Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : trouwen

Pagina's : [1] 2

tawtaw
25-09-2003, 14:27

dames en heren, graag jullie reacties ? vinden jullie dat vrouwen alleeen in de keuken thuis horen, met andere woorden is dat niet gewoon normaal als de man zijn vrouw helpt met eten klaar maken of afwassen of wat dan ook want ik heb bij sommige gemerkt dat ze denken dat vrouwen alleen voor de keuken zijn bestemd. terwijl dat niet zo is natuurlijk wie oh wie heeft nog steeds die oudewets gedachten. ik zelf als ik ga trouwen ga ik zeker mijn vrouw helpen en als ik daar tijd voor heb natuurlijk. groetjes mohamed

tatouzient
25-09-2003, 14:31
"als je er tijd voor hebt natuurlijk" dus alleen als je tijd hebt, of ni al te moe bent, of als je er zin in hebt, etc... dan zal je meehelpe in het dagelijks huishouden? anders zou mevrouwtje het op zichtzelf alleen moeten doen? bisous xxx

Shanaaz
25-09-2003, 14:37
Origineel gepost door tawtaw dames en heren, graag jullie reacties ? vinden jullie dat vrouwen alleeen in de keuken thuis horen, met andere woorden is dat niet gewoon normaal als de man zijn vrouw helpt met eten klaar maken of afwassen of wat dan ook want ik heb bij sommige gemerkt dat ze denken dat vrouwen alleen voor de keuken zijn bestemd. terwijl dat niet zo is natuurlijk wie oh wie heeft nog steeds die oudewets gedachten. ik zelf als ik ga trouwen ga ik zeker mijn vrouw helpen en als ik daar tijd voor heb natuurlijk. groetjes mohamed hele goeie instelling van je :goedzo: kom je niet vaak tegen de meeste mannen verdomme gewoon iets te doen in het huishouden ze zien het als een belediging en vinden dat ze daar een vrouw voor hebben

zoubida
25-09-2003, 14:38
TAWTWA dan wil ik wel met je trouwen :D :D... En het feit dat er een aantal onder ons zo denken is hun mening, maar ze mogen wel blij zijn als ze zo een partner vinden :).. Die thuis helemaal alleen de huishouden moet doen :)

NoreJihan
25-09-2003, 14:41

Origineel gepost door tatouzient "als je er tijd voor hebt natuurlijk" dus alleen als je tijd hebt, of ni al te moe bent, of als je er zin in hebt, etc... dan zal je meehelpe in het dagelijks huishouden? anders zou mevrouwtje het op zichtzelf alleen moeten doen? bisous xxx :D Ik ben het helemaal met je eens :p

Faatjuh
25-09-2003, 14:43
Salamu 3lykoum, vrouw alles doen?.. je woont toch samen? je leeft toch samen? je eet toch samen? iwa zied opstaan en afwassen als ik de kids verschoon!! :D ach als we allemaal een beetje nadenken...als man moet je je niet meer gaan voelen dan je vrouw...je bent gelijk en natuurlijk als vrouw hoor je te zorgen voor je gezin....opvoeden doe je toch ook samen? en als je wat later thuis komt van je werk dan je man.. hoop je toch iets te eten te krijgen :confused: ..hehehe je bent samen dus je helpt elkaar...als je niet eens in staat bent om je vrouw thuis te helpen.. wat voor steun kan ze verwachten als ze ziek is... of als het ergens moeilijk mee heeft?:S salamu 3lykoum, Fatima

tawtaw
25-09-2003, 14:44
nou ik denk bij me zelf als je echt van je vrouw houd moet je gewoon helpen.en trouwens het is en blijft je vrouw dus duidelijk en wat betreft ZOUBIDA ik zou zeggen heb je al een datum in je hoofd. hahhhaahhahah ik hoor het ? mohamed

Nadyamaroc
25-09-2003, 14:46
Ik vind het bull-shit (pardon my language) dat een vrouw alleen maar voor de keuken bestemd is. Iedereen hoort zijn steentje bij te dragen in het huishouden. Als ik naar mijn broer kijk, nou dat is een man die meehelpt in het huishouden, heb het zelfs een keer meegemaakt dat wij (= zijn vrouw, mijn moeder en ik) aan de eethoek zaten en hij in de keuken stond af te wassen!! Bedoel welke kerel zou dat nou overhebben voor zijn vrouw?! Dat zij kan gaan zitten en hij wel de vaat doet. Dat is in mijn ogen echte liefde!! En met hem ken ik er meerdere mannen die "ongegeneerd" meehelpen in het huishouden en zo zou het ook moeten!!

Faatjuh
25-09-2003, 14:50
Origineel gepost door MijnFansForum een man heeft niks te zoeken in de keuken een man moet ook niet zoeken in de keuken... maar koken of afwassen als zijn vrouw daarvoor niet in staat is..:)

Nadyamaroc
25-09-2003, 14:50
Origineel gepost door MijnFansForum een man heeft niks te zoeken in de keuken except in the pots en pans for dinner??

Nadyamaroc
25-09-2003, 14:52
Origineel gepost door Faatjuh een man moet ook niet zoeken in de keuken... maar koken of afwassen als zijn vrouw daarvoor niet in staat is..:) Hahaha good one Faatjuh!! :goedzo:

Shanaaz
25-09-2003, 14:52
Origineel gepost door MijnFansForum een man heeft niks te zoeken in de keuken de mannetjes met de meest stoere praatjes zijn meestal het tegenovergestelde als ze getrouwd zijn mijn broertje had ook altijd van die stoere praatjes

tawtaw
25-09-2003, 14:53
nou ik denk als je tegen je vrouw elke avond zegt ik heb vandaag zin in sex dan moet je ook eens een keer tegen haar zegen ik heb vandaag zin om je te helpen in de keuken en niet maar een keer maar meerdere keren als je daar tijd voor hebt zo is het toch of niet ik hoor het dames en heren mohamed

Nadyamaroc
25-09-2003, 14:55
Origineel gepost door tawtaw nou ik denk als je tegen je vrouw elke avond zegt ik heb vandaag zin in sex dan moet je ook eens een keer tegen haar zegen ik heb vandaag zin om je te helpen in de keuken en niet maar een keer maar meerdere keren als je daar tijd voor hebt zo is het toch of niet ik hoor het dames en heren mohamed Daar heb je gelijk in. Maar als je geen tijd hebt moet je tijd maken! Moet zij ook, toch?!!!

tawtaw
25-09-2003, 14:55

wat voor soort praatjes bedoel je eigelijk?

Pagina's : [1] 2