Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Getrouwde vrouwen

Pagina's : [1] 2 3

AbaHoeCh
16-06-2007, 14:55

[Zijn jullie je echtgenoot nooit nie beu soms? Heb je niet vaak van dat je denkt 'nu wil ik tijd voor mezelf'?]

paleisje
16-06-2007, 15:01
nou ik heb het nu al (ben verloofd) laat staan als je getrouwd bent!!!

AbaHoeCh
16-06-2007, 15:10
nou ik heb het nu al (ben verloofd) laat staan als je getrouwd bent!!! Ik ook soms. :moe: Ben iemand die mensen snel beu word. :o Maar vanaf het moment als ik em spreek is het meteen over. :maf2:

paleisje
16-06-2007, 15:12
Ik ook soms. :moe: Ben iemand die mensen snel beu word. :o Maar vanaf het moment als ik em spreek is het meteen over. :maf2: Wahahha, ja ik heb het ook! Als i khem spreek is het zeker over. Maar zoals nu dan denk ik, iggggggg ik hoef hem niet meer te spreken hoor, ik ben het nu ff alelmaal zat! hele tijd dat gebel en gesms enzo iggg.. oprotten nu met hem :hihi:

LoveBaby20
16-06-2007, 15:12

Ik denk dat ik dat ook zal hebben als ik ooit ga trouwen..ik ben mensen altijd snel zat..

HoneyBee
16-06-2007, 15:13
Nee hoor. Hij is vaak weg voor werk, studie en trainen en ik werk en doe ook een opleiding daarnaast. Dus als we elkaar zien dan is het feest! :hihi:

AbaHoeCh
16-06-2007, 15:15
Wahahha, ja ik heb het ook! Als i khem spreek is het zeker over. Maar zoals nu dan denk ik, iggggggg ik hoef hem niet meer te spreken hoor, ik ben het nu ff alelmaal zat! hele tijd dat gebel en gesms enzo iggg.. oprotten nu met hem :hihi: Exactly! :hihi: Hahahah wij zijn echt erg hé! :wijs:

AbaHoeCh
16-06-2007, 15:17
Nee hoor. Hij is vaak weg voor werk, studie en trainen en ik werk en doe ook een opleiding daarnaast. Dus als we elkaar zien dan is het feest! :hihi: Ja zo'n antwoord had men zus ook gegeven toen ik het eens aan haar vroeg. Ze zei ze zien elkaar 's morgens, dan gaan ze beide werken en zien elkaar pas terug als ze allebei thuis zijn van hun werk.

AbaHoeCh
16-06-2007, 15:19
Ik denk dat ik dat ook zal hebben als ik ooit ga trouwen..ik ben mensen altijd snel zat.. Ik praat er met hem wel vaak over van 'wat als jij of ik een slechte humeur hebben' of 'wat als ik geen zin heb om vrolijk te doen' en dat soort dingen en op elke vraag vind die wel een antwoord :maf: en dat maakt het erna allemaal goed. :hihi:

paleisje
16-06-2007, 15:20
Exactly! :hihi: Hahahah wij zijn echt erg hé! :wijs: Ja! echt. we moesten ons schamen eigelijk:hihi: Maar ik ben mensen ook vaak snel zat, dus daarom. is erg eigelijk hoor:maf:

oemtarik
16-06-2007, 15:28
tuurlijk wel en het is ook heel normaal hoor, dat jij af en toe tijd voor je zelf nodig hebt, als het zover is bij mij vraag ik of hij niet naar zijn vrienden of naar zijn ouders gaat maar dat komt bij ons weinig voor, we zien elkaar al heel weinig hij werkt onregelmatig en zaterdags gaat hij naar school

AbaHoeCh
16-06-2007, 15:29
Ja! echt. we moesten ons schamen eigelijk:hihi: Maar ik ben mensen ook vaak snel zat, dus daarom. is erg eigelijk hoor:maf: :eek: Je bent precies men twin zus! :hihi: En nu maar hopen dat ons mannetje iemand zijn die er begrip voor zouden hebben en ons de ruimte geven als ze zien dat we het echt nodig hebben. :kweetnie:

AbaHoeCh
16-06-2007, 15:31
tuurlijk wel en het is ook heel normaal hoor, dat jij af en toe tijd voor je zelf nodig hebt, als het zover is bij mij vraag ik of hij niet naar zijn vrienden of naar zijn ouders gaat maar dat komt bij ons weinig voor, we zien elkaar al heel weinig hij werkt onregelmatig en zaterdags gaat hij naar school En doet hij het écht? Kwetst het hem niet? Wat als die hele tijd bij jou wil blijven en hele tijd om jouw aandacht vraagt?

Gypsymeid
16-06-2007, 15:32
We zijn elkaar nooit zat, we doen veel dingen alleen eigenlijk. Vind het wel lekker zo hoor:)

paleisje
16-06-2007, 15:33

:eek: Je bent precies men twin zus! :hihi: En nu maar hopen dat ons mannetje iemand zijn die er begrip voor zouden hebben en ons de ruimte geven als ze zien dat we het echt nodig hebben. :kweetnie: Ja maar mijn verloofde werkt echt veeeeel per dag. Dus ik zie hem bijna nooit. alleen savonds. Dus ik denk dat , ik hem dan ook ga missen. :moe: Maar, weet je wat ik soms heb. Ik heb hem net een sms gestuurd en krijg al half uur niks terug dat ik hysterisch ga lopen doen :moe: Ja nu wil ik hem weer wel he :moe: Word niet goed van mezelf :maf2: Raar, he eerst ze3ma eigenwijs doen, maar zodra hij niets van zich laat horen dan helemaal paniekerig gaan doen, waarom waarom waarom laat hij nou niks van zich horen. Maar soms, denk ik ook weleens en nu wil ik niks meer van hem weten of horen of ruikennnnnnnn, iggggggggggg maar ja, vrouwen he:jammer:

Pagina's : [1] 2 3