Bekijk originele versie : slipje aan of uit?
Whatsupnador
05-08-2002, 15:03
Wie zegt er altijd een gebed als hij naar de wc gaat en wie doet er als hij ervanaf komt WOEDOE
en klopt het dat vrouwen hun slipjes aan moeten houden tijdens het douchen ivm Sjaitan? :confused:
Ja, hoor Nador, wij vrouwen houden ons slipje altijd aan, zelfs als we naar het toilet aan. Jongen, je moet je niet van alles wijs laten maken.
groetjes
Sahra
Schorpioentje
05-08-2002, 15:22
Hahahahaaaaaaa........hahahaa
freemale
05-08-2002, 15:23
Als de Sjaitan door de muren heen kan kijken, lijkt het mij sterk dat hij niet door een dun stof kan kijken...
Hindaatje
05-08-2002, 15:26
hahaha...grappig hoor...ik doe altijd een BADPAK aan als ik ga douchen;)
liefs hinda
Schorpioentje
05-08-2002, 15:41
Origineel gepost door Simo77
Ik denk dat de satan juist meer opgewonden raakt van een vrouw met een natte slipje aan onder de douche, dan een naakte vrouw.
Het ziet er dan sexier uit.
Volgens mij heb je het over jezelf, of spreek je satan dagelijks aan de telefoon?
Schorpioentje
05-08-2002, 15:48
Origineel gepost door Simo77
want ik heb er inderdaad 1. Jij hebt er 99!!
1 - 99???? Huh :confused:
dulce_lamia
05-08-2002, 17:59
:lol: :lol:
Lekker fris heey met slip douchen, getver!!!!!!
wat een geklooi onder de douche hhahaahah...
DieselGirly
05-08-2002, 18:12
hahahahahahha........ik krijg buikpijn van jullie ........zo erg is het nou....maar keep on smiling........
DieselGirly
05-08-2002, 18:13
zo lees je ook weer dat er veel idioten zijn die alles geloven......nou nou....erg hoor
en dan zeggen ze dat marokkanen steeds slimmer worden ... :rolleyes:
Origineel gepost door Whatsupnador
Wie zegt er altijd een gebed als hij naar de wc gaat en wie doet er als hij ervanaf komt WOEDOE
en klopt het dat vrouwen hun slipjes aan moeten houden tijdens het douchen ivm Sjaitan? :confused:
Als je naar het toilet gaat zeg je:
Allaahumma inni a'uudhu bika minal gubuthi wal gabaaith
(O Allah! Ik zoek mijn toevlucht tot U tegen de mannelijke en vrouwelijke duivels.)
Bij het verlaten van het toilet zeg je:
Ghufraanak
(O Allah! Ik zoek uw vergiffenis).
Woedoe hoef je alleen te doen als je je salaat gaat doen. Of als je slaat istighaar doet, moet je dat voor het slapen gaan doen.
En van dat laatste over vrouwen, neem ik van aan dat je een geintje maakt. Hygeniƫ is erg belangrijk in de islam. Ook die plekken moeten goed worden schoongemaakt.
SOMMIGE DOUCHEN HELEMAAL NIET :wat?!:
En anderen daarin tegen hebben een metalen onderbroek aan! :p
Met radar en warmte en bewegings sensoren. ik heb laatst een nieuwe gezien. Deze had De bovengenoemde sensoren plus een Sjeitan Sensor. Dus dames douch niet langer in angst. Koop je een ANTI SJEITAN DOUCH ONDERBROEK! Ze zijn verkrijgbaar in alle soorten en maten. Van STRING TOT OMA ONDERBROEKEN! KOM SNEL.
P.S OP = OP!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.