Bekijk originele versie : Je boezem..
Hello ladies, een vraagje.. Als je boezem in 'n korte tijd vrij flink is gegroeid, is dat normaal of moet je minder eten? Want ik geef toe dat ik minder lekkernij moet eten. Echt erg joh, had niet zo lang geleden nog een b-cup en nu een volle c-cup, echt niet leuk.. Alle blousjes van me zitten nu strak, sommige passen me niet meer! :huil:
Dat weet je toch zelf ofdat je veel of weinig moet eten?
Als je ziet dat je dikker word minder eten dan he
bentbled
14-06-2007, 10:04
ben je alleen daar dikker of overal dikker geworden?
Ik ga echt niet meer eten om dikker boezem te krijgen vind slank veel mooier
Alleen m'n boezem is voller geworden, ben verder niet aangekomen.. Vandaar! :(
Casaouia_Style
14-06-2007, 12:33
hoeft niet persé aan je eetpatroon te liggen :o kunnen ook je hormonen zijn
Hoe oud ben je
17 (bijna 18). Kan het dan nog aan je hormonen liggen? Ikzelf denk door 't eten van lekkernij, ik eet er de laatste tijd meer van dan normaal. Ik zal eens minder chocolade eten, hopen dat 't minder wordt..
MaRoCcInA
14-06-2007, 17:27
Ik heb dat ook, alleen ik ben overal een beetje aangekomen. Ben nu 19 en woog eerst 57 kilo, en ben nu 62 kilo en heb nu opeens billen en borsten :maf:
Ik heb dat ook, alleen ik ben overal een beetje aangekomen. Ben nu 19 en woog eerst 57 kilo, en ben nu 62 kilo en heb nu opeens billen en borsten :maf:
Qua gewicht ben ik denk ik ook wel wat aangekomen, maar dat is alleen maar te zien aan m'n boezem! En nu je 't zegt...m'n kont ook! Ik moet gewoon minder lekkernij eten en hopen dat 't minder wordt..
Amsterdammer83
14-06-2007, 17:37
Hormonen komt het door, je bent nog aan het puberen meid. Pas op voor pm's van geile mannelijke soortgenootjes en hun volwassen equavilenten want ze willen maar 1 ding. (Een gewaarschuwd puber telt voor 2)
Hormonen komt het door, je bent nog aan het puberen meid. Pas op voor pm's van geile mannelijke soortgenootjes en hun volwassen equavilenten want ze willen maar 1 ding. (Een gewaarschuwd puber telt voor 2)
Bedankt voor je reactie :goedzo:
Amsterdammer83
14-06-2007, 17:42
Graag gedaan topper ;)
BLABLAA_
14-06-2007, 20:30
Kan ook aan het eten liggen ja..
Daar worden ze dikker van.. En als je af valt kunnen ze ook kleiner worden..
Maar hoef niet persee kunnen ook gewoon je hormonen zijn hoor vooral als je 17 bent :D
Aliyanah
14-06-2007, 20:39
ik heb dat precies hetzelfde echt vreemd. ik eet normaal zoals gewoonlijk.
Celebrity
14-06-2007, 20:45
Bij mij zijn ze de afgelopen jaar ook flink gegroeid..! heeft niks te maken met je eetpatroon, maar met je hormonen,want verder ben ik nog even slank..:maf: .
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.