Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse kinderen met het Downsyndroom

Pagina's : [1] 2

just_being_me
15-06-2007, 13:30

Hoi, In verband met een onderzoek zou ik graag in contact willen komen met Marokkanen die een kind hebben met het downsyndroom. Heb je een kind, zus(je), broert(je) met het downsyndroom en zou je daarover enkele vragen willen beantwoorden reageer dan even, mag zowel hier als via pm! Alvast bedankt.

just_being_me
22-06-2007, 11:35
Up

Frikouja
22-06-2007, 13:00
Ik heb een broertje die verstandelijk gehandicapt is en een downsyndroom heeft....Wat wil je weten...?

just_being_me
27-06-2007, 12:21
Ik heb een broertje die verstandelijk gehandicapt is en een downsyndroom heeft....Wat wil je weten...? Ik heb je een pm gestuurd!

just_being_me
27-06-2007, 12:29

up! Up :o

roemaisa78
27-06-2007, 12:31
heb je trouwens mijn pm ontvangen de vorige keer. ik heb niets meer van je gehoord. zelfs geen bedankje :bloos:

just_being_me
27-06-2007, 12:41
heb je trouwens mijn pm ontvangen de vorige keer. ik heb niets meer van je gehoord. zelfs geen bedankje :bloos: Hey meid, Ik heb je eerste pm wel ontvangen en daarna heb ik je een pm teruggestuurd met een aantal vragen maar heb niks teruggekregen daarop? Waarschijnlijk is er iets mis gegaan :confused: en stel het zeer zeker op prijs van je hoor maar nogmaals heb helaas niks meer ontvangen na die ene keer. Zou ik je de vragen nog een x mogen pmen? Alvast bedankt :o

just_being_me
27-06-2007, 12:45
Ik heb ook een broertje met het downsyndroom, pm me maar als je vragen hebt Thanx, ik heb je een pm gestuurd!

roemaisa78
27-06-2007, 17:31
Hey meid, Ik heb je eerste pm wel ontvangen en daarna heb ik je een pm teruggestuurd met een aantal vragen maar heb niks teruggekregen daarop? Waarschijnlijk is er iets mis gegaan :confused: en stel het zeer zeker op prijs van je hoor maar nogmaals heb helaas niks meer ontvangen na die ene keer. Zou ik je de vragen nog een x mogen pmen? Alvast bedankt :o ik heb die tweede pm beantwoord maar er waren wel een paar dagen overheen gegaan. na de vragen gelezen te hebben dacht ik dat mijn zus ze beter kon beantwoorden. dus heb ik gevraagd of ze wou komen en hebben die vragen samen beantwoord. we waren er toch zo'n 20 minuten mee bezig. jammer dat je ze niet ontvangen heb.

just_being_me
11-07-2007, 14:52
ik heb die tweede pm beantwoord maar er waren wel een paar dagen overheen gegaan. na de vragen gelezen te hebben dacht ik dat mijn zus ze beter kon beantwoorden. dus heb ik gevraagd of ze wou komen en hebben die vragen samen beantwoord. we waren er toch zo'n 20 minuten mee bezig. jammer dat je ze niet ontvangen heb. Heey, Ik heb helaas echt niks ontvangen, misschien dat het aan de site ligt :confused: maar in ieder geval bedankt voor de moeite die jij en je zus hebben gedaan! Heb je het misschien nog in je postvak bij uitgaande berichten staan? Zo ja, zou je hem dan misschien nog een keer willen sturen?

just_being_me
11-07-2007, 14:53
Up @Riffia25: :o bedankt!

fatt
11-07-2007, 14:54
Mijn zusje...

mmu2
11-07-2007, 14:56
en de blengrijkste vraag is zeker: zijn jij en je man familie van elkaar. of je vader en moeder etc..

fatt
11-07-2007, 15:10
:gniffel: Dat soort vragen zal ik genees opin gaan... Als ik niet lieg was deze vraag zondag op tv gesteld... antwoord was dus "kolchi mn 3and allah"... wa allah oe e3lem... en de blengrijkste vraag is zeker: zijn jij en je man familie van elkaar. of je vader en moeder etc..

just_being_me
11-07-2007, 23:09

en de blengrijkste vraag is zeker: zijn jij en je man familie van elkaar. of je vader en moeder etc.. Als je niet weet waar het over gaat gelieve geen onnozele dingen plaatsen, en nee die vraag zit er niet eens bij ;)

Pagina's : [1] 2