Bekijk originele versie : Ik ben nieuw en val gelijk met de deur in huis!!!
Hallo dames en niet te vergeten de heren,
Ik ben nieuw hier, Ali is mijn naam en ik moest me gewoon inschrijven omdat ik me enorm irriteer aan een aantal dingen hier...Niet altijd maar wel vaak.
En het eerste onderwerp wat ik even hard wil aanpakken is de negers-kwestie. Ja ik weet het, het is vaak behandeld maar nog niet vaak genoeg.
Wat me als eerste opvalt is dat als de marokkaanse ladies worden geconfronteerd met dit verschijnsel, dus dat ze met negers gaan, is het eerste wat ze zeggen. Aaaaaah jullie zijn racisten, negers zijn ook moslim blablabla. Maar jullie weten dondersgoed dat we het niet over de moslim negers hebben, die herken je namelijk wel want die lopen met een vrouw die hijab draagt en niet met zo een geile blik naar je zit te kijken en atrrogant op een stukje kauwgom zit te kwijlen. Nee lieve schatjes, wij doelen op de Antilianen en de Surinamers die jullie gebruiken als wegwerp-neuk-pop-met-extra-veel-opwinding-want-het-zou-eigenlijk-een-moslim-moeten-zijn!!!!!!!!!
DAT is wat ons diep raakt in onze trots en eer. Dat jullie gebruikt worden en dat jullie je LATEN gebruiken!!!!!!! En met jullie bedoel ik niet de marokkaanse schatjes die nog maagd zijn, maar de sletjes die zich nu wel heeeel erg aangesproken voelen.
Natuurlijk je hebt soesies, waarvan er heel veel bijzitten die zo donker zijn als de nacht. Dat zijn onze broeders, daar hou ik ook van. Tenminste ik hou van ze als ze moslim zijn en zich ook daar na gedragen.
En kom niet waarom lopen jullie wel met nederlandse meisjes, want we zijn toch gelijk. TUURLIJK zijn we gelijk!!! Maar je kan niet ontkennen dat er verschillen zijn tussen meisjes en jongens. Want als de meisjes ons niet zouden verleiden dat hadden we dat gezeur niet. Jongens hebben hromonen die ons gewoon niet meer logisch kunnen laten nadenken. En daarnaast zeg nou even eerlijk : Als een man en een vrouw samen naar bed gaan: WIE WORDT ER DAN GENAAID?? JA precies de vrouw! Dus dames, denk aan je eer, je waarde, heb respect voor jezelf en vergeet niet : Allah ziet alles, zelfs al doe je het in een bunker onder de grond. Jongens: Nee jullie ontsnappen er ook niet aan. Voor jullie gelden precies dezel;fde regels alleen het is wel stukken lastiger.!!!
SUCCES wa salaam wa elikoem
Whatsupnador
05-08-2002, 13:32
kan deze topic verwijdert worden??!!! Te afgezaagd onderwerp
Origineel gepost door Whatsupnador
Helemaal mee eens :o
Origineel gepost door Wamen
Helemaal mee eens :o
JAH het is hard om de waarheid onder ogen te moeten zien.
Hoezo moet ie weg?? Heb ik je gekwetst lieve schat? Mag ik mijn mening niet geven? Waarom ga jij niet lekker weg?
ALI Z.
Origineel gepost door Whatsupnador
Grappig dat ik aan je schrijfstijl al een boel van jou kan weten:
-inconsequent (ene keer hoofdletter dan weer niet)
-weinig kennis van de nederlandse spelling (verwijderT moet eindigen op een D)
-klikspaan (je kan ook gewoon in het vervolg niet meer klikken op mijn topics)
-whatsupnador (negerstijl met typen misschien??)
Thala fe sagtek
Ali Z.
Origineel gepost door Ali_Z
JAH het is hard om de waarheid onder ogen te moeten zien.
Hoezo moet ie weg?? Heb ik je gekwetst lieve schat? Mag ik mijn mening niet geven? Waarom ga jij niet lekker weg?
ALI Z.
Je hebt me helemaal niet gekwetst.Maar deze onderwerp is al meerdere keren gesproken vandaar.
Als die meisjes met negers willen omgaan laat ze dan doen.Wie zijn wij om hun te beoordelen.Ik zie hier altijd topics over meisjes met negers en blablabla
Hoe zit het met de marokkaanse jongens alsof zij heilig zijn :rolleyes:
Origineel gepost door Wamen
Je hebt me helemaal niet gekwetst.Maar deze onderwerp is al meerdere keren gesproken vandaar.
Als die meisjes met negers willen omgaan laat ze dan doen.Wie zijn wij om hun te beoordelen.Ik zie hier altijd topics over meisjes met negers en blablabla
Hoe zit het met de marokkaanse jongens alsof zij heilig zijn :rolleyes:
Ik geef toch ook niet een bindend advies voor die meiden. Wat ik opschreef is MIJN mening en wat IK erover denk. Voor de rest moeten ze het lekker zelf weten. En ik gaf al aan dat ik WEET dat het vaak behandeld is. DUs in het vervolg niet gelijk gaan janken of de topic verwijderd mag worden. Huilen om je zin te krijgen ben je denk ik wel te groot voor inmiddels.
Ali Z.
Hier zijn we precies goed bezig, ((kat en hond)(niet letterlijk hé))
laat iedereen toch gewoon zijn mening zeggen en doen wat hij/zij denkt dat goed is.
"Allah ziet alles"
Ali B. ik heb nog een vraagje voor jou,
wat analyseer je uit mijn handschrift.
Ben gewoon nieuwsgierig.
MisterChiCo
05-08-2002, 14:26
Vooroordelen over de dames hier ..pff....plaats dit topic eens waar de desbetreffende ladies zich aan gesproken moeten voelen ..die hebben vast wel meer aan dit gepreek ...
hier zit vast geen een die een 'negro 'lover is ... of heb ik het mis .. :rolleyes:
whatever ... :rolleyes:
freemale
05-08-2002, 14:27
Joehoe!!! Kan het woord neger gewoon niet vervangen worden door PLAYER? De meiden moeten alert zijn als het gaat om PLAYERS en niet die eeuwige gezever: 'laat je je niet gebruiken door negers'.
Tussen negers zitten ook moslims en tussen chinezen ook.
Tussen negers zitten ook players en tuusen chinezen ook.
Origineel gepost door karima
Ali B. ik heb nog een vraagje voor jou,
wat analyseer je uit mijn handschrift.
Ben gewoon nieuwsgierig.
Om een goede analyse te geven heb ik meer tekst van je nodig. Maar de voorlopige analyse is:
Ruimdenkende meid, met een IQ om U tegen te zeggen! ;)
Ali Z.
Eigenlijk wou ik er een korte reactie op geven maar korte berichtjes kun hier niet plaatsen, dus wat ik wou zeggen is Merci!!
Whatsupnador
05-08-2002, 14:49
Deze man is een loser, niet op hem reageren meer
Hoi iedereen!
We kunnen hoog of laag springen, meiden, maar hij heeft wel gelijk! In onze cultuur is het nog altijd zo dat de reputatie van een man bijna niet te schenden is, terwijl de reputatie van een vrouw heel kwetsbaar is. Mannen en vrouwen doen vaak dingen die niet islamistisch verantwoord zijn, maar de beschuldigende vinger wijst altijd naar de vrouw.
groetjes
Sahra
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.