Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een bezoekje aan de vrouwen van lichte zeden...

Pagina's : [1] 2

Analfabeet
05-08-2002, 17:11

De laatste paar dagen speelde het hormoon "oestrogeen" een hoofdrol in mijn leventje . Als een ware Casanova probeerde ik een manier te vinden om een einde te maken aan de dominering van dit hormoon. Uiteraard was hier maar 1 oplossing voor : Vrouwen . Met dit doel in mn hoofd begon mijn zoektocht naar het Ideale slachtoffer, een vrouw wiens leven gelijk staat aan dat van de duivel of te wel een grenzeloos dametje die af en toe van een Beesten-tijd houdt . Viermaal per daags ging ik langs de buurvrouw om wat suiker te vragen en elke keer hoopte ik stiekem dat mijn uitstraling iets bij der teweeg zou brengen , maar de uitbarsting bleef uit. Ik besloot mijn heil ergens anders te zoeken : The world wide web. Enkele weken terug las ik in de Metro ( cauze its free ) een stukje over Cyberchat relaties en dergelijke termen en dat deze vorm van "hosselen" ( jah Jah deze Brabo bezit ook dat Amsterdams West-side taaltje ) een nieuwe rage was geworden. Daar zat ik dan Ingelogd op Msn wachtend op vrouwelijk "schoon" , elke vrouw die inlogde verdween voorgoed nadat ze de zin : " Jij en ik en een pakje Durex ? " in zich op hadden genomen , die Jeugd van tegenwoordig is nergens tegen bestand . Het Msn-wonder bleef uit . Analfabeet is geen opgever , Neen Neen in tegendeel. Ik logde op 20 Chatboxen tegelijk in en probeerde dmv enkele goedkope woordenwisseling een snaar bij de tegenpartij te raken . En opeens opeens had ik beet , als een beginnende visser die voor het eerst iets aan de haak heeft geslagen gilde ik het uit van geluk. Jieeeeeeeehaaaaaaaaaaaaaaaaaa Analfabeet has done it again , althans dat dacht ik . Het vrouwtje bleek 44 te zijn ...Zelfs ik heb zo mijn grenzen en als je afgewezen wordt door de heer Analfabeet : Amaaaikes dan bende beter af met zelfmoord. Na enkele uren het toetsenbord zonder resultaat getoucheerd te hebben begon mijn beeldscherm in eens rare fratsen uit te halen , knipperend alsof ie overging tot Death-com 5 fase. Knipperen kan op zich geen kwaad maar als dat Monster dan ook nog eens een Lawaai van een jewelste maakt dan weet je wel hoe laat het is , Opstaaaaaan en rennen voor je leven voordat je waged explosie meemaakt die de lelijkheid nog eventjes vergroot in je leventje. Ik stond snel op en van een afstandje vreesde ik het ergste "Daar ging mn leventje ". Toen plots het beeldscherm Rood werd...Dat rode kleurtje had een bepaalde aantrekkingskracht op mijn hersens ( net waged Stier )...Ding dong klonk er in die "lege"achterkamer bovenin : Deeeeee Hoeeeeeeeeeeeerrrrrrrrruh !!! Mijn lieve schatje "Pentium 4 " had gewoon medeleiden met me en begon het spelletje hints te spelen . Al die "kostbare" ( ze3ma ze3ma ) tijd investeren in het versieren van een vrouwtje terwijl je op de wallen tegen een kleine vergoeding meer dan welkom bent... Tien minuten later bevond ik me in de trein richting Amsterdam zenuwachtig op mn kaugompje knauwend alsof mijn huwelijksnacht daar was. Om alvast in "The mood " ( alsof bij ons jongens er zoiets als The mood ) te komen luisterde ik naar enkele "Pittige" liedjes en droomde ik van de lichaamsaanraking van mijn droomvrouw. Mijn droom werd verstoord door de stem van de Condecteur die omriep dat Amsterdam-Centraal de volgende stop was. Na een kleine zoektocht van enkele uurtjes door de binnenstad ving ik eindelijk een glimp op van een rood lichtje dat me gebaarde dichterbij te komen . Ik was in het welhalla der Hormonen , 1 en al Vrouwen die niks van je eisen behalve een eurotje of 50. Als een klein kindje die zich voor het eerst in een speelgoedwinkel begaf bekeek ik ruitje voor ruitje en toen toen zag ik er eindelijk. Mijn droomvrouw, het perfecte figuur, eeeuh naar der hoofd heb ik niet echt gekeken maar daar was ik ook niet voor gekomen. Ik stapte op der af en gebaarde met enkele snelle bewegingen of er iets inzat. De Prosittue keek dwars door me heen . Maar zoals ik al eerder aangaf geef ik mezelf niet snel gewonnen. Ik liep naar het raampje waarop ze deze opende en vertelde dat ze geen interesse had . Ik schoot terplekke in de lach , Amaaaaaaaaaikes een blauwtje opgelopen bij een vrouw van lichte zeden. Maar al snel begreep ik waarop ze doelde. Meskiena was bang voor het Allochtonen-verassingspakket en wachtte liever tot dat Hans Tweemilimeter er een bezoekje kwam brengen. Na deze teleurstelling zette ik mijn verkenningsrtocht voort toen mijn loopje werd onderbroken door het getik op een ruitje . Ik draaide me op en zag shien dikke negerin die me probeerde duidelijk te maken dat ik "waar" voor me geld zou krijgen . Wederom kon ik mijn lach niet inhouden , Meskiena ik ga een beetje 200 km afleggen voor 1 of andere dikke Ghanese ( al gaf ze me der 10 ruggen bij , dan nog zou ik haar moeten teleurstellen ). Een paar ruitjes verder zag ik een dame met een lichtgevend stringetje aan , toen ik haar aankeek stak ze heel hitsig der tongetje uit . Deze dame was anders dan de andere , deze dame had een Cursus Marketing gevolgd ( Hoe trek ik klanten ? ). Stiekem toverde ik een glimlach op mn gelaat waarop zij ook der tandjes liet zien , Ajaaauwkes. Na het zien van die Tandjes werd er een dikke streep gezet door mevrouw Lichtgevend Stringetje. Ik gaf de hoop niet op , ergens op deze vierkante kilometer zou een dame staan waarvan het water in me mondje zou beginnen te lopen. En deze gedachte werd al snel bevestigd. Daar stond ze , een lichtgetinte dame die verlegen voor zich uitkeek. Zoals het ware een casanova beaamt liep ik naar der toe en gooide ik enkele babbels in de groep . De ogen die deze dame had , Amaaaaaaaikes , Gewoonweg dodelijk. En al snel voelde ik me als Pinokio , bij elke leugen die ik vertelde begon er iets te groeien en ik kan je verzekeren dat het niet me neus was. Na een kort gesprek keek ik snel om me heen in de hoop geen bekende te zien en Floeeeeeeps daar ging ik . Nadat het deurtje achter me dicht ging begon de angst zijn intrede te doen , Het was zo ver , na een maanden durende strijd tegen het Hormoon zou vandaag de beslissing vallen . Een beslissing in mijn voordeel . Maar wat , wat als als ..... De jonge vrouw ging uit de kleren en ging naast me zitten en heel subtiel legde ze haar hand op mijn knie .....En toen... Toen werd de Nachtmerrie van elke jongen werkelijkheid...The remake of American Pie 2...10 seconde duurde het geheel en dit kostte me 50 euro. Alleen haar hand was al voldoende om mijn vulkaan te doen uitbartsen. Snel trok ik mijn kleren aan en zette ik het op een lopen. Safi ik ga me hoofd daar nooit meer laten zien , Lachertje van de Eeeuw...de droom van elke Prostitue kwam uit maar daarmee verloor ik een groot gedeelte van mijn mannelijkheid....50 Euro en je Mannelijkheid kwijt ...denk dat ik Volgende week nog maar eens keer langs zal gaan.

Schorpioentje
05-08-2002, 17:16
Hahahahaaaaaaaaa.......ik dit echt gebeurt?

Analfabeet
05-08-2002, 17:19
Origineel gepost door Schorpioentje Hahahahaaaaaaaaa.......ik dit echt gebeurt? Eeeuh laten we die vraag onbeantwoordt laten :)...

LELIJKERD
05-08-2002, 17:22
NOOOOOOOOOOo hey jij bent fatoeman gruwelijke fatoes heb je

Schorpioentje
05-08-2002, 17:25

Hey Lelijkerd, Heb jij dit weleens meegemaakt?

LELIJKERD
05-08-2002, 17:29
Origineel gepost door Analfabeet Eeeuh laten we die vraag onbeantwoordt laten :)... daar sluit ik me ook aan schorpioentje

Alabama
05-08-2002, 17:39
Hihihi, Madam verwachtte vuurwerk.....moest het doen met een "lullig" rotje..... next time better....casanova!!! dikke zoen

chadia_b
05-08-2002, 17:39
hahahahahahahahaha jammer voor je!!!!!!!

Junkie
05-08-2002, 17:54
Leuk verhaaltje voor een analfabeet. Heb je soms literaire aspiraties joh? Moet je bij het Brabants Dagblaadje gaan solliciteren als columnist.

Miss_Banana
05-08-2002, 18:23
Ondanks het feit dat je een Analfabeet bent, moet ik je toch nageven dat je echt een goede manier van woordspeling hebt! Je schrijft heel aangenaam. Je bent "lekker" om te lezen, mannetje!

Asri
05-08-2002, 18:26
Hey Cons...Hak Ya walidi hak :hihi:

Hindaatje
Origineel gepost door Analfabeet De laatste paar dagen speelde het hormoon "oestrogeen" een hoofdrol in mijn leventje . Als een ware Casanova probeerde ik een manier te vinden om een einde te maken aan de dominering van dit hormoon. Uiteraard was hier maar 1 oplossing voor : Vrouwen . Met dit doel in mn hoofd begon mijn zoektocht naar het Ideale slachtoffer, een vrouw wiens leven gelijk staat aan dat van de duivel of te wel een grenzeloos dametje die af en toe van een Beesten-tijd houdt . Viermaal per daags ging ik langs de buurvrouw om wat suiker te vragen en elke keer hoopte ik stiekem dat mijn uitstraling iets bij der teweeg zou brengen , maar de uitbarsting bleef uit. Ik besloot mijn heil ergens anders te zoeken : The world wide web. Enkele weken terug las ik in de Metro ( cauze its free ) een stukje over Cyberchat relaties en dergelijke termen en dat deze vorm van "hosselen" ( jah Jah deze Brabo bezit ook dat Amsterdams West-side taaltje ) een nieuwe rage was geworden. Daar zat ik dan Ingelogd op Msn wachtend op vrouwelijk "schoon" , elke vrouw die inlogde verdween voorgoed nadat ze de zin : " Jij en ik en een pakje Durex ? " in zich op hadden genomen , die Jeugd van tegenwoordig is nergens tegen bestand . Het Msn-wonder bleef uit . Analfabeet is geen opgever , Neen Neen in tegendeel. Ik logde op 20 Chatboxen tegelijk in en probeerde dmv enkele goedkope woordenwisseling een snaar bij de tegenpartij te raken . En opeens opeens had ik beet , als een beginnende visser die voor het eerst iets aan de haak heeft geslagen gilde ik het uit van geluk. Jieeeeeeeehaaaaaaaaaaaaaaaaaa Analfabeet has done it again , althans dat dacht ik . Het vrouwtje bleek 44 te zijn ...Zelfs ik heb zo mijn grenzen en als je afgewezen wordt door de heer Analfabeet : Amaaaikes dan bende beter af met zelfmoord. Na enkele uren het toetsenbord zonder resultaat getoucheerd te hebben begon mijn beeldscherm in eens rare fratsen uit te halen , knipperend alsof ie overging tot Death-com 5 fase. Knipperen kan op zich geen kwaad maar als dat Monster dan ook nog eens een Lawaai van een jewelste maakt dan weet je wel hoe laat het is , Opstaaaaaan en rennen voor je leven voordat je waged explosie meemaakt die de lelijkheid nog eventjes vergroot in je leventje. Ik stond snel op en van een afstandje vreesde ik het ergste "Daar ging mn leventje ". Toen plots het beeldscherm Rood werd...Dat rode kleurtje had een bepaalde aantrekkingskracht op mijn hersens ( net waged Stier )...Ding dong klonk er in die "lege"achterkamer bovenin : Deeeeee Hoeeeeeeeeeeeerrrrrrrrruh !!! Mijn lieve schatje "Pentium 4 " had gewoon medeleiden met me en begon het spelletje hints te spelen . Al die "kostbare" ( ze3ma ze3ma ) tijd investeren in het versieren van een vrouwtje terwijl je op de wallen tegen een kleine vergoeding meer dan welkom bent... Tien minuten later bevond ik me in de trein richting Amsterdam zenuwachtig op mn kaugompje knauwend alsof mijn huwelijksnacht daar was. Om alvast in "The mood " ( alsof bij ons jongens er zoiets als The mood ) te komen luisterde ik naar enkele "Pittige" liedjes en droomde ik van de lichaamsaanraking van mijn droomvrouw. Mijn droom werd verstoord door de stem van de Condecteur die omriep dat Amsterdam-Centraal de volgende stop was. Na een kleine zoektocht van enkele uurtjes door de binnenstad ving ik eindelijk een glimp op van een rood lichtje dat me gebaarde dichterbij te komen . Ik was in het welhalla der Hormonen , 1 en al Vrouwen die niks van je eisen behalve een eurotje of 50. Als een klein kindje die zich voor het eerst in een speelgoedwinkel begaf bekeek ik ruitje voor ruitje en toen toen zag ik er eindelijk. Mijn droomvrouw, het perfecte figuur, eeeuh naar der hoofd heb ik niet echt gekeken maar daar was ik ook niet voor gekomen. Ik stapte op der af en gebaarde met enkele snelle bewegingen of er iets inzat. De Prosittue keek dwars door me heen . Maar zoals ik al eerder aangaf geef ik mezelf niet snel gewonnen. Ik liep naar het raampje waarop ze deze opende en vertelde dat ze geen interesse had . Ik schoot terplekke in de lach , Amaaaaaaaaaikes een blauwtje opgelopen bij een vrouw van lichte zeden. Maar al snel begreep ik waarop ze doelde. Meskiena was bang voor het Allochtonen-verassingspakket en wachtte liever tot dat Hans Tweemilimeter er een bezoekje kwam brengen. Na deze teleurstelling zette ik mijn verkenningsrtocht voort toen mijn loopje werd onderbroken door het getik op een ruitje . Ik draaide me op en zag shien dikke negerin die me probeerde duidelijk te maken dat ik "waar" voor me geld zou krijgen . Wederom kon ik mijn lach niet inhouden , Meskiena ik ga een beetje 200 km afleggen voor 1 of andere dikke Ghanese ( al gaf ze me der 10 ruggen bij , dan nog zou ik haar moeten teleurstellen ). Een paar ruitjes verder zag ik een dame met een lichtgevend stringetje aan , toen ik haar aankeek stak ze heel hitsig der tongetje uit . Deze dame was anders dan de andere , deze dame had een Cursus Marketing gevolgd ( Hoe trek ik klanten ? ). Stiekem toverde ik een glimlach op mn gelaat waarop zij ook der tandjes liet zien , Ajaaauwkes. Na het zien van die Tandjes werd er een dikke streep gezet door mevrouw Lichtgevend Stringetje. Ik gaf de hoop niet op , ergens op deze vierkante kilometer zou een dame staan waarvan het water in me mondje zou beginnen te lopen. En deze gedachte werd al snel bevestigd. Daar stond ze , een lichtgetinte dame die verlegen voor zich uitkeek. Zoals het ware een casanova beaamt liep ik naar der toe en gooide ik enkele babbels in de groep . De ogen die deze dame had , Amaaaaaaaikes , Gewoonweg dodelijk. En al snel voelde ik me als Pinokio , bij elke leugen die ik vertelde begon er iets te groeien en ik kan je verzekeren dat het niet me neus was. Na een kort gesprek keek ik snel om me heen in de hoop geen bekende te zien en Floeeeeeeps daar ging ik . Nadat het deurtje achter me dicht ging begon de angst zijn intrede te doen , Het was zo ver , na een maanden durende strijd tegen het Hormoon zou vandaag de beslissing vallen . Een beslissing in mijn voordeel . Maar wat , wat als als ..... De jonge vrouw ging uit de kleren en ging naast me zitten en heel subtiel legde ze haar hand op mijn knie .....En toen... Toen werd de Nachtmerrie van elke jongen werkelijkheid...The remake of American Pie 2...10 seconde duurde het geheel en dit kostte me 50 euro. Alleen haar hand was al voldoende om mijn vulkaan te doen uitbartsen. Snel trok ik mijn kleren aan en zette ik het op een lopen. Safi ik ga me hoofd daar nooit meer laten zien , Lachertje van de Eeeuw...de droom van elke Prostitue kwam uit maar daarmee verloor ik een groot gedeelte van mijn mannelijkheid....50 Euro en je Mannelijkheid kwijt ...denk dat ik Volgende week nog maar eens keer langs zal gaan. ....en toen werd je zweterig wakker,en besefte je dat het allemaal een droom was :D

younesel18
hahahahahahaHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAAAA IK KRIJG BUIKPIJN VAN HET LACHEN MAN!!!!!!!!! WAJAAAAW DEZE MAN HE. HET HOEFT DAN WEL NIET ECHT GEBEURD TE ZIJN, MAAR ALS JE ZOIETS MEEMAAKT, DAN BEN JE echt ONGELUKKIG!!!!!!!! SHIT E!!!! NEXT TIME BETTER man.

DieselGirly
05-08-2002, 18:28
hey hey.......waarom heb je mij dan niet gebeld.......ik had me nummer al gegeven he....je weet wel ......makkelijk te onthouden....112........bel me dan !.....is ook free!...112

PlayerGirl
05-08-2002, 18:36

Mwahahaha zielig!!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2