Bekijk originele versie : Stageplek..??
tachelhit102
25-09-2003, 17:40
Ben dringend op zoek naar een nieuwe stageplek, k voel me helemaal niet op mijn gemak op mijn huidige stagplek, ook klaagt ze vaak bij mijn stagebegleider dat ik wat moet doen aan mijn houding en marokkaanse accent..??. En echt secretarieel werk krijg k daar ook niet opgegeven. Nou moet ik snel eentje vinden voordat ik daar ontslag neem, zodat ik de vereiste aantal dagen toch nog aanwezig kan zijn.
Kan iemand mij misschien helpen..??:(
GillDeLaTouret
25-09-2003, 17:42
wel een beetje laat vind je :maf:
kijk op www.stagecentrum.nl
good luck :goedzo:
miss_nadiaatje
25-09-2003, 17:43
nou ik heb wel een stageplek voor je, bij mijn moeder in de keuken.
tachelhit102
25-09-2003, 17:44
Origineel gepost door GillDeLaTouret
wel een beetje laat vind je :maf:
kijk op www.stagecentrum.nl
good luck :goedzo:
K weet het, maar heb het daar geprobeerd vol te houden maar tevergeefs:(
Chokran a goya..
GillDeLaTouret
25-09-2003, 17:45
Origineel gepost door tachelhit102
K weet het, maar heb het daar geprobeerd vol te houden maar tevergeefs:(
Chokran a goya..
:o ..wat voor opleiding doe je eigelijk... :confused: als ik vragen mag...
k zal dan effe wat voor je gaan zoeken als je wil...
ps ben je al langs uitzendbureau's geweest..want die kunnen vaak ook wel stageplekken voor je regelen ensjow :(
tachelhit102
25-09-2003, 17:48
:o ..wat voor opleiding doe je eigelijk... :confused: als ik vragen mag...
k zal dan effe wat voor je gaan zoeken als je wil...
ps ben je al langs uitzendbureau's geweest..want die kunnen vaak ook wel stageplekken voor je regelen ensjow :(
Aah heel graag, ..MBO secretaresse..
Ben nog niet geweest, k heb het vandaag pas met mijn stagebegleider overgelegd. K doe mijn best want k wil wel heeel graag mijn diploma halen inshaAllah:(
NOgmaals chokran..;)
GillDeLaTouret
25-09-2003, 17:50
Origineel gepost door tachelhit102
Heel graag..MBO secretaresse..
Ben nog niet geweest, k heb het vandaag pas met mijn stagebegleider overgelegd. K doe mijn best want k wil wel heeel graag mijn diploma halen inshaAllah:(
ik keek net effe op www.randstad.nl...en ze hadden redelijk wel wat administratief werk...voor 40 uur per week...ook op mbo niveau...k denk dat je daar maar eens een kijkje naar moet nemen..:goedzo:
tachelhit102
25-09-2003, 17:56
ik keek net effe op www.randstad.nl...en ze hadden redelijk wel wat administratief werk...voor 40 uur per week...ook op mbo niveau...k denk dat je daar maar eens een kijkje naar moet nemen..:goedzo:
Chokran..;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.