Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : iK WIL BINNEN 1 WEEK OF 2 (KLIK)

SweetGirl__
16-06-2007, 16:56

[5 klio kwijt geef mij eens tips ik wil me buikje weg werken :kus::kus:]

Lella_Sultana_
16-06-2007, 17:11
buikspier oefeningen :hihi:

MisZ_Indepent
16-06-2007, 17:14
Salaam meid, ik zelf heb een dieet gevolgd van 3 dagen.. ik woog me vandaag en ben gewoon 2 kilo afgevallen.. zonder te sporten, ik heb me zelfs niet aan de dieet gehouden ik heb wel gezond gegeten dat wel.. dus geen chips,snoep en al die onzin.. na 8 uur niet eten!!!! Drink dan gewoon veel water na 8 uur echt je zult het voelen. als je denkt jah dit ken ik niet volhouden dan neem je gewoon een kleine appel dat deedt ik , wollah subhallah ik voelde me elhamdoelilah prima. maar iedereen is anders dus het kan zijn dat jij zulke dieten niet vol ken houden.. ik weet niet of jij deze dieet wil volgen, want veel mensen zeggen dat het niet gezond is net als de 5 daags dieet.. maar ik zelf vind het heeel erg meevallen. maar allah o a3lam . * ik zie dat je je buik weg wil hebben.. nou al sik jou was dan zou ik gewoon 20 situps in de ochtend en 20 situps in de middag en dan weer 40/50 situps in de avond voor dat je gaat slapen.. ( ik heb dat nog nooit gedaan maar me tante zegt dat het werkt.. dus jah probeer het maar. alaikom o salam. Ps.. www.dieetwijzer.nl hier staan alle soorte dieten onderandere de 3 daags dieet. ena ls je goed kijkt naar de 3 daags dieet het varieert Qua ontbijt lunch en diner.. dus je ken zelf kiezen wat je als ontbijt wil en lunch enz.. het staat er allemaal op.

Moshinoe
16-06-2007, 18:29
Ik wil in een week een topmodel zijn, hoe?:rolleyes:

Tetouaniia___b
16-06-2007, 19:10

MEISI dat is onmogelijk. tenzij je nu al een beete een "topmodel" bent. maar ummmh topmodellen zijn kk lelijk en kk skinny TE skinny mijn mening

BLABLAA_
16-06-2007, 19:33
Lukt je niet op een gezonde manier.. En als het je wel lukt op een ongezonde manier komt het er weer bij.. Misschien zelfs meer dan je daarvoor.. In 2,5/3 weken kan het wel.. Maar wat ik haat van die dieet dat je preccies al die dingen moet eten ik heb geen zin om wat ik niet thuis heb liggen te gaan kopen hoor:p

SweetGirl__
22-06-2007, 19:01
Salaam meid, ik zelf heb een dieet gevolgd van 3 dagen.. ik woog me vandaag en ben gewoon 2 kilo afgevallen.. zonder te sporten, ik heb me zelfs niet aan de dieet gehouden ik heb wel gezond gegeten dat wel.. dus geen chips,snoep en al die onzin.. na 8 uur niet eten!!!! Drink dan gewoon veel water na 8 uur echt je zult het voelen. als je denkt jah dit ken ik niet volhouden dan neem je gewoon een kleine appel dat deedt ik , wollah subhallah ik voelde me elhamdoelilah prima. maar iedereen is anders dus het kan zijn dat jij zulke dieten niet vol ken houden.. ik weet niet of jij deze dieet wil volgen, want veel mensen zeggen dat het niet gezond is net als de 5 daags dieet.. maar ik zelf vind het heeel erg meevallen. maar allah o a3lam . * ik zie dat je je buik weg wil hebben.. nou al sik jou was dan zou ik gewoon 20 situps in de ochtend en 20 situps in de middag en dan weer 40/50 situps in de avond voor dat je gaat slapen.. ( ik heb dat nog nooit gedaan maar me tante zegt dat het werkt.. dus jah probeer het maar. alaikom o salam. Ps.. www.dieetwijzer.nl hier staan alle soorte dieten onderandere de 3 daags dieet. ena ls je goed kijkt naar de 3 daags dieet het varieert Qua ontbijt lunch en diner.. dus je ken zelf kiezen wat je als ontbijt wil en lunch enz.. het staat er allemaal op. Dank je wel voor je tips meid.:sjans: Of ik dat kan volhouden weet ik niet ik ga het in iedergeval wel proberen. Volgens mij wel want ik ben niet zo een vreetzak ik denk dat ik net als jij het wel kan volhouden. Nogmaals dank je wel voor je tips meid. Slank vind ik echt mooier maar het is ook aan gezond eten natuurlijk ik hoop Inshallah dat ik het vol kan houden. Kusjesss van mij. :kus:

SweetGirl__
22-06-2007, 19:04
Lukt je niet op een gezonde manier.. En als het je wel lukt op een ongezonde manier komt het er weer bij.. Misschien zelfs meer dan je daarvoor.. In 2,5/3 weken kan het wel.. Maar wat ik haat van die dieet dat je preccies al die dingen moet eten ik heb geen zin om wat ik niet thuis heb liggen te gaan kopen hoor:p Hahah je hebt gelijk je moet je aan de regels houden anders gaat het mis. En het ergste je moet gezonde dingen eten ik zeg eerlijk ik eet meer ongezonde dan gezonde dingen en zo als die tips van dat misz_indepent komt het goed. :kus:

MisZ_Indepent
22-06-2007, 20:29
Dank je wel voor je tips meid.:sjans: Of ik dat kan volhouden weet ik niet ik ga het in iedergeval wel proberen. Volgens mij wel want ik ben niet zo een vreetzak ik denk dat ik net als jij het wel kan volhouden. Nogmaals dank je wel voor je tips meid. Slank vind ik echt mooier maar het is ook aan gezond eten natuurlijk ik hoop Inshallah dat ik het vol kan houden. Kusjesss van mij. :kus: Graag gedaan Meid.:D het is elhamdoelilah wel te doen vind ik persoonlijk, en net zoals jij al zij ik zelf ben ook niet zo een vreetzak dus dat maakt het makkelijker. maar inshallah komt alles goed. laat 't mij weten hoeveel je verloren bent enz... groet, MisZ_

BLABLAA_
22-06-2007, 20:40
Hahah je hebt gelijk je moet je aan de regels houden anders gaat het mis. En het ergste je moet gezonde dingen eten ik zeg eerlijk ik eet meer ongezonde dan gezonde dingen en zo als die tips van dat misz_indepent komt het goed. :kus: :hihi: :sjans: