Bekijk originele versie : lingerie
Schorpioentje
05-08-2002, 15:40
Dag dames,
Afgelopen zaterdag ging ik winkelen. Ik dacht.....ik trakteer mezelf eens op een paar lingerie setjes.
Nou ik heb thuis een kast vol met verschillende soorten lingeries....
Maar ik zag echt mooie dingen. Binnenkort is de zomer voorbij en er komt een nieuwe lijn. Prachtige kleuren, mooie stoffen (pas in de cosmopolitan gelezen).
Maar nu de vraag, dames wat dragen jullie het liefst.
Push-ups, of een gewone bh, met of zonder beugel. Of helemaal geen bh's.
Strings, boxershorts, slips, tanga's, of wibra onderbroeken.
De groetjes,
Schorpioentje
Schorpioentje
05-08-2002, 15:49
11 keer bekeken en geen reactie......of dragen de dames geen lingerie?
fatimael
05-08-2002, 15:53
zwart vindt ik altijd mooi, zo een sexy zwart setje, tanga vind ik ook mooi.....
Schorpioentje
05-08-2002, 16:10
Ik vindt zwart ook heel mooi.
Zelf ben ik gek op de laatste kleuren die nu uit zijn. Roze strings met al die leuke dingetjes erop.
Of zeegroen, paars, babyblauw.....zijn ook prachtige kleuren.
Maar ondeugend rood vindt ik ook wel mooi.
Schorpioentje
05-08-2002, 16:11
Klopt, als je van die bh's aandoet met b.v. kant (ben eigenlijk niet zo gek op kant) dan zie dat door een truitje heen.
Maar een bh met zachte stof, staat veel mooier.
Ik doe ook geen push ups aan, want dat heb ik niet nodig
Je hebt nu van die boxer die bijna doorzichtig zijn, de kleur van je eigen huid. Diet zitten goed onder een rokje of een broek. Je ziet die lijnen niet.
Miss_Banana
05-08-2002, 16:20
Origineel gepost door BaByCaKe
ik draag ALTIJD strings.. ik vind die andere dingen dus echt niet lekker zitten.. en wat de kleur betreft? hmmzz ik draag toh het liefst zwart.. kwa kleding is dat mijn kleur..
ik moet trouwens ook nieuwe lingerie halen.. maar ik HAAT het om die bh's te passen..
MANG! Echt wel altijd strings!!! Maakt niet uit welke kleur, ik heb alles! Ook al zie ik er verrot uit van boven, lingerie MOET altijd goed zijn. Dwz: geen gaten in je lingerie, geen afgelubberde dingetjes. Moet allemaal netjes zijn!
Wat mijn voorkeuren betreft: H&M-lingerie! Push-up bh's, maar dan haal ik de vullingen eruit. Niet iedereen hoeft het te zien wanneer ik het koud heb! Meestal is het satijn, ofzo. Kleuren maken niet uit, kan van alles zijn. Rood vind ik wel mooi. Wit ook. Zwart ook.
Mijn nieuwste setje: tijgerprint :jeweetog:
Ik ben verzot op mooie lingerie!
Schorpioentje
05-08-2002, 16:25
Klopt, als ik maar zie dat er 1tje verpest is dan gaat het meteen de prullenbak in.
Ik heb zaterdag zo'n leuke ondeugende roze setje gekocht bij de H&M....ze hebben echte leuke strings.
Miss_Banana
05-08-2002, 16:46
Origineel gepost door Schorpioentje
Klopt, als ik maar zie dat er 1tje verpest is dan gaat het meteen de prullenbak in.
Ik heb zaterdag zo'n leuke ondeugende roze setje gekocht bij de H&M....ze hebben echte leuke strings.
H&M heeft altijd mooie lingerie. Voor mij geen Honkemoller of La Perla, geef mij maar H&M!
Schorpioentje
05-08-2002, 16:47
H&M, lingerie in de bijenkorf, prima donna......allemaal heel mooi
Schorpioentje
05-08-2002, 16:53
Ik vind dat ze van die truttige lingerie hebben.
Ik hou van schattige, spannende en ondeugende lingerie.
freemale
05-08-2002, 16:58
Eh leuk!!!! Echt een topic voor girls only!
Ik vind persoonlijk hoe meer kant hoe beter!!!
Strings met van die dunnen touwtjes vind ik ook heel leuk.. en practisch! Zie je tenmiste geen megadriehoek.
Miss_Banana
05-08-2002, 16:59
Origineel gepost door BaByCaKe
Ja H&M is zeker beter kwa lingerie.. vind ik ook!
Miss Banana; wil je met me mee einde van de maand ik moet nieuwe kopen.. owkee?!?
Is goed, gurl. Misschien dat ik dan ook nog wat doekoes heb om wat leuks aan te schaffen.
Heb trouwens nog een Livera-bon liggen die ik voor mijn verjaardag heb gehad!
freemale
05-08-2002, 17:01
Een vraagje: ben al best lang op zoek naar een bh met een halterbandje. Maar helaas kan ik niets vinden. Heeft een van jullie ergens iets zien hangen? Ik ben niet op zoek naar die bh's met van die kussens, water of zo.
Miss_Banana
05-08-2002, 17:01
En wat zoooooooooooooooooooo fout is: als meiden van die witte broeken aan hebben die een beetje door schijnen en dat je dan zo eens string ziet zitten! THAT'S A BIG NO NO!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.