Bekijk originele versie : Ik Was Vandaag......................
Op de kinderboerderij of is het boederij:confused: in ieder geval. Ik was daar met mijn zus:) enne Aymen en Younes:kwaad: die 2 neem ik nooit meer ergens mee naar toe. We kwamen net aan. Oke even gaan zitten op een bankje om die 2 etters drinken te geven. De geiten zagen daar de lol wel van in. Dus die kwamen allemaal bij ons staan. Gaat younes naar een geit zegt ie: GEIT jij vriend van mij sijn:confused: kinderen:hihi: oke genoeg bla bla bla hoe was jullie dag :zwaai:
GillDeLaTouret
25-09-2003, 18:08
:giechel: gekke broertje zeg :giechel:
:D ik had wahde saaie dag vandaag :maf3: :D
maar jah..t leven gaat door he :wijs:
esmaatjuuh
25-09-2003, 18:09
:hihi:
Jah...Younes...Echt Een Actie Van Me broer...:kwaad:
:p
School>nablijven:)
wajaaw wat een dieren daar rondhangen maar in ieder geval toen we vertrokken. zag mijn neefje aymen een scooter staan. dus wij denken die loopt wel 8er ons aan. nou dus niet. opeens zegt ie jejaaaaaaaaaaa ik draai me dus om. zegt ie vroem vroem scooter:eek: ik schrok me dood want hij begon wild te bewegen er op en dat ding viel om. oke ik probeer die scooter dus overeind te krijgen. aymen vangt ondertussen een paar klappen van zijn mam:hihi: zie ik dat die zijkant van die scooter helemaal beschadigd is:hihi:
nou toen maakten wij dat we wegkwamen:stout:
esmaatjuuh
25-09-2003, 18:19
Hhahahaha
mijn dag bestond uit, huis school huis
dus saai :D
beter dan 2 etter bakken die je niet op aarde hebt gezet. en dan nog moet je voor ze zorgen:kwaad:
esmaatjuuh
25-09-2003, 18:26
Origineel gepost door 0uidath
beter dan 2 etter bakken die je niet op aarde hebt gezet. en dan nog moet je voor ze zorgen:kwaad:
Hamqok...Yek:hihi:
jah man. vooral aymen met zijn slipperaanval:hihi:=
esmaatjuuh
25-09-2003, 18:33
Kan Het Me Voorstellen...:hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.