Bekijk originele versie : Trouwen...
Analfabeet
05-08-2002, 17:51
Waarom Trouw je en wanneer trouw je ? ...Ieder heeft hier zo zijn eigen mening over .
Waarom Trouwen mensen ...Ik zou Trouwen met iemand omdat ik zielsveel van diegene houdt en mn leven met haar wil delen zodat ik elke wens van mijn Engeltje in vervulling kan brengen...
Wanneer Trouw je ? Als je Financieel onafhankelijk bent en de verantwoording aankan ? Of als de lichaamsverlanging desdanig hoog is dat je beide op "klappen" staat ?...Of als je gewoon niet meer zonder diegene kan ...Zodat je haar de hele dag door mist en het gemis gaat domineren in je leventje ?...
En als je dan besloten hebt met wie je wilt trouwen en je zou dolgraag met haar in het huwelijksboodje stappen , maar het ontbreekt aan de middelen ...zodat het onmogelijk is om met elkaar te trouwen...En je kwetst hierdoor je levenspartnertje omdat diegene het geheel niet meer aankan door de het constant dreigende gevaar : Twijfel...Wil ie wel met me trouwen of niet...? Wat hoor je dan te doen...
De middelen ontbreken , de wil is er ...Ontvoeren? Zodat ze een schande wordt voor haar familie ?...Nee mij niet gezien...Maar wat dan?...
Ik weet het ook niet ....weet jij het...
Mizz_Teeq
05-08-2002, 17:52
ik weet het ook niet :( weet iemand anders??????
DieselGirly
05-08-2002, 18:08
IK WEET HET OOK NIET.......maar ik heb je gezegd he ...mister....WEES VERSTANDIG NET ALS IK!.........
maar gebruik je verstand en volg niet je hart!.........zo denk ik!
Analfabeet
05-08-2002, 18:13
Origineel gepost door Fouzia19
IK WEET HET OOK NIET.......maar ik heb je gezegd he ...mister....WEES VERSTANDIG NET ALS IK!.........
maar gebruik je verstand en volg niet je hart!.........zo denk ik!
Je verstand brengt je niet naar een Oord waar je gelukkig gaat worden ...
I'm Following the Path of my heart ...A Path leading to the Gates of Heaven...A place where Happyness will Enter my Life...
Zo denk ik er over...
In deze kwestie kan je je verstand niet volgen..Omdat er geen oplossing is...of wel?
DieselGirly
05-08-2002, 18:15
NOU KEEP ON DREAMING dan.......laat me weten wanneer je wakker bent!
Analfabeet
05-08-2002, 18:17
NOU KEEP ON DREAMING dan.......laat me weten wanneer je wakker bent!
Ik word nooit wakker...Ik leef mijn droom...de vraag is of jou dromen met zo'n instelling ooit gaan uitkomen ;)...
dulce_lamia
05-08-2002, 18:18
Moeilijk he........:confused:
DieselGirly
05-08-2002, 18:20
nou dat zien we dan wel mister..........het lot....daar wachten we op........maar er is verder niemand die je kan helpen lees ik ....dus gebruik je verstand!.....net als ik,.....hihihih
Analfabeet
05-08-2002, 18:21
nou dat zien we dan wel mister..........het lot....daar wachten we op........maar er is verder niemand die je kan helpen lees ik ....dus gebruik je verstand!.....net als ik,.....hihihih
Als jij je verstand gebruikte dan wist je dat je niet op het lot wacht , maar je lot maakt...
Onderneem en u zult ondervinden...Dus ik zou zeggen wacht ze !!...
Analfabeet is Ongeduldig ik maak liever wat van mn Leventje dan nutteloos wachten op Lucht...;)
DieselGirly
05-08-2002, 18:24
ik wacht ook.......wat moet ik anders....een advertentie zetten....meisje wil trouwen
ben jij marokaans en moslim...en ben je onafhankelijk van je ouders bel me...op boxnummer 454672
nee nee zo doe ik dat niet...ikw acht gewoon wanneer jij komt!......hahaha...zeg dan dan kan je lang wachten !
Analafabeet ik moet nog steeds denken aan jou verhaal je weet wel :) zoooo romantisch en ik hoop dat het me ook ooit overkomt zoals het bij jou is overkomen.
Analfabeet
05-08-2002, 18:25
Origineel gepost door Timoucha
Over trouwen kan ik heel kort zijn............ begin er niet aan, als je niet op alle fronten onafhankelijk bent!
Vertel dat de tegenpartij...Ik denk daar ook zo over ...Trouwen doe je pas als je der helemaal Op alle fronten klaar voor bent zowel Financieel als Geestelijk...Maar als de ander verlangt naar het huwelijk omdat ze het zo niet langer aankan en bang is dat ze door de druk er onderuit gaat...Wat moet ik als jongen doen dan...Der steunen...Doe ik al ...Vraag me af wat ik nog meer kan doen...
Analfabeet
05-08-2002, 18:27
Origineel gepost door Wamen
Analafabeet ik moet nog steeds denken aan jou verhaal je weet wel :) zoooo romantisch en ik hoop dat het me ook ooit overkomt zoals het bij jou is overkomen.
Als je daar maar open voorstaat , You never Know ...Gun het je van Harte...
Fouzia...Advertentie ? Moet ik shi neef uit Marokko voor je Hosselen..hahahha
DieselGirly
05-08-2002, 18:29
nee dank je Samirtje....van me ik wacht gewoon op jou!.....
Ahlam_20a
05-08-2002, 18:32
Lieve mensen,
Jullie moeten geen onzin uitkraamen als je er niets van afweet, want ik ben namelijk de enige die weet wat liefde is en kan het uiteraard ook verspellen.. Jullie zullen vast wel denken dat ik degene bent die onzin uitkraamt, maar dan hebben jullie het goed mis.. Mijn naam een betekenis. Jullie zullen vast wel weten wat dat betekent.... Voor de mensen die het niet weten... DROOM!! Ik denk dat dit wel duidelijk genoeg is...
O,jaaa.... Het is inderdaad allemaal onzin wat ik typ, maar ik moest van Fouzia zonodig reageren op deze topic.
Liefs, Ahlam.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.