Bekijk originele versie : mannen zijn meestal ouderwester dan vrouwen
vooral als ze getrouwd zijn
zijn jullie het met mij eens?
Origineel gepost door MijnFansForum
Ja ik ben het met je eens want ze volgen hun ouders en ze zijn ook bang voor hun eer
wij vrouwen toch ook?maar toch zijn wij (de meeste dan) niet zo ouderwets
en als de mannen een dochter hebben zijn ze extra oplettend dat is aan de ene kant wel goed maar aan de andere kant overdrijven de meeste het vaak
Origineel gepost door MijnFansForum
Nee hoor ze overdrijven niet..ze doen hun plicht en ze weten wat mannen in staat te doen als ze hun prooi gevonden hebben :D
okeee dat idee had ik al, maar nu weet ik het zeker
Zinagirl21
26-09-2003, 03:09
Origineel gepost door Shanaaz
Ze hebben boeren-gedachtes :rolleyes:
WineGumS
26-09-2003, 07:08
Zei onze Boerin. :)
Casaouia_Style
26-09-2003, 10:05
Origineel gepost door Shanaaz
zou best kunnen ja!maarreuh er zijn ook genoeg jongens die later ook 'bij de tijd'zijn......toch?!?!?!
MissBlaBla
26-09-2003, 10:17
Origineel gepost door Casaouia_Style
zou best kunnen ja!maarreuh er zijn ook genoeg jongens die later ook 'bij de tijd'zijn......toch?!?!?!
Die zijn er zeer zeker meid, don't u worry :)
BlaBla
Wat versta je onder ouderwets?
Velen noemen de islam ook ouderwets. Vind ik niet.
Mijn man is niet ouderwets, maar streeft wel om alle regels van de Islaam na te leven
mijn man en ik denken vrijwel over alles hetzelfde, je moet eerst goed samen overleggen en dan pas je dochter aanspreken anders krijg je een tweestrijd
elmoemien
26-09-2003, 12:21
de vrouwtjes weten wederom niet waar ze het over hebben:) dus omdat een man het beste voor zijn dochter wil, is hij ouderwets:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
zindelali
26-09-2003, 12:38
ALS WIJ MANNEN VROUWEN TEVEEL HUN VRIJHEID GEVEN,ZIJN WE BINNENKORT GEEN MOSLIM VOLK MEER MAAR EEN KOUFAR VOLK, DAT WILLEN WIJ VOORKOMEN,VROUWEN ZIJN AANDACHT TREKKERS KIJK MAAR NAAR HUN MANIER VAN KLEDEN ,PRATEN EN LEVEN.
IK WIL NIET LATER DAT MIJN KINDEREN THUIS TMF OF THE BOX KIJKEN, WERELD WORDT STEEDS BLOTER EN DAAR DOEN MANNEN NIET VEEL AAN ,VROUWEN WORDEN MET DE DAG GEILER EN BLOTER,WEL LEKKER ALLEMAAL MAAR NIET PASSEND IN ONZE GELOOF,DUS MANNEN BLIJF HARD OPTREDEN EN HOUD JE AAN DE OUDERWETS CULTUUR ( maar weer niet al te ouderwets gewoon relax)
"kijk maar naar hoe ze er uitzien, kleden ..... zij mogen geen MTV of The Box kijken".
De mannen weten er wel veel over te zeggen maar ligt dat probleem niet bij hun zelf. Laat ze een blinddoek omdoen want jullie kijken naar de vrouwen, jullie raken opgewonden, jullie kunnen er niet tegen maar laat de vrouw in hun waarde.
Er zijn natuurlijk grenzen maar is het aan ons mannen om dat te bepalen?? dacht het niet want de vrouwen zijn inteligenter dan de meeste mannen.
"Als we de vrouwen vrijheid geven dan zijn we geen Moslim meer"
Sorry hoor, dit is werkelijk de grootste onzin die ik ooit gehoord heb. Zijn we niet Moslim omdat we er voor kiezen.... Omdat je gelooft in de Quaran en Allah (swt) En mag ik je er ook ff op wijzen dat de vrouwen het meest overtuigend moslim zijn dan de mannen.
De meeste mannen zitten dus inderdaad in de middeleeuwen met hun gedachten getuige de reactie van velen hier.
NL
Hannane_da_Best
26-09-2003, 13:18
Origineel gepost door newkid
"kijk maar naar hoe ze er uitzien, kleden ..... zij mogen geen MTV of The Box kijken".
De mannen weten er wel veel over te zeggen maar ligt dat probleem niet bij hun zelf. Laat ze een blinddoek omdoen want jullie kijken naar de vrouwen, jullie raken opgewonden, jullie kunnen er niet tegen maar laat de vrouw in hun waarde.
Er zijn natuurlijk grenzen maar is het aan ons mannen om dat te bepalen?? dacht het niet want de vrouwen zijn inteligenter dan de meeste mannen.
"Als we de vrouwen vrijheid geven dan zijn we geen Moslim meer"
Sorry hoor, dit is werkelijk de grootste onzin die ik ooit gehoord heb. Zijn we niet Moslim omdat we er voor kiezen.... Omdat je gelooft in de Quaran en Allah (swt) En mag ik je er ook ff op wijzen dat de vrouwen het meest overtuigend moslim zijn dan de mannen.
De meeste mannen zitten dus inderdaad in de middeleeuwen met hun gedachten getuige de reactie van velen hier.
NL
GELUKKIG NOG 1 MAN DIE OOK ZO DENKT!!!! :goedzo:
zindelali
02-10-2003, 12:13
hahahaahahaha lach me een ongeluk new kid is geen man............dit kan een man nooit zeggen , dit is koufar praatjes
vergeet niet dat we een taak hebben mens,ik wil mijn taak volbrengen en dat de islam uitbreiden.
doe je mee ja of nee,
waag het niet om dan jou tekst te rechtvaardigen , want dat is kant en klare onzin .
vrouwen vormen een gevaar voor ons geloof, dat zijn zelf de woorden van de profeet,vraag na en zoek het op wat de vrouwen zijn volgens de islam.........................MAAR LET WEL! IK HEB HET NIET OVER VROME VROUWEN,NEE IK HEB HET OVER TMF CHICKIES.
arasoellaahhh ,
wat is dit allemaal voor onzin"als je vrouwen te veel vrijheid geeft dan zijn ze net koufars????!!! zerma je vrouw is speciaal voor jou moslim ofzo alatief........
en de tmf chickies ??hoe weetje dan dat ze zich te bloot kleden?? je geniet er zelf zeker ook van,wat jij mag mag de ander zeker niet .!
nee he jij bent sjoww bijzonder en apart jij mag alles .....maar de vrouwem ohhh weee hoor die hebben zogenaamd geen leven.
"vrouwen vormen een gevaar voor ons geloof":vrouwen vormen helemaal geen gevaar voor ons geloof oh nee dat maken jullie mannen er zelf van,zogenaamd de vrouwen zwart maken.................door wat jullie weekelijks in de disco zien en zelf profijt van hebben...........het zijn de manne die gevaar voor de islam zijn:veel mannen die de vrouwen verkrachten en bovendien veel dames ontmaagden..............jullie hebben dus het geweer om een vrouw in gevaar te brengen.....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.