Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat Mij opvalt!!

MisterOujda
25-09-2003, 11:37

He mensen wat mij opvalt is dat marokkanen het alleen maar over trouwen en relaties hebben.........denk is aan wat anders bijv. aan je school of aan je vrienden........laat je gaaaaaaaaaaaaaaaannnnn!!! Ik weet echt niet hoe dat komt, zodra de puberteit begint, dan hebben ze het te pakken.....................vreemde wezens wij mocro's !!!! Er is meer op wereld dan trouwen!!!!!!! Leg me uit hoe komt dit!!!!

Bachelorette
25-09-2003, 11:38
dit is rubriek marokkaanse jongeren LIEFDE EN RELATIES vind je het gek dat het hier merendeels daarover gaat :D

Atlas_Gebergte
25-09-2003, 11:39
Trouwen is de mooiste wat er is broeder, ik kan het zeggen, want ik heb ervaring mee. Je zult het ook over een paar jaar merken als je in die tijd komt te zitten. Wa Sallaam Allikoum

Nisrine01
25-09-2003, 11:39
Maar deze forum gaat toch over Marokkaanse Jongeren, liefde en relaties, of heb ik het mis??? :confused:

MisterOujda
25-09-2003, 11:44

Origineel gepost door JokerFace het is ook een plek dat Marokkaanse Jongeren Liefdes en Relaties heet http://www.click-smilie.de/sammlung0903/verkleidung/costumed-smiley-034.gif wat verwacht je anders http://www.click-smilie.de/sammlung0903/verkleidung/costumed-smiley-034.gif Ik heb het niet alleen over wat er op dit forum gebeurt, maar over het algemeen.....Het is het onderwerp waar overal over wordt gepraat, tram school , thuis , bibliotheek, werk, sauna, sportschool......trouwen, trouwen, trouwen..........................

Bachelorette
25-09-2003, 11:47
leeftijd he vriend ;) er komt een tijd in je leven dat je alleen daar aan kan denken. :maf: en je vervult bovendien de helft van je geloof als je trouwt.

MisterOujda
25-09-2003, 12:06
Origineel gepost door Bachelorette leeftijd he vriend ;) er komt een tijd in je leven dat je alleen daar aan kan denken. :maf: en je vervult bovendien de helft van je geloof als je trouwt. Okke dan bachelorette, hier kan ik wat mee!!!

mocromagic
25-09-2003, 12:08
Origineel gepost door MisterOujda Ik heb het niet alleen over wat er op dit forum gebeurt, maar over het algemeen.....Het is het onderwerp waar overal over wordt gepraat, tram school , thuis , bibliotheek, werk, sauna, sportschool......trouwen, trouwen, trouwen.......................... niet iedereen praat 24/7 over trouwen :rolleyes: t zal wel aan de mensen liggen waar jij vaak mee bent.....