreft die blackbox van jack zijn vrouw: ik denk dat Jack er iets mee te maken heeft. As the world turns draait om de relatie Holden en Lily , is het altijd al geweest, die twee zullen nooit uitelkaar gaan. Ik was vroeger verslaafd aan deze serie, totdat Lily met damian grimaldy ging, Ik kon er niet tegen. Ik ga binnenkort een video kopen om de serie weer op te nemen.

Pagina's : [1] 2