Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie heeft er weleens GEESTEN opgeroepen?

Pagina's : [1] 2 3

Noena
25-09-2003, 15:19

Wie wie wie heeft dat weleens gedaan? Ik wil er namelijk meer ervaringen over horen. 'K heb het zelf pas geleden gedaan en ben nog steeds niet van de schrik bekomen :eek: !!!! Groetjes Noena

Shanaaz
25-09-2003, 15:21
Origineel gepost door Noena Wie wie wie heeft dat weleens gedaan? Ik wil er namelijk meer ervaringen over horen. 'K heb het zelf pas geleden gedaan en ben nog steeds niet van de schrik bekomen :eek: !!!! Groetjes Noena weyoowww zo eng !!!

Kingofmaroc
25-09-2003, 15:22
Origineel gepost door Noena Wie wie wie heeft dat weleens gedaan? Ik wil er namelijk meer ervaringen over horen. 'K heb het zelf pas geleden gedaan en ben nog steeds niet van de schrik bekomen :eek: !!!! Groetjes Noena boehhh!!!...ik zag een geest eerst in een mercedes slr rijden ... :confused: hum kan dat? http://sport.auto.free.fr/photoautre/mercedes/slr/1999_mercedes_slr_04_m.jpg

zoubida
25-09-2003, 15:25
Oh mijn god dat je dat durft. Ik kan me herinneren dat ik dat 1 keer had gedaan en toen nooit meer. Schrik van mijn leven heb ik toen gehad. Ik ben daar zo bang voor raar vind ik het zelf :(... Niet nog een keer doen hoor meissie....

Noena
25-09-2003, 15:28

Origineel gepost door Manar01 Ik deed dat vroeger altijd, nu niet meer...schijnt heel slecht te zijn en het is en blijft Shirk Als je meer wilt weten dan moet je het maar even zeggen Vertel me meer ik ben een en al oor!

00karima00
25-09-2003, 15:29
vertel jullie verhalen eens...ben nieuwsgierig

zoubida
25-09-2003, 15:34
Neeeeeeeee he niet een topic over geesten aub niet doen.....

Noena
25-09-2003, 15:36
Origineel gepost door zoubida Neeeeeeeee he niet een topic over geesten aub niet doen..... Hoezo niet?..heb je er nare ervaringen mee?

zahia
25-09-2003, 15:47
Ik heb wel eens geeste opgeroepen met mijn twee zussen. Ik was twaalf jaar we zaten rond de tafel alle lichten waren uit. We hadden 1 kaars branden. Mijn zus zij geest kom te voorschijn en in een keer pakt ze die glas en laat em kei hard op en neer bewegen. Ike waaaaaaaaaaaaaaaaah ik ren naar de trap en doe de licht aan. Een kwartier later ga ik terug naar mijn zus. Mijn zus zij tegen mij ik heb de geest gesproken hij vertelde mij dat jij (ike dus) 3 mensen moet vermoorden in een week als je dat niet doet dan vermoord de geest jou. Ike huilen elke nacht durvde ik niet te slapen. En mijn moeder zegt de hele tijd tegen mij waarom huil je. Heel toevalig was de overgrootopa van mijn nichtje die week overleden. Dus mijn zus zij tegen mijn moeder ze huilt om die man die gestorven is. Ike neeeee mama ik moet drie mensen vermoporde anders maakt die geest mijn dood maar ik wil helemaal niemand vermoorde ..........Mijn moeder zo wat ze pakt haar zweep en....:zweep: plats bij mijn twee zussen Toen zij mijn moeder tegen mij eh ezel dat je daar intrapt zeg ga maar slapen geeste bestaan niet Sinds die dag heb ik nooooooit meer geeste opgeroepen je krijgt echt de schrik van je leven. Maar als je jullie nog meer verhalen willen hebben over geeste moet je het maar zeggen ik heb zat verhalen van meisjes gehoord die echt zijn gebeurd....:D

Classy.Lady
25-09-2003, 15:52
Origineel gepost door Noena Wie wie wie heeft dat weleens gedaan? Ik wil er namelijk meer ervaringen over horen. 'K heb het zelf pas geleden gedaan en ben nog steeds niet van de schrik bekomen :eek: !!!! Groetjes Noena Ik..Was een tijdje geleden..Ik deed het met vrienden..Meerdere keren zelfs..Maar we waren zo lollig bezig, dat we al van elkaars schaduw schrokken..Laat staan nog als we echt iets zouden meemaken op het moment zelf..

LellaBerkane
25-09-2003, 15:52
Zahia!!!! Je fantasie slaat weer eens op hol!!!

Classy.Lady
25-09-2003, 15:53
Origineel gepost door zahia Ik heb wel eens geeste opgeroepen met mijn twee zussen. Ik was twaalf jaar we zaten rond de tafel alle lichten waren uit. We hadden 1 kaars branden. Mijn zus zij geest kom te voorschijn en in een keer pakt ze die glas en laat em kei hard op en neer bewegen. Ike waaaaaaaaaaaaaaaaah ik ren naar de trap en doe de licht aan. Een kwartier later ga ik terug naar mijn zus. Mijn zus zij tegen mij ik heb de geest gesproken hij vertelde mij dat jij (ike dus) 3 mensen moet vermoorden in een week als je dat niet doet dan vermoord de geest jou. Ike huilen elke nacht durvde ik niet te slapen. En mijn moeder zegt de hele tijd tegen mij waarom huil je. Heel toevalig was de overgrootopa van mijn nichtje die week overleden. Dus mijn zus zij tegen mijn moeder ze huilt om die man die gestorven is. Ike neeeee mama ik moet drie mensen vermoporde anders maakt die geest mijn dood maar ik wil helemaal niemand vermoorde .......... Mijn moeder zo wat ze pakt haar zweep en....:zweep: plats bij mijn twee zussen Toen zij mijn moeder tegen mij eh ezel dat je daar intrapt zeg ga maar slapen geeste bestaan niet Sinds die dag heb ik nooooooit meer geeste opgeroepen je krijgt echt de schrik van je leven. Maar als je jullie nog meer verhalen willen hebben over geeste moet je het maar zeggen ik heb zat verhalen van meisjes gehoord die echt zijn gebeurd....:D Hahahahhaahaahaha

zahia
25-09-2003, 15:58
Origineel gepost door LellaBerkane Zahia!!!! Je fantasie slaat weer eens op hol!!! Wat sorry hoor faiza maar dat is echt gebeurd vraag maar aan noelle..:ego:

Moker_20
25-09-2003, 16:00
ik heb het wel eens vaker gedaan maar het gevoel van angst waar jullie het over hebben ken ik niet en heb ik nooit ervaart alle die keren.... :confused: Ik baal ervan omdat ze nooit zijn komen opdagen als we ze riepen :( Wie heeft er zin om het met z'n allen te doen en wie weet wordt het de beste ervaring ooit ;)

Classy.Lady
25-09-2003, 16:01

Origineel gepost door Moker_20 ik heb het wel eens vaker gedaan maar het gevoel van angst waar jullie het over hebben ken ik niet en heb ik nooit ervaart alle die keren.... :confused: Ik baal ervan omdat ze nooit zijn komen opdagen als we ze riepen :( Wie heeft er zin om het met z'n allen te doen en wie weet wordt het de beste ervaring ooit ;) Ziek hoor..:hihi:

Pagina's : [1] 2 3