Bekijk originele versie : ouders
salam,
zo jeetje ik heb hier echt flink om moeten huilen man, dit is echt eeen hele pijnlijke onderwerp!!!!!!!!!!!!
ik denk dat het voor de meeste mensen geld dat we onze ouders moeten koesteren voor hoe lang ze der nog mogen zijn!!!! want you never know wat you have till its gone en dan besef jedat je zoveel dingen had willen doen voor je ouders ze veel liefde hebt willen tonen.
af een toe als ik op straat loop en sommige marokkaanze vouwtjes tegenkom dan zie je het verdried gewoon in hun ogen ( MEESTAL VERoorzaakt door hun kinderen), je ziet ze hulpeloos lopen met gebogen schouders en hoofd en dan kan ik er soms wel om huilen.
take care of you parents
Ja ik weet wat je bedoelt :(
MissMilion
25-09-2003, 21:12
:goedzo:
100 % gelijk!!!
Origineel gepost door LATIEFE
sorry hoor maar het is volgens mij een beetje misglopen ik reageerde op de forum moeder overleden
ahahaha maaktniet uit
nu heb je een prachtige forum geopend ;)
cousina_rifia
25-09-2003, 21:44
Origineel gepost door LATIEFE
sorry hoor maar het is volgens mij een beetje misglopen ik reageerde op de forum moeder overleden
kan gebeuren..
AMALMEKNESIA
25-09-2003, 21:56
allah i rdi3 el walidien
tachelhit102
25-09-2003, 21:59
Origineel gepost door AMALMEKNESIA
allah i rdi3 el walidien
Ameen..ouders zijn :Iluvu:
Origineel gepost door tachelhit102
Ameen..ouders zijn :Iluvu:
Hm, ik heb anders nogal de pest aan die van mij.
MissBlaBla
25-09-2003, 22:25
Zou ik maar niet hebben tonk. Tis zo voorbij.
BlaBla
samira_el
25-09-2003, 22:42
Sommige ouders moeten niet zo overdrijven, leren hun kind wat los te laten..
Maar voor de rest zijn de mijne okay
Bachelorette
25-09-2003, 22:48
inderdaad
you don't what you got til its gone
dan pas besef je het wat voor waarde ze in je leven hebben toegevoegd.
Adviesje voor de kids die een ouder hebben verloren, doe du3a voor ze, want wij zijn de enigen die, met Allahs toestemming, het graf draaglijk kunnen maken. vergeet ze niet in je gebeden. vergeet geen enkel moslim!!
tachelhit102
26-09-2003, 11:35
Origineel gepost door tonk
Hm, ik heb anders nogal de pest aan die van mij.
:eek: Hoe kun je zoiets zeggen..zij die jou ter werled hebben gebracht, zij die jou hebben "gemaakt" zoals je nu bent..:(
salaam mensen
Je ouders als ze je iets niet laten doen, weet dan alleen dat ze het beste voor je over hebben, en ja je kan zeggen ze overdrijven soms maar we gaan het pas voelen als we ook papa of mama worden.
een hele goeie doua Ja allah arham hoema kama rabjeni sagira
tachelhit102
26-09-2003, 13:34
Wa la takoel lahoema oeffin wa la tanharhoema..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.