Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help!! Ik Zoek Serveersters

HANANNEKE
25-09-2003, 22:02

Hallo allemaal ik ben met SPOEEEEEEEEEDDD op zoek naar 2 of 3 serveerster voor een bruiloft van mijn zus. ik wil namelijk niet dat mijn tantes en mijn nichten heen en weer gaan lopen om te bedienen, ik wil dat ze gewoon lekker kunnen zitten en genieten van de bruiloft. ik vroeg me af of iemand weet waar ik serveerster kan vinden. alvast bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :zwaai:

power_flower
25-09-2003, 22:05
Kijk dat is nou echt handig!! ik vind het wel een super idee, ik vind het ook erg als je je tantes nichtjes laat bedienen op je trouw en het is toch veel beter als iedereen geniet!!

tafersitti
25-09-2003, 22:10
ik heb serveersters we zijn wel van antwerpen, dus ik weet niet waar je vandaan komt, laaat het me weten en ik zie wat ik kan doen voor je...

HANANNEKE
25-09-2003, 22:11
he tafersitti bedankt alleen woon ik wel in nederland en de omgeving utrecht.

HANANNEKE
25-09-2003, 22:12

ja power flower gelijk heb je daarom wil ik heeeeeeeeeeeel graarg serveerster hebben zodat de WHOLE FAMILY kan genieten.

tafersitti
25-09-2003, 22:14
ja dan is het te ver neem ik aan...spijtig, succes toegewenst!!

chebba_soumaya
10-11-2003, 10:59
Origineel gepost door HANANNEKE Hallo allemaal ik ben met SPOEEEEEEEEEDDD op zoek naar 2 of 3 serveerster voor een bruiloft van mijn zus. ik wil namelijk niet dat mijn tantes en mijn nichten heen en weer gaan lopen om te bedienen, ik wil dat ze gewoon lekker kunnen zitten en genieten van de bruiloft. ik vroeg me af of iemand weet waar ik serveerster kan vinden. alvast bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :zwaai: Hey hannaneke, Als je nog steeds op zoek bent naar serveersters dan moet je ook bij sultan decorations zijn, want zij decoreren niet alleen maar serveren ook nog. Ze zijn ook nog heel goedkoop. Veel succes!! groetjes soumaya

WaelAmsterdam
10-11-2003, 15:14
Ik verwijs je door naar de serveerders van afrah al maghrib of naar die van Catering Saada uit Ede, beide erg goed, ze doen ook weleens alleen serveerders! Voor nummers, ga naar beste en goedkoopste catering.... Ook een discussie hierzo!