Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ghassoul?

SnOepJ_
15-06-2007, 10:09

Hey mensen, Welke ghassoul moet ik nou voor me gezicht gebruiken of maakt het niet egt uit? Moet je het met water, rozenwater mengen ofwat?

shebekia80
15-06-2007, 10:45
Ghassoul voor je gezicht, ja......Ik heb m in brussel gekocht, is maar 1,65 per pakje....en je moet t met rozenwater mengen....als je nog vragen hebt hoor ik t wel.;)

SnOepJ_
15-06-2007, 11:22
Ghassoul voor je gezicht, ja......Ik heb m in brussel gekocht, is maar 1,65 per pakje....en je moet t met rozenwater mengen....als je nog vragen hebt hoor ik t wel.;) Je bent een schat lieverd:kus: Maar maakt het nog uit welke kleur ghassoul of is elke ghassoul goed voor je gezicht? En alleen rozenwater dus geen water ofzo? En nog iets kan je mij uitleggen in stappen hoe ik t precies meot doen:( Heeft het bij jou geholpen, ik hoor goede verhalen er over? Kussssssss

Armani_style
15-06-2007, 11:58
Uppie Kan je het ook in je haren doen, zoja kun je mij uitleggen hoe het dan moet??? Thanksssssss:kus:

SnOepJ_
15-06-2007, 12:00

Aah lieverd, ik ben zelf nog aan het vragen hoe je het op je gezicht etc moet doen, laat staan info over haren sorru hbiba

Armani_style
15-06-2007, 12:08
hahaha gekky. Ik wacht wel misschien komt er iemand anders hier een kijkje nemen en hopen maar dat die gene misschien wel weet hoe dat moet.

AnJari
15-06-2007, 12:13
Ik heb alleen die grijze kunnen vinden en die heb ik gisteravond ook op mijn gezicht gedondert. Mijn gezicht was wel zacht erna. Op mijn armen waar ik hem voor wil gebruiken was nog geen effect te zien, duuh, 1 keer gebruikt nog maar. Met rozenwater en citroensap mengen. Die stomme witte ghasoul kan ik nergens vinden!

AnJari
15-06-2007, 12:14
oh ja, de grijze schijnt dus voor je haren te zijn en de witte voor je gezicht.

SnOepJ_
15-06-2007, 12:42
Jah daaro, durf ik die op te doen, ik wil perse die wiitteeee aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

dri0uchia
15-06-2007, 14:26
waar is ie in omgv. rotterdam, Gouda te koop?? de witte dan heah:D

Ladyx1983
15-06-2007, 14:37
je kan het voor alles gebruiken, het maakt trouwens niet uit of je de grijze of witte hebt. Ik heb deze week de grijze voor mijn haren en lichaam gedaan top resultaat alles was zacht. je kan het op alle manieren gebruiken maar ik heb het zo gebruikt. Ik heb een bak genomen, ghasoul in gedaan, wat sabon el bedlie ( zachte olijf zeep ) eetlepel shampoo en conditioner ( dit hoeft niet maar ik heb het wel gedaan ) Alles laten intrekken en in mijn haren gesmeerd. Onder tussen een bakje gemaakt met ghasoul en heet water, eerst mijn lichaam ingezeept met sabon el beldie ( zachte olijf zeep ) uitgespoeld,daarna gescrubt met marokkaans washandje. goed uitgespoeld, en dan de ghasoul op mijn gezicht en lichaam gesmeerd +/- 15 min gewacht en toen alles afgespoeld, mijn lichaam gezicht en haren. Daarna mijn lichaam met bodymilk ingesmeerd en mijn haren met een beetje olie ( sun silk ). Ik heb dit erg positief ervaren, mijn gezicht/lichaam waren echt zacht en mijn krullen ook. Je kan het ook anders doen ipv shampoo en conditioner kan je alleen water gebruiken of rozen water. Maar ik heb dit recept van mijn moeder en het is mij erg goed bevallen zeker voor herhaling vatbaar insha allah!

ewaa
16-06-2007, 11:48
je kan het voor alles gebruiken, het maakt trouwens niet uit of je de grijze of witte hebt. Ik heb deze week de grijze voor mijn haren en lichaam gedaan top resultaat alles was zacht. je kan het op alle manieren gebruiken maar ik heb het zo gebruikt. Ik heb een bak genomen, ghasoul in gedaan, wat sabon el bedlie ( zachte olijf zeep ) eetlepel shampoo en conditioner ( dit hoeft niet maar ik heb het wel gedaan ) Alles laten intrekken en in mijn haren gesmeerd. Onder tussen een bakje gemaakt met ghasoul en heet water, eerst mijn lichaam ingezeept met sabon el beldie ( zachte olijf zeep ) uitgespoeld,daarna gescrubt met marokkaans washandje. goed uitgespoeld, en dan de ghasoul op mijn gezicht en lichaam gesmeerd +/- 15 min gewacht en toen alles afgespoeld, mijn lichaam gezicht en haren. Daarna mijn lichaam met bodymilk ingesmeerd en mijn haren met een beetje olie ( sun silk ). Ik heb dit erg positief ervaren, mijn gezicht/lichaam waren echt zacht en mijn krullen ook. Je kan het ook anders doen ipv shampoo en conditioner kan je alleen water gebruiken of rozen water. Maar ik heb dit recept van mijn moeder en het is mij erg goed bevallen zeker voor herhaling vatbaar insha allah! sun silk? waar kan je dat halen vind dat nooit hier

Ladyx1983
16-06-2007, 23:01
sun silk? waar kan je dat halen vind dat nooit hier marokko