Bekijk originele versie : Kan iemand mij helpen..pleasseee???
bent_le_bled
05-08-2002, 16:53
salaam peepzz..ik heb een vraagje aan jullie...ik moet voor me neef liefdesbrieven opzoeken(op t net) maar ik kan echt nix vinden...mijn vraag aan jullie is: zouden jullie me willen helpen? misschien sites..ofzo :confused: ...nou ik hoor het wel van jullie..
liefs bent bledkoem :zwaai:
je bent opzoek naar liefdesbrieven
kun je wat duidelijker zijn ...............wil hij iemand een liefdesbrief schrijven. Dan moet hij niet opzoek gaan naar een site maar naar zijn hart het moet uit zijn hart komen. Hij moet het niet gaan overschrijven.
Lets his heart do the speaking !!!
beslama
bent_le_bled
05-08-2002, 17:07
Origineel gepost door BadBoy
je bent opzoek naar liefdesbrieven
kun je wat duidelijker zijn ...............wil hij iemand een liefdesbrief schrijven. Dan moet hij niet opzoek gaan naar een site maar naar zijn hart het moet uit zijn hart komen. Hij moet het niet gaan overschrijven.
Lets his heart do the speaking !!!
beslama
jah dat vind ik ook...hij stuurde mij net een mailtje van z'n werk,kan je liefdesbrieven voor mijn opzoeken...duz jah ik d8 ik doe dat wel ff ,alleen ik vind helemaal nix joh :rolleyes: ...
bent_le_bled
05-08-2002, 17:24
36 keer bekeken,en niemand die mijn kan helpen...jammer hoor..dan zal ik me neef toch maar moeten vertellen dat ie er zelf 1 moet schrijven;)
liefs mij
bent_le_bled
05-08-2002, 17:34
dat heb ik edaan kiefkief,en het heeft nix opgeleverd,maar toch thanx
dulce_lamia
05-08-2002, 17:36
Kijk maar ff op http://www.passionup.com daar staan kant en klare inclusief met romantische achtergrond en mooie plaatjes...... Kun je emailen naar je geliefde!
bent_le_bled
05-08-2002, 17:37
Origineel gepost door dulce_lamia
Kijk maar ff op http://www.passionup.com daar staan kant en klare inclusief met romantische achtergrond en mooie plaatjes...... Kun je emailen naar je geliefde!
hartelijk bedankt :zwaai:
bent_le_bled
05-08-2002, 17:39
allemaal bedankt voor jullie reacties(ook al waren er nie veel),maar ik geef het op...ik kan nix vinden(wat op hem slaat) duz hij zoekt t zekf maar lekker uit..
nog een fijne avond allemaal
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.